no vanhempi, ei vanha.tälläkertaa..No minäpä näytän, tässä 47v roikkuu tangossa. Psst tankotanssilla ei ole mitään tekemistä strippaamisen kanssa, vain typerät juntit ajattelevat sitä itsensä riisumisena. ]
ainakaan en ole typerä juntti
no vanhempi, ei vanha.tälläkertaa..No minäpä näytän, tässä 47v roikkuu tangossa. Psst tankotanssilla ei ole mitään tekemistä strippaamisen kanssa, vain typerät juntit ajattelevat sitä itsensä riisumisena. ]
Ihmeen henkilökohtaisesti nyt otatte kirjoitukseni ja alatte minua haukkumaan. Jos joku sanoo mielipiteensä esim. kuntonyrkkeilystä, jota itse harrastan, niin eipä tuo minua paljon hetkauta.Se missä mä käyn harrastamassa "strippausta", on lähinnä aikuisia naisia harrastajina. No, jos ei asiasta mitään tiedä, niin on toki hyvä vetää omia johrtopäätöksiä aiheesta. Tietysti vitutuksen syynä voi olla joku ihan muukin kuin se tankohomma itsessään.
No nyt kun otit puheeksi niin kyllähän balettitanssijakin voi siirtyä tankotanssijaksi...Mielestäni on melko typerää yrittää väittää, että tankotanssilla ei olisi mitään tekemistä strippaamisen kanssa. Mistä luulet tankotanssin liikkeiden olevan peräisin??? Baletista?
Ei se tietenkään poissulje sitä, etteikö se olisi rankkaa. Mutta niin veikkaisin olevan ihan kaiken strippaamisen.
Toivottavasti sun lapses ei ala harrastamaan telinevoimistelua. Tai taitoluistelua. Tai voimistelua. Tai tanssia. Ihan yhtä verrattavissa strippaukseen kuin tankotanssikin. Paitsi että tankoTANSSI on harhaanjohtava nimi, koska aika kaukanahan tuo on tanssista, enemmänkin akrobatiaaIhmeen henkilökohtaisesti nyt otatte kirjoitukseni ja alatte minua haukkumaan. Jos joku sanoo mielipiteensä esim. kuntonyrkkeilystä, jota itse harrastan, niin eipä tuo minua paljon hetkauta.
Mielestäni tuo tankotanssi vain on jotenkin melko säälittävää, surullista ja todellakin muistuttaa liikaa strippaamista, että siihen voisi täysin neutraalisti suhtautua.
Joo, kyllä siellä tippa tulee usein linssiin, sen verran surullista hommaa. ehkä se olisi vähemmän surullista, jos voisi pitää edes vaatteet päällä. Mutta tuossa tangossa ei oikein pysy, jos on kauheesti rättiä niskassa. Eli homman ideana ei ole ainakaan mulla kelailla (ainakaan tässä ei-strippaamisversiossa) mitä miehet esimerkiksi mun perseestä ajattelee jne. Niin ilmeisesti jotkut luulevat.Ihmeen henkilökohtaisesti nyt otatte kirjoitukseni ja alatte minua haukkumaan. Jos joku sanoo mielipiteensä esim. kuntonyrkkeilystä, jota itse harrastan, niin eipä tuo minua paljon hetkauta.
Mielestäni tuo tankotanssi vain on jotenkin melko säälittävää, surullista ja todellakin muistuttaa liikaa strippaamista, että siihen voisi täysin neutraalisti suhtautua.
No oikeasti olisi kyllä aivan järkyttävää, jos lapseni joskus alkaisi harrastamaan tankotanssia. Olisin kyllä surusta murtunut. Muutenkin nuoret tytöt joutuvat nykypäivänä elämään aivan järkyttävien odotusten ja paineiden alaisena, kun joka paikassa toitotetaan kuinka ja miten seksikäs pitää olla ja kuinka tulee osata sitä ja tätä. En todellakaan usko, että tankotanssi on mikään kovin tervehenkinen harrastus jollekin 15 vuotiaalle tytölle.Toivottavasti sun lapses ei ala harrastamaan telinevoimistelua. Tai taitoluistelua. Tai voimistelua. Tai tanssia. Ihan yhtä verrattavissa strippaukseen kuin tankotanssikin. Paitsi että tankoTANSSI on harhaanjohtava nimi, koska aika kaukanahan tuo on tanssista, enemmänkin akrobatiaa
Ihan samaa hommaa se on, tehtiin sitä sitten tangolla tai telineillä. Ja kaikki noi lajit mitä mä mainitsin, kaikissa niissä urheilija pukeutuu mahdollisimman minimiin. Eli eroa ei ole paljoa.No oikeasti olisi kyllä aivan järkyttävää, jos lapseni joskus alkaisi harrastamaan tankotanssia. Olisin kyllä surusta murtunut. Muutenkin nuoret tytöt joutuvat nykypäivänä elämään aivan järkyttävien odotusten ja paineiden alaisena, kun joka paikassa toitotetaan kuinka ja miten seksikäs pitää olla ja kuinka tulee osata sitä ja tätä. En todellakaan usko, että tankotanssi on mikään kovin tervehenkinen harrastus jollekin 15 vuotiaalle tytölle.
Mutta en ymmärrä, miksi vertaat jotain telinevoimistelua ja tankotanssia. Käsittääkseni vain toisen juuret ovat strippauksessa ja rahasta tanssimisessa, eikä se ole telinevoimistelu.
Niin maailma on ihmeellinen paikka. Niinhän se on, että pastori voi ryhtyä vaikka strippariksi, niin halutessaan...No nyt kun otit puheeksi niin kyllähän balettitanssijakin voi siirtyä tankotanssijaksi...
.
Käsittääkseni pelkkä niukka pukeutuminen ei vielä tee kenestäkään stripparia. Muutenhan uimarannat olisivat täynnä seksityöläisiä.Ihan samaa hommaa se on, tehtiin sitä sitten tangolla tai telineillä. Ja kaikki noi lajit mitä mä mainitsin, kaikissa niissä urheilija pukeutuu mahdollisimman minimiin. Eli eroa ei ole paljoa.
Eli mitä väliä sillä on, et tankotanssi on lähtenyt strippauksesta? Kyseisessä lajissa kilpaillaan nykyään ihan mm-tasolla.
Ou mai gaad! Pitääkö olla tuollaisia mielikuvitusta kiusaamassa...Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23226174:Aijaa.com - 7579345.jpg
Kuva viimevuodelta- oli pakko laittaa, kun taas haluaisin tuollaiset hiukset (just kun olen saanu kasvatettua pitkät )
Selkäpuolelta on eri asia, mutta esim sivusta mun maha näyttää siltä kuin oisin jo uudestaan raskaana. Löysää nahkaa ja vähän syötyjä herrkuja, mut kyllä tää tästä.Kivaltahan tuo sunkin kroppa näytti, mitä nyt takaapäin katsottuna voi sanoa. En usko, että kovin möhömaha voit olla..
Ja roikkuvalle nahalle ym. arville ei tosiaan voi varmaan ilman sitä kirurgia mitään tehdä, mutta muuten voi kyllä itseänsä huoltaa eri tavoin, jos haluaa kroppaansa parannella. Mutta ei mitään ilmaiseksi saa, pitää nähdä vähän vaivaa.
Jengi aina venailee jotain ihmepilleriä, jolla ne ylimääräiset lähtisi pelkästään tv:tä katsellen ja suklaata syöden. Mutta sellaista ei valitettavasti ole vielä keksitty, eli pitää itsekin tehdä jotain toistaiseksi...
Kiitti hei, mä oon 26v enkä mielestäni siis mikään kovin vanha. Käsittääkseni noissa treenipaikoissa on useissa 16-18v ikäraja riippuen paikasta joten ihan teinit voi harrastaa vaan kotonaa. Ja mä en ainakaan treenaa strippausta kun en riisu vaatteita samalla.Siis onko täällä oikeasti kaikki palstamammat jotain lähiövosseja? Siis oikeasti treenaatteko te aina lapsen päikkäreitten aikana jotain strippausta...
Olen luullut, että tuo tankotanssiharrastus on joku teinien ohimenevä ja jossain määrin omasta mielestäni ei-niin-fiksu trendiharrastus, mutta näköjään tuo on iskenyt vanhempiinkin naisiin. Vaan eipä tämä ole ainoa asia, mitä en tässä maailmassa jaksa ymmärtää.
Itseasiassa ihan koko tankotanssi on käsittääkseni lähtöisin kiinasta ja on ollut akrobatian yksi muoto. Mm. intiassa sikäläinen tankotanssi on miesten harrastus. Että koita vaikka tästä lähtien googlea ennen kuin mussutat.Mielestäni on melko typerää yrittää väittää, että tankotanssilla ei olisi mitään tekemistä strippaamisen kanssa. Mistä luulet tankotanssin liikkeiden olevan peräisin??? Baletista?
Ei se tietenkään poissulje sitä, etteikö se olisi rankkaa. Mutta niin veikkaisin olevan ihan kaiken strippaamisen.
en muistakaan nähneeni sua aikaisemmin... ja tuiterista ja duck face-poseeraamisesta en tiedä, mutta kaunis oletAijaa.com - 7579917.jpg
Profiilikuva vähän isompana. Vähän tuiterissa, ihka ensimmäinen ja viimeinen duck face kuva minusta
Ai, mun mielestä vasta vaatteiden riisuminen viittaa strippamiseen.Käsittääkseni pelkkä niukka pukeutuminen ei vielä tee kenestäkään stripparia. Muutenhan uimarannat olisivat täynnä seksityöläisiä.
Sen sijaan haarojen levittäminen tangon ympärillä roikkuen kyllä varsin vahvasti jo viittaa strippaamiseen... toisin kun joku voltin tekeminen permannolla.
Aika kauniit varpaat. Nilkka on varmasti kipeä. Itekin liukastuin hiljattain ja jalka on vieläkin vähän kipeä vaikka tapahtumasta on jo kuukausi.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23229456:*ruma sana* Sattuu ihan s***tanasti
:O auts !Alkuperäinen kirjoittaja keittiönoita;23229456:*ruma sana* sattuu ihan s***tanasti