Kuvia tai videoita TEISTÄ?

• Viestiketjun aloittaja "minävain"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei aina pelkästään siitä, jotkut palautuu itsekseen, ja jotkut ei vaikka mitä tekis. Geeneistä varmaan kiinni.
niin, pahat repeämät tai runsaasti venynyt iho ei palaudu ennalleen millään rasvalla, jumpalla tai tahdonvoimalla. kirurgin veitsellä saa ylimääräisen ihon kyllä leikattua pois, mutta se maksaa, laihduttaminen ja treenaaminen sen sijaan vain pahentaa venymäongelmaa, sillä mitä vähemmän täytettä venyneen ihon alla, sitä enemmän se roikkuu :(

Joo mun mies oli kanssa ihan :O kun näki Loden kropan. :D Ehkä mäkin joku päivä oon viel noin timmi. T. möhömaha. :D
Kivaltahan tuo sunkin kroppa näytti, mitä nyt takaapäin katsottuna voi sanoa. :D En usko, että kovin möhömaha voit olla.. :)

Ja roikkuvalle nahalle ym. arville ei tosiaan voi varmaan ilman sitä kirurgia mitään tehdä, mutta muuten voi kyllä itseänsä huoltaa eri tavoin, jos haluaa kroppaansa parannella. Mutta ei mitään ilmaiseksi saa, pitää nähdä vähän vaivaa.

Jengi aina venailee jotain ihmepilleriä, jolla ne ylimääräiset lähtisi pelkästään tv:tä katsellen ja suklaata syöden. Mutta sellaista ei valitettavasti ole vielä keksitty, eli pitää itsekin tehdä jotain toistaiseksi... :)

[QUOTE="vieras";23226439]niin, pahat repeämät tai runsaasti venynyt iho ei palaudu ennalleen millään rasvalla, jumpalla tai tahdonvoimalla. kirurgin veitsellä saa ylimääräisen ihon kyllä leikattua pois, mutta se maksaa, laihduttaminen ja treenaaminen sen sijaan vain pahentaa venymäongelmaa, sillä mitä vähemmän täytettä venyneen ihon alla, sitä enemmän se roikkuu :([/QUOTE]

No näinhän se menee, itse olen elävä esimerkki siitä, enpä usko että mulla on grammaakaan liikaa, ja nahka roikkuu velttona mahassa ja tisseissä. Itseasiassa mulla on varmaan elämäni parhaimmat vatsalihakset, siellä ne on kovana ryppyisen ja velton nahkan alla :D

Välillä pistää vituttamaan tämä läyhästely että sille jotain itse voisi, ei voi, enää näillä kilometreillä. Siksi kannattaakin lapset tehdä nuorena kun iho vielä palautuu.

...
Siis onko täällä oikeasti kaikki palstamammat jotain lähiövosseja? Siis oikeasti treenaatteko te aina lapsen päikkäreitten aikana jotain strippausta...

Olen luullut, että tuo tankotanssiharrastus on joku teinien ohimenevä ja jossain määrin omasta mielestäni ei-niin-fiksu trendiharrastus, mutta näköjään tuo on iskenyt vanhempiinkin naisiin. Vaan eipä tämä ole ainoa asia, mitä en tässä maailmassa jaksa ymmärtää.

Siis onko täällä oikeasti kaikki palstamammat jotain lähiövosseja? Siis oikeasti treenaatteko te aina lapsen päikkäreitten aikana jotain strippausta...

Olen luullut, että tuo tankotanssiharrastus on joku teinien ohimenevä ja jossain määrin omasta mielestäni ei-niin-fiksu trendiharrastus, mutta näköjään tuo on iskenyt vanhempiinkin naisiin. Vaan eipä tämä ole ainoa asia, mitä en tässä maailmassa jaksa ymmärtää.
:LOL: näytä mulle yksikin vanhempi nainen tangossa roikkumassa, siis tästä ketjusta..

Voi kiitos :). Tässä selailin joitakin kuvia mitä kovalevyn tuhosta on jäljellä, suurin osa on otettu kun ollaan viihteellä. Syynä varmaankin se kun kartan kameraa kuin ruttoa selvinpäin :D.

Muox. Laitampa tähänsamaanviestiinvielä yhden kuvan jossa sentään ollaan selvittepäin.

Aijaa.com - 7581316.jpg

Viimeksi muokattu:
...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226753:
:LOL: näytä mulle yksikin vanhempi nainen tangossa roikkumassa, siis tästä ketjusta..
No en minä nyt näitä tämänkään ketjun emäntiä enää teiniksi nimittäisi... vaikka moni näköjään vielä yrittää sellaista leikkiä....

...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226815:
ai nii. unohtu että tämä on palsta, ei välimuotoja asioista ollenkaan .. :ashamed:
Ilmeisesti sinulla on jonkin tyyppinen lukihäiriö tai sitten ihan vain jotain muita ongelmia... Tuossahan puhutaan vain teinejä vanhemmista naisista. Ja veikkaan edelleen, että valtaosa tämänkin ketjun naisista on kyllä teini-iän ylittäneitä.

...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226881:
ja sä olet niin täydellinen :xmas:
Ding dong, onkohan sinulla nyt lääkitys ihan kohdallaan... mikä ihme nyt on ongelmasi, siis vaivaako sinua jokin asia? Missä ihmeessä olen väittänyt mitään omasta täydellisyydestäni.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23226753:
No minäpä näytän, tässä 47v roikkuu tangossa. Psst tankotanssilla ei ole mitään tekemistä strippaamisen kanssa, vain typerät juntit ajattelevat sitä itsensä riisumisena. Jokainen joka on kokeillut tietää miten rankka laji se on.

Se missä mä käyn harrastamassa "strippausta", on lähinnä aikuisia naisia harrastajina. No, jos ei asiasta mitään tiedä, niin on toki hyvä vetää omia johrtopäätöksiä aiheesta. :) Tietysti vitutuksen syynä voi olla joku ihan muukin kuin se tankohomma itsessään. :)

...
No minäpä näytän, tässä 47v roikkuu tangossa. Psst tankotanssilla ei ole mitään tekemistä strippaamisen kanssa, vain typerät juntit ajattelevat sitä itsensä riisumisena. Jokainen joka on kokeillut tietää miten rankka laji se on.

Mielestäni on melko typerää yrittää väittää, että tankotanssilla ei olisi mitään tekemistä strippaamisen kanssa. Mistä luulet tankotanssin liikkeiden olevan peräisin??? Baletista?

Ei se tietenkään poissulje sitä, etteikö se olisi rankkaa. Mutta niin veikkaisin olevan ihan kaiken strippaamisen.

Yhteistyössä