Kuvia tai videoita TEISTÄ?

• Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;23216406:

Ihania kuvia ollu :) ja varsinki nuo tankokuvat on komijoita... Nyt mäki haluisin tangon :D
Mä katoin tosta pikkukuvasta, että siinä on joku elukka päässä :D mutta olikin jännittävä kampaus.

[QUOTE="zaza";23217220]Missä sun mies on? Ottamassa kuvaako?

Sun pitäs päästä parturiin... ei pahalla :)[/QUOTE]

Mun mies oli työmatkalla ja kuvan otti ystävä :) Nuo hiukset on jo historiaa, nykyään on mustat ja lyhyet, viihdyin blondina vain hetken kun totesin ettei niillä ollu yhtään sen hauskempaa kuin muilla :D :D

Tsih
[QUOTE="vieras";23218001]ihanan muhkea vatsa :) ja mukavasti sekainen sänky :D[/QUOTE]

No hei, on paljon tärkeämpiä asioita kuin siivous. Niin kuin vaikka himomeikkaaminen että pääsee ottamaan peilin kautta itestään KUVIA nettiin.

[QUOTE="vieras";23218789]No voithan sä olla niinkin omituinen, että tuppaudut naapurin makkariin pällistelemään, en tiiä.[/QUOTE]

Mä oon niin omituinen ettet sä voi villeimmissä ajatuksissas edes kuvitella.

:kiss:

Saattaa olla ettei mua niin pienet sotkut heilauta kun katso tässä elämässä on muutakin sisältöä kun siivoaminen.

[QUOTE="Bianca";23218797]Ihana toi sänky taustalla. Sotkunen peti on aina ollut musta kutsuvampi. :)[/QUOTE]

Mä voin paljastaa sen salaisuuden, aamuisin koira menee sinne nukkumaan, enkä mä raaski käskeä sitä pois, kun muuten se ei siellä saa olla.
Ja sitten nuo pienet lapset ja 5 hevosta vie vähän aikaa ja energiaa niin yks sänky on ihan paskanhailee mulle =).

Yhteistyössä