Kuvia tai videoita TEISTÄ?

• Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Sanonko mitä. Täällä taas kateelliset louskuttaa. Freiya on kaunis ja tietää kaikki niksit ja meikkijutut millä tulla vielä kauniimmaksi. Ja Freiya on muuten myös luonnonkaunis, mutta ymmärrän että näyttävämpi meikki sopii noin nuorelle ja muutenkin näyttävälle ihmiselle.

[QUOTE="Surku";23217140]Voiko oikeasti tuollaisen mahan jälkeen päästä lähellekkään entisiä mittoja? Varmaan järkyttävät venymisjäljet jää :([/QUOTE]

Pah, olin mäkin aikamoinen möhköfantti eikä tullu yhtäkään raskausarpee.. :)

Pitäskö lyödä lärvikuva nyt kun on naama mustana ja turvoksissa? :D

[QUOTE="Surku";23217140]Voiko oikeasti tuollaisen mahan jälkeen päästä lähellekkään entisiä mittoja? Varmaan järkyttävät venymisjäljet jää :([/QUOTE]

Voin sanoa että mullakin oli ihan hervoton maha mutta ei yhtään pientäkään raskausarpee..Nyt ihan littee vatsa ilman mitään löysiä nahkoja yms.
Naisen vartalo on vaan kummallinen.:D

Kolmas kerta tämä on ja pienin maha, vielä vajaa 4 viikkoa jäljellä laskettuun aikaan.
No, riippuu mitkä on sulle ihanteelliset entiset mitat. Oon aiempien raskauksien jälkeen harrastemielessä vääntäny bodyfittnesiä ja nyrkkeillyt tavoitteellisesti.
Raskausarpia on toki mahassa mutta normaalit minun mitat on 170cm ja 60kg (plusmiinus 2kg suuntaan ja toiseen) ja leukojakin meni vielä viime kesänä kymmenkunta :D.
En ole luovuttanut, yritän pelastaa mitä pelastettavissa on tämänkin raskauden jälkeen.

Yhteistyössä