Suzyanne
Ei aina pelkästään siitä, jotkut palautuu itsekseen, ja jotkut ei vaikka mitä tekis. Geeneistä varmaan kiinni.Eiköhän se ole itsestä kiinni, ainakin jonkun verran.
Ei aina pelkästään siitä, jotkut palautuu itsekseen, ja jotkut ei vaikka mitä tekis. Geeneistä varmaan kiinni.Eiköhän se ole itsestä kiinni, ainakin jonkun verran.
niin, pahat repeämät tai runsaasti venynyt iho ei palaudu ennalleen millään rasvalla, jumpalla tai tahdonvoimalla. kirurgin veitsellä saa ylimääräisen ihon kyllä leikattua pois, mutta se maksaa, laihduttaminen ja treenaaminen sen sijaan vain pahentaa venymäongelmaa, sillä mitä vähemmän täytettä venyneen ihon alla, sitä enemmän se roikkuuEi aina pelkästään siitä, jotkut palautuu itsekseen, ja jotkut ei vaikka mitä tekis. Geeneistä varmaan kiinni.
Kivaltahan tuo sunkin kroppa näytti, mitä nyt takaapäin katsottuna voi sanoa. En usko, että kovin möhömaha voit olla..Joo mun mies oli kanssa ihan :O kun näki Loden kropan. Ehkä mäkin joku päivä oon viel noin timmi. T. möhömaha.
näytä mulle yksikin vanhempi nainen tangossa roikkumassa, siis tästä ketjusta..Siis onko täällä oikeasti kaikki palstamammat jotain lähiövosseja? Siis oikeasti treenaatteko te aina lapsen päikkäreitten aikana jotain strippausta...
Olen luullut, että tuo tankotanssiharrastus on joku teinien ohimenevä ja jossain määrin omasta mielestäni ei-niin-fiksu trendiharrastus, mutta näköjään tuo on iskenyt vanhempiinkin naisiin. Vaan eipä tämä ole ainoa asia, mitä en tässä maailmassa jaksa ymmärtää.
kaunis tyttöAijaa.com - 7579917.jpg
Profiilikuva vähän isompana. Vähän tuiterissa, ihka ensimmäinen ja viimeinen duck face kuva minusta
kaunis olet!Aijaa.com - 7579917.jpg
Profiilikuva vähän isompana. Vähän tuiterissa, ihka ensimmäinen ja viimeinen duck face kuva minusta
No en minä nyt näitä tämänkään ketjun emäntiä enää teiniksi nimittäisi... vaikka moni näköjään vielä yrittää sellaista leikkiä....Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226753:näytä mulle yksikin vanhempi nainen tangossa roikkumassa, siis tästä ketjusta..
ai nii. unohtu että tämä on palsta, ei välimuotoja asioista ollenkaan .. :ashamed:No en minä nyt näitä tämänkään ketjun emäntiä enää teiniksi nimittäisi... vaikka moni näköjään vielä yrittää sellaista leikkiä....
Ilmeisesti sinulla on jonkin tyyppinen lukihäiriö tai sitten ihan vain jotain muita ongelmia... Tuossahan puhutaan vain teinejä vanhemmista naisista. Ja veikkaan edelleen, että valtaosa tämänkin ketjun naisista on kyllä teini-iän ylittäneitä.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226815:ai nii. unohtu että tämä on palsta, ei välimuotoja asioista ollenkaan .. :ashamed:
ja sä olet niin täydellinen :xmas:Ilmeisesti sinulla on jonkin tyyppinen lukihäiriö tai sitten ihan vain jotain muita ongelmia... Tuossahan puhutaan vain teinejä vanhemmista naisista. Ja veikkaan edelleen, että valtaosa tämänkin ketjun naisista on kyllä teini-iän ylittäneitä.
Ding dong, onkohan sinulla nyt lääkitys ihan kohdallaan... mikä ihme nyt on ongelmasi, siis vaivaako sinua jokin asia? Missä ihmeessä olen väittänyt mitään omasta täydellisyydestäni.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226881:ja sä olet niin täydellinen :xmas:
No minäpä näytän, tässä 47v roikkuu tangossa. Psst tankotanssilla ei ole mitään tekemistä strippaamisen kanssa, vain typerät juntit ajattelevat sitä itsensä riisumisena. Jokainen joka on kokeillut tietää miten rankka laji se on.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226753:näytä mulle yksikin vanhempi nainen tangossa roikkumassa, siis tästä ketjusta..
Sulla on kyllä nätit ja paksut hiukset! *kateellinen*
Kusetat! Sulla on ainakin kymppi liikaa tuossa väittämässäsi iässä.No minäpä näytän, tässä 47v roikkuu tangossa.
Ne oli silloin ennen mun lääkekuuria...sit tippu hiukset ja nyt kasvaa taas (mulla on kiva pystytukka) Pitkän tukan joukossa....Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;23226996:Sulla on kyllä nätit ja paksut hiukset! *kateellinen*