Kuvia plussatesteistä

Tsirbu mun mielestä näkyy hyvin viiva noin vähillä päivillä! :flower:

LeenaT ei epäilystä, tosi hyvin on vahvistunut viiva! Onneksi olkoon! :flower:

Mä täällä tihrustan testiviivoja ja nyt on pää ihan oikeasti niin sekasin, että en enää varmaksi pysty sanomaan, onko noi viivat vahvistuneet? Kuvassa jossa kolme testiä näyttää musta olevan ihan yhtä haaleaa viivat, mutta tossa missä on 9 ja 11 dpo on musta pieni ero. Kärsimätön tyhmä minä yrittää päätellä tummumisesta johtaako jatkuva tuhru keskenmenoon, vaikka tiedän ettei se välttämättä sitä kerro. :headwall:

Aijaa.com - 10103604
Aijaa.com - 10103606
 
Filuuri kyllähän tuo viiva on vahvistunut :heart:

Ja samoin LeenaT hienosti vahvistuu :heart:

Sitten vielä omaakin tilannepäivitystä. Eli tässä edellinen testi dpo12.
Laitetaas nyt kuvaa vielä tännekin. :) Mulla siis dpo12 ja tälläinen tuli tänä aamuna.

[/URL][/IMG]

Viides murulainen olisi tuloillaan. Mulla siis joka raskaudessa hormonit noussut alussa aika hitaasti ja itsestä tuntuu, että tämä olisi mulle ihan ok näillä päivillä. Kuva on otettu jo minuutin testiajan jälkeen, mutta kyllähän tuossa nyt haamu jo näkyy??
Tänä aamuna testi näytti tältä, dpo15.
[/URL][/IMG]
nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristissä, että pikkuinen jaksaisi mukana koko 9kk!
 
Filuuri sullahan on vielä pienemmät dpo:t kuin mulla :) Hyvin ehtii vielä lisää vahvistua! :heart: Ja eri ihmisten testit voi samoillakin päivillä olla eri vahvuisia ja silti kaikki menee hyvin! :hug: Ja pidän sulle täällä peukkuja pystyssä, että se tuhru olisi ihan harmitonta ja loppuisi!!!
 
Niinu - loppukierrollahan se LH monasti nousee..tuota..eikö siulla ole R-testejä, millä dipata?..siehän sait jo haamulaisen kerran..

Tiputtelu voi olla ihan ns. vaaratonta..tai kemiallisesta raskaudesta johtuvaa - alkio hetken käynyt hipaisemassa kohdun seinämää.
..olikos siun Kp:t mitkä?
 
Tsirbu - viivan katoaminen tuosta CB:n +/- testistä, voi tosiaan johtua siitä vielä alhaisesta HCG:stä.
..miulla kerran liuskassa sama "ilmiö"..seuraavan päivänä tuli sitten haamu.

Filuuri - hyvinhän tuo on vahvistunut viiva, niin kuin kuuluuhin!:):heart:

Lynette - kauniisti viiva vahvennut!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Filuuri ja Lynette
P12
Filuuri onhan se vahvistunut, sulla on vaan ihan eri testitkin käytössä kuin lynetellä ja leenaT;llä :)

Tänne tuli pieni ylläripylläri, dpo10, ehkä jopa 11 menossa ja nyt iltasella tehty testi

Aijaa.com - 10106675

Aijaa.com - 10106676

Aijaa.com - 10106677

Viivanen oli selvästi punaisena nähtävillä jo 5min kohdalla, ei tarvinnut käännellä testiä nähdäkseen.. mua vaan niin harmittaa jo etukäteen kun tiedän miten tässä käy :| Viivanpaikkoja testailin dpo7-9 mutta en niitä pitänyt minään. Tänään oli vaan pakko tehdä tuo apteekin oma kun oireita löytyy vaikka muille jakaa, ei näistä voi erehtyä.
 
Viimeksi muokattu:
Tsirbu..mie en nyt noissa näe viivasia:|(aiemmissa kyllä..)
..toivotaan:heart:

Voi P12 :kiss:miekin niin kovin, kovin paljon toivoisin tällä kertaa raskautesi jatkuvan 9kk:heart:



Mie dippasin tuollaisen "kummajaisen" illasta/dpo11..

Kattelin sitä 5min ja heitin veskin roskiin..ja pitihän sitä käydä kurkkaamassa myöhemmin..

:attn:Onko muuten kellään kokemusta tästä herkästä(10mIU/ml?)testistä?:attn:

Punertaa testivivasen kohdalta, vain oikeasta reunasta..
..tuohon en luota y h t ä ä n taikka haaveille vahvistumisesta..miulla nii-iin paljon jo "täti" oirehia päällänsä ja lämmöt laskeneet..:ashamed:

..piru kun ei siidukkakaan maistu:O..onneksi tilailtiin nami pizzaa, sitä mussutan sitten:p

Kaikkien viivasille....vahvistumisia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Filuuri
Mä en ole niin näihin testaamisen hienouksiin perehtynyt, mutta kyllähän tuossa mur-mur mun silmään ainakin on ihan väriä sisältävä viiva. Eikös sullakin ole 11 dpo tänään? Jospa lähtisi vahvistumaan ja näkyisi muutenkin paremmin aamulla testissä!

Mulla särkee niin järkysti päätä, että voisinpa kuvitella menkkojen alkavan huomenna tai ylihuomenna. Mutta testata pitää niin kauan kunnes se kunnon vuoto alkaa. :popcorn:
 
Kiitos Filuuri:)

Miusta siun viiva on vajaan 48h aikana tummunu ihan hyvin - oikein hyvä viiva dpo päivälle 11:heart:

Liittyykö siulla päänsärky yleensä menkkoihin?..sitähän esiintyy monasti alkuraskaudessa:)

Minähin odottelen tätiä 2.5 tulevaksi..eiköhän se akan kutale sieltä riennä taas, niin kuin aina ennenhin!
..muiden teidän luo, ei tartte kyllä tulla - kepitän ja kunnolla, mikäli akka yrittää:stick:
 
Viimeksi muokattu:
P12
Kiitos Hennu, Filuuri ja mur-mur! :) kyllähän sitä itsekin toivoo että olisi pysyvää mutta enpä tiedä, kamalan epäileväinen olo. Tänään pitää metsästää avoin apteekki ja jokin tarkistustesti ostaa, onko viiva jo hävinnyt.. ei ole yhtään r-testiä kotona, o-testin tein ja siihen alkoi heti tummenemaan testiviiva kun testi kastui ja plussa tuli. Mutta en jaksa pysyvään lopputulokseen uskoa tälläkään kertaa :/

Mur-mur tuo toispuoleisesti punertava viivanen voisi merkata loppukierron lh-nousua, etenkin kun näkyi vasta kuivassa testissä.. mutta toisaalta, se voi merkitä myös sitä itseään :heart: Nyt voidaankin kimpassa testailla ja jännätä kun on samat dpo:t :) Mun menkat pitäisi alkaa dpo15 eli perjantaina tai lauantaina. Nyt dpo11-12 menossa..
 
*mur-mur* Minusta tuo näytti myös siltä itseltään, +, samaa tekee nousemassa olevat ovishormonit ovistesteihin! Jos vihdoinkin... Pidän peukkuja!

Tulin tänne fiilistelemään sillä tässä yrittämisvaiheessa on niin oma tunnelmansa ja jännityksensä. Onhan sitä toki raskausaikanakin mutta eri tavalla ja hieman seesteisempänä.. =) Mukavaa vappua tulevat pallomahat ja plussatuulia puuuuhhhh!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Lynette
Jep, ihan feikki viivanen se miulla eilisessä dippauksessani oli - kuten jo arvelinhin.
..ja saattoi juurikin johtua kohonneesta LH:sta(dippasin kyllä testejä aika peräjälkeen 3kpl ja muihin ei mitään tullut?)

P12 - kovasti nyt onnen pipanoita siulle matkaan.:heart::kiss::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Huh, täällä haamuillaan Davidin herkällä testillä dpo 11. Pelkkänä viivanpaikkana en sitä enää pidä, mutta kuvaan tuo pirulainen ei vielä halunnut :D Tai näkyy se muokatussa kuvassa. Ovistestiin tuli kontrollia vahvempi viiva alle 5 minuutissa.

Jospa huomenna, viimeistään ylihuomenna saisin teille kuvaa! :)

*muoks* Mulla tosiaan ennen menkkoja ovistestit saattaa näyttää suht vahvaa viivaa, muttei koskaan noin vahvaa... Toivotaan, että tää olis nyt sitä itteää, eikä mitään hormonien temppuilua, kuten mur-murille oli käynyt :(
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille ja tarrasukkia matkaan! :)

Mä pidin testitaukoa ja aattelin tänään tikutella, jahka oon pidätellyt tarpeeksi. On aivan sellainen olo, että haamuviiva on jo kateissa, ei ole mitään oireita mihinkään raskauteen viittaavaankaan. Testailu on hauskaa ja jännittävää ja lopputulos on joka tapauksessa hyvä, kumpi tahansa tulos onkaan.

Kivaa päivää kaikille! Mä palaan kuvan kera, jos tuossa parin tunnin päästä on mitään näytettävää. :)
 

Yhteistyössä