Kuvia plussatesteistä

Minäkin voisin tänne kuvan tämän päiväisestä testistä laitella. Kuvassa dpo 12, kp29/32.

Haamulainenhan tuo vielä on, mutta voi sen kai jo plussaksi tulkita? Nyt täytyy vain toivoa, että lähtisi tuosta vahvistumaan. Millainen tuo on päiviin nähden? Pitäisikö olla jo tummempi vai onko ihan hyvä. Ensikertalainen olen, niin en ole oikein perillä, miten vahvaa viivaa yleensä näillä päivillä tulee.
moi, onko tuo Davidin erittäin herkkä testi? Mä kuumeilen täällä noiden davidien kanssa, eikä tietoakaan toisesta viivasta. Dpo10...
 
Hennu, sinullakin on viiva mukavasti vahvistunut!

Aia, hienot viivat, onnea!:flower:

Minulla on jotenkin hirveä keskenmenon pelko, puhuin miehellekin siitä tänään. Mitään erityistä syytä ei ole, kunhan olen vain hermona. Huomenna uutta testiä taas.
 
Huomenta kanssasisaret!
Mä oon täällä aivan tärinöissäni, eihän tää näin helppoa vois olla? Yks1 menossa, dpo 11, ja haamujen esiäiti testattu :) Kuitenkin hyvin nähtävä paljaalla silmällä, ja väriä sisältävä. Davidin (eli mammaksilta) herkkä 10mu/l.. koitin saada kuvaankin, mutta katsotaan näättekö te mitään :D
Aijaa.com - 10131730

p.s olin jo eilen näkevinäni haamujen haamujen haamun :D tyhmää testailla näin aikasin :p (viis testiä jo tehtynä, ja tietenkin tää oli viimenen kaapis :D)
 
Viimeksi muokattu:
Uniquepoppy, joo on davidin herkkätesti. Eihän dpo 10 vielä välttämättä mitään näykään, testaile uudestaan muutamien päivien päästä, niin eiköhän ala näkymään, jos mahassa todella jotain on :)

Toiveitavuodelle2013, minä olen ainakin näkevinäni haamun :D eli onnea ja vahvistumisia!
 
Viimeksi muokattu:
Pakko oli näiden haamulaisten "innoittamana" käydä kiduttamassa itseään sivulla 78, missä on kuva mun apteekin omasta testistä viime kesäkuulta. Taisi olla dpo 14, ja digitestikin kerskui että raskaana oltiin. Kyllähän tuo minun viiva näin jälkikäteen katsoen haalea on noihin päiviin laskettuna ja lopputuloskin fiasko :(

Teillä molemmilla näen kyllä viivan kurkkimassa.
 
Minä taas. Tämän päivän testi oli cb. Testiajalla tuli TAAS vain HAAMU, joka oli 20 minuutin kuluttua melkein poissa. Kyllä tää nyt on jotain muuta, ku vahvasti alkanut raskaus. Menkkaoireet on taas kokonaan hävinneet ja odotin niitä tälle päivälle.

Tässä ois tää päivän otos.
[/URL][/IMG]

No tuosta viimeisestä kuvasta viiva tulikin vahvasti näkyviin, ihan heti ton edellisen postauksen jälkeen. Tai siis vahvemmin. Kaipa tää kumminkin sitä nyt on. :D
[/URL][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu Minäkin suosittelen hakemaan ihan digitestin :)

Kyllä noi CB:n plussatestit ja RFSU:t pitäisi lailla kieltää.

toiveitavuodelle2013 Ihan ku siellä jotain kurkkis :) Mulla näky Mammaksin herkällä Davidin liuskatestillä dpo 9 väritön viivanpaikka, dpo 10 oli jo selkeämpi (mut ei vielä punaväriä) ja dpo 11 oli punaväriä ja herkkyydeltään 25 mIU/ml Wondfon testi haamuili myös :)

Täällä tänään plussailtu ihan urakalla, on se nyt pakko uskoa:

katso liitettä 15910

Ylhäällä ovistesti kirkuu punasena, keskimmäisenä digi kertoo "Raskaana 2-3" ja alempana Pregcheckissä vahva viiva, joka vielä vahvistui entisestään kuvan ottamisen jälkeen. Kuva otettu 5 minuutin jälkeen ja tänään dpo 14. Viime kierrossa tähän aikaa oli jo menkat kiusana kipuineen.

Tänään sitten annoin onnen itkun tulla :heart:
 
Tsirbu - kyllähän noissa kuvasissa(Apteekin oma)haamuinen näkyy ja värin kera.:)
..saitko kuvattua ne testiajalla?..ekassa kuvassa haaleampi, kuin noissa viimosissa(puretussa/luonnonvalossa otetussa)

Noihin Cb:n +/- testidippauksiin en luottaisi: /..miusta tuossa viimosessa se väripalkki jotenhin levinnyt..ekassa kuvassa(3min selkeämpi väripalkki)

Dipaappa jatkossahin Apteekin omalla(Pregcheck) TAI ihan CB:n digillä - niin kuin usiampi jo täällä ehdotteli=)
..itselläni oli eräässä tärpissä o l e m a t o n haamu Pregcheckillä ja digi näytti "raskaana 1-2" - on siis aika herkkä testi.

Puuuuuh++++++++:whistle::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hennu, onnea! Päästään yhdessä tuonne odottajien puolelle, vaikka minä en kyllä millään tahdo ymmärtää sitä. Minun piti odottaa huomen aamun seuraavan testin tekoa, mutta enpäs pystynyt, joten tässä kuva, missä ylempi eilen aamulta (dpo12) ja alempi tältä päivältä(dpo13).

Kaipa se täytyy vähitellen uskoa ja toivoa, että viiva jatkaa vahvistumista samaan tahtiin.
Nonniin nyt minäkin testailin digillä :) eli dpo16 tuli sitten tällainen tulos :)


Hennu, minäkin aamulla tai no melkeinpä yöllä muutaman kyyneleen taisin miehen halauksessa päästellä :) On tää vain aivan mahtavaa! Toivottavasti meidän molempien pienet matkustajat pysyisivät loppuun asti kyydissä!
 
Viimeksi muokattu:
Ihania kevät plussia täällä. :heart: Onnea kaikille plussanneille!

Tsirbun testeistä, itselläni on tooosi huonoja kokemuksia noista CB:n + testeistä.. olenkin jo muutaman kerran täällä palstalla sen maininnut.. ;)
Mä en ole kertaakaan saanut täysin puhdasta negatiivista kyseisellä testillä, aina siihen piirtynyt jonkin asteinen haamu, joko ohut tai ihan yhtä paksuinen haamu kuin vaakaviiva. Muutamaan kertaan kerennyt jo iloita... mutta jokaisella kerralla siis en ole raskaana ollut.
Sitten viimein kun tärppi kävi ja päätin sitten huvikseni vielä kokeilla tuota CB:n testiä, niin samantien ilmestyi vahva pystyviiva, mistä ei voinut erehtyä.

Suosittelen kokeilemaan jotain muuta testiä kuin tuota ettei tule turhia pettymyksiä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sokruli
Toi cb:n + testi on ihan hanurista, tollaset haamut ei tarkota plussaa, mä en koskaan käytä niitä testejä enään. Sen plussan pitää olla vahva ja viivojen tasapaksut että tarkottaa jotain.. Apteekin omakin on paaaaljon parempi testi ja paljon halvempi. :)

Nim. Kokemusta on.

Voi että kun pääsis itekkin ostaa testejä ja tikuttelee, mutta nyt on 3-4 vuoden tauko. Mun rakas plussatestin tulos täyttää tänään 4kk :) <3
 
tän aamun apteekin oma, dpo 12 :) Kuva tosin otettu n. 10min jälkeen, mutta heti alkoi ilmestyä haamua siihen :) NYt jo varmaan muutkin näkee? :)

Itse en kanssa noita CB:n normitestejä enää tee, aikanaan sain niihin noita haamuviivoja tämän tästä, vaikken raskaana ollutkaan :)

Mä hullu yritän pitää salaisuuden tiistai-aamuun asti itselläni, ja yllätän miehen meidän vuosipäivänä <3

muoks. luonnon valossa varmaan näkyy paremmin
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Digiä en voi muuta kun kehua!!

toiveitavuodelle2013: Selvä haamu, mulla ensimmäinen plussatesti oli jotain tuota luokkaa, ehkä vielä asteen haaleampi, ja tunnin pidättelyn jälkeen samana päivänä digi näytti että 1-2 raskaana.
Digi todellakin näyttää ajoissa. :)
 
Heippa!

Tämä nyt ei liity plussatesti kuviin mutta kysympä täältä neuvoa kun tuntuu olevan niin aktiivinen ja kokenut ryhmä tämä =) Eli Mulla on yleensä aika säännöllinen kierto, 27-29. Kuparikierukka on poistettu 1.2. ja nyt kolmas yk menossa. Tällä hetkellä kp 35/27-29... KAIKKI testit negaa. Eka tehty kp 29 Clearbluen +/- testi - nega, seuraava tehty kp 31 CB:n digi - ei raskaana, ja viimesin toissapäivänä kp 33 apteekin oma testi - nega. Mietin vaan että mikä HEL**TTI mua vaivaa?! Mulla ei ikinä oo kierto tällei venähtänyt. Aloin esikoista odottaan kun olin 21-v, silloin raskaus oli vähän vahinko, mutta onnellinen sellainen, ja en edes ensin tajunnut olevani raskaana. Ekan testin kun tein niin viikkoja oli jo aika monta kasassa, en muista paljonko, mutta joka tapauksessa luulin että en ole raskaana kunnes parin viikon päästä tein toisen testin joka oli plussa. Silloin siis eka testi oli joko viallinen tai raskaushormonia ei vain ollut kehittynyt niin paljoa. Voiko siis ihminen tosiaan olla näin "negatiivinen" että testit ei vieläkään näyttäisi mitään vai onko tässä nyt jotain muuta? Toisesta lapsesta testi kyllä näytti plussaa heti alussa. Dpo on nys siis 17, viimeksi testatessani dpo oli 15.

Kauhee stoori ja tiedän kyllä että kannattais varmaan mennä ihan lääkäriin, ajattelinkin sinne soittaa huomenna aamulla mutta kun pää hajoo tälläsiä pohtiessa! Salaa toivoo että jos testi vielä näyttäisikin plussaa mutta taas toisaalta pelkää että mikä ov vialla :( Ja että jos tulisikin plussa, voiko kaikki olla hyvin kun raskaushormonia kehittyy niin myöhäisessä vaiheessa.

Olisin kiitollinen jos joku voisi kertoa omia kokemuksia ja/tai mielipiteitä :)
 
Maritska, kuparikierukkahan ei vaikuta hormonaalisesti, joten jos ollut normikierto sen kanssa, toki hyvin mahdollista että plussa ei vielä vain näy. Toisaalta voi olla että ovis on ollut myöhemmin jne jne. Onko oviksen ajankohta varmuudella tiedossa?
 

Yhteistyössä