Kuvia tai videoita TEISTÄ?

• Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti
IhaNainen
Hei kuulkaas tankoilijat.
Oliko kuin hankalaa alotus,meinaan siis et sula mahdottomuus ekaks pysyy tos tangos?Huomaako miten lihaksiston kasvavan?

Ja Lode:Ootko kuvanottohetkel kuin kauan harrastanu tota?Pystyitkö tekeen ton "liikkeen" ihan ekoilla kerroil?
Kyllä mä ainakin ihan ekalla kerralla jaksoin roikkua sen 75min "tunnin" mitä rtp:llä pidetään. Ja en usko että kukaan pystyy tohon Loden muuviin ennen ku pidemmän treenaamisen jälkeen. :D

"vieras"
Kyllä joillain on himo pistää pakkelia naamaan. Ei kai se tarkotus kuitenkaan ole näyttää ihan joltain maskara-harakalta. Pistää ajattelemaan, että miltähän örkiltä toikin näyttäs ilman tuntikausien maaleilla sottaamista ja kähertämistä.

[QUOTE="vieras";23213377]Kyllä joillain on himo pistää pakkelia naamaan. Ei kai se tarkotus kuitenkaan ole näyttää ihan joltain maskara-harakalta. Pistää ajattelemaan, että miltähän örkiltä toikin näyttäs ilman tuntikausien maaleilla sottaamista ja kähertämistä.[/QUOTE]

:LOL: Joo, oisit ihan suoraan vaan voinu osoittaa ton mulle. Kyllä mä tajuan kun musta puhutaan.
Numero 1, Ripsaria on tasan kaks kerrosta. Niin alhaalla kuin ylhäällä.
Numero 2, mitä se sua liikuttaa miten toiset meikkaa?
Numero 3, Jos sä olisit ollu tarkkaavainen niin musta on ollut täällä täysin meikittömiäkin kuvia.
Numero 4, Mun meikkaamiseen ei mene tuntikausia. 15-25 min riittää vallan mainiosti.

[QUOTE="vieras";23213461]Joo, ei ei tietenkään oo yhtään meikkiä, ihan omat ripset on... Uskotaan uskotaan.[/QUOTE]

:LOL: Kuka sanoi että ne omat? ;) Mutta meikkiä ei alaripsissä tosiaan ole niin paljoa et sais tuollaista jälkeä.

mun on ihan pakko osallistua, ja esitellä kummallista kuminaamaani, ihan mariliin iloksi, jos ei muuten...mutta voin lohduttaa teitä ainakin hiukan, peräpeiliäni ette tule täällä näkemään!( ei se edes mahtuisi näytölle)

Yhteistyössä