:O =)
:O =)
No joo, mä en uskalla viel ees olla millään tavalla pääalaspäin.
Mun molemmat tangot on ostettu käytettynä kavereilta, mutta esim. Anti-shopista ja pole-a-holicista saa uusia.Ihanainen tai lode :wave: Jakakaa tietoa Mistä te olette hommanneet tankonne? Koitin googletella, mutta enviisastunut...
Kyllä mä ainakin ihan ekalla kerralla jaksoin roikkua sen 75min "tunnin" mitä rtp:llä pidetään. Ja en usko että kukaan pystyy tohon Loden muuviin ennen ku pidemmän treenaamisen jälkeen.Hei kuulkaas tankoilijat.
Oliko kuin hankalaa alotus,meinaan siis et sula mahdottomuus ekaks pysyy tos tangos?Huomaako miten lihaksiston kasvavan?
Ja Lode:Ootko kuvanottohetkel kuin kauan harrastanu tota?Pystyitkö tekeen ton "liikkeen" ihan ekoilla kerroil?
olipas saman näkönen, tai jotain :ONojoo sitä videoo St. Brigitten: Meikkijuttuja VIDEOmuodossa Tää on kyllä ihan kamala, teen joskus paremman.
Reippaasti meikkiä varsinkin alaripsillä.
Tosi söpö olet! :heart:
Sinä et ikimaailmassa näytä ikäiseltäsi, korkeintaan 32-vuotiaalta minusta! Kauniit silmät sinulla ja lapsella.
Joo, ei ei tietenkään oo yhtään meikkiä, ihan omat ripset on... Uskotaan uskotaan.Wrong. Ei muuten ole meikkiä.
Aijaa Kuka tuo on?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23212512:olipas saman näkönen, tai jotain :O
peesi, todella lapsellista!Lode olet ärsyttävä noiden ketkutuskuviesi kanssa. Laita nyt edes joskus joku kuva jossa näkyy muutakin kuin perseesi.
tosi nätti olet
tää on kyllä ihana kuva, suloinen poju ja kaunis äiti