Kuvia plussatesteistä

Kiitos kiltit onnitteluista. :kiss: Munkin mielestä on hyvin hyvin aikaista olla noinkin näkyvä viiva. Pakosti mietin, että viimeksi kun oli kyseessä kaksosraskaus ja viiva saman näköinen päivää myöhemmin, niin oliskohan nytkin? No, saa nähdä onko tulossa edes yksösraskaus kun vähän näkynyt pientä tuhrua ja mulla se on kuulunut vaan keskenmenoon.
 
K a i k k e a sitä epätoivoisella tettää..nimittäin O-testejä kun R-testejä ei tähän hätään ole!!!..


:attn:Kertoilkaas ihunat kanssasisaret, jotka olette O-testillä raskaus tärppi plussan bonganneet:

*mikä kierron päivä/dpo se tuli?
*..ja oliko miten vahva?

Kuvat olisi kyllä enemmän, kuin toivottuja - Kiitos ja kumarrus jo edeltä..:heart:

Ps. R-testejä tulee vasta maanantaina(dpo11)..nyt siis dpo9
..voin laittaa kuvasta tänne siitä O-dippauksestani, kunhan kameran patterit latautuneet.

Muutama testi tullut dipattua ja näyttäis viiva vahventuvan(jota se saattaa siis tehdä muutoinhin tässä vaiheessa kiertoa - tiedänhän mie sen:)..)


Aiemmin olen kopaissut joskus dpo12 miltä näyttää ja onhan siihen O-testiin testi viivanen ilmestynyt silloinhin..

..niin..ja on miulla hieman oireitahin: nännit kosketus arat ja alamasulla "tuntemuksia"..:rolleyes:

((muoks))
..voihan rähmä!:O..eihän nuo viivaset miun kameralla kuvattuna, näytä yhtään miltään..:( poistin kuvaset.
..livenähän ne aina vahvemmat..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pamsku
mur-mur minä muistan tehneeni ovistestin sinä päivänä kun menkkojen olisi pitäny alkaa..eli mulla se on dpo14. Ja sillon sain tosi vahvan, kontrolliakin vahvemman viivan! Ja silloin siis r-testissä ei aivan yhtä vahvaa viivaa vielä ollut..Pidän sinulle kovasti peukkuja, että olisi tärppi käynyt! :)

muoks. kuvaa mulla ei valitettavasti ole niistä testeistä.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos - Pamsku&Minalo=)

Tosi vahva onhin ollunna siulla tuo dpo12 dippaus Pamsku!

Miulle ei tule tuollaisia kuin oviksen ollessa..ne aiemmin dpo12 dippaamani, ovat olleet sellaisia puoli vahvoja.


MiNalo - useilla tuleekin tärpin käydessä juuri dpo12 alkaen se vahva viiva O-testiin, tai viimeistään dpo14

..juu, ei miun auta kuin vain vartoa niitä "oikeita" testejä tähän vaivaan.;)

Ps. Mikäli olisi vielä tapauksia, jossa dippailtu O-testi aiemmin - esim. dpo8-10
(plussa kierrolla siis)..mieluusti niistä kuulisin, tai kuvia kattoisin!:wave:
..jotahin ajankulua maanantaihin saakka..:D
 
Viimeksi muokattu:
Moikka murmur!
Tein haalean haamun 18.4 (kuva tässä pinossa) ja samalla tein o-testit, kahta eri merkkiä.. oon myös sen jälkeen tehnyt r- ja o-testejä.. mulla ssis on o-testit näyttäny plussaa kuten myös n. 1v sitten keskenmenneessä raskaudessa!
 
pitäisköhän mun huomenna vielä testailla? sain siis tänään pregcheckillä "viivanpaikan" tai esi-isien haamulaisen jossa hiukkasen väriä ehkä on. Vähäsen myös kutkuttais testata ovistestillä et saisko sillä vahvemman viivasen mitä r testillä sain..
 
Kiitos kaunis testikuvasta yöperhonen.:kiss:

Miun testiviivasen vahvuus on sama suurinpiirtein, kuin vasemmalta katsottuna toinen Sofi:n testi..oliko tuo siis Kp30 dipattu?..ja R-testi sitten samoin - Kp30?(toinen vasemmalta)..niinkö?

Siullako tullut R-testiin eka haamuinen siis kp30-31?

Siullako ei ole aa-vis-tus-ta-kaan, mikä Kp olet ovuloinut??:confused:
..kattelin siun O-dippaus kuvasia..muistatko kierronpäivää tuolloin 5.4?

Ihuna jos jaksat vielä vastailla!:heart:

Ps. Aika iso ero noiden Sofi ja David O-testien vahvuuksien välillä - varsinkin kun vertaa Sofi:n&Davidin testien viimeistä dippausta Kp33..

((muoks)) mie laskeskelin äkkiseltään pikku päässäni, että siun eka dippaus(R&O), tuolloin Kp29-30..olisi ollut ehkä dpo10-11..
Onko siun luteaaliaika(aika oviksesta-->uuden kierron alkuun) kuinka pitkä?..miulla esim. 14

Anteeksi, miulla mahdoton kysely vimma..
 
Viimeksi muokattu:
demi.fi - aina kun miulta tuollaista kysellään, vastaan - Juuuu, dippaa vaan!!!:D

..ja jos siulla R-testejä, dippaile mielummin niillä=)..noilla O-testeillä dipatessa menee heeeermoooo!!!!!!!!:kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur, tässä mun testailuja reilun vuoden takaa. (Joo tää testiaddikti on säilöny ne päiväkirjan väliin! :D)
Aijaa.com - 10095526
Ylemmät plussat on ovis ja alemmat raskaus. Ovisplussa ollut kp14. Ovisviiva alkanut tummentua taas kp27. Eka haamu Davidin 10-herkkään testiin kp25. Apteekin testin tein ekan kerran kp27 ja siihen ihan selkeä haamu. En tiiä onko tästä sulle mitään apua, mutta onpahan jotain tilastoa. :D

Laitetaas tähän samaan tänpäiväinen haamulainen. Dpo 10 vasta. Kuva vähän epäselvä, mutta siellä se on. Ei ainakaan livenä tarvinnut tihrustaa. ;)
Aijaa.com - 10095525
 
LeenaT - haamuiselle lisäväriä täältä puuuhkutan puuuuh:whistle::heart:

Kiitos kaunis noista tiedoista/kuvasta:)

Siulla siis alkoi O-testi taas tummenemaan jotain dpo12(miun tarkka silmä näki jo väriä Kp26(dpo11) dippauksessahin;))
..kunpa miullahin..testit, joilla dippannut olen, ovat One Step-merkkisiä ja herkkyyttä 20mIU/ml(tilailtu ulkolaisesta testikaupasta)

Nuo siun David O-testit varmaanhin 25mIU/ml..jos siis mammaksilta..mutta jos esim. R-keijulta - 10mIU/ml herkkyyttä..

Mutta juu, nytpä miulla on jännättävää sitten maanantaille.=)

Kiitos kertaalleen vielä:wave:
..ja Onnea haamuisesta:heart:
 
Viimeksi muokattu:
murmur tuolloin 5.4 ollut kp18. Luteaalivaiheesta en osaa juurikaan sanoa kun o-testit oli tärppikierrossa vasta käytössä pitkän tauon jälkeen.. mutta tuntemusten perusteella aikaisemmista kierroista veikkaisin olevan 14-15 päivää.
Juu, kp30 alotettu dippailut ja sillon r-testiin eka haamulainen!

En ole ikinä saanut noihin sofin o-testeihin läheskään yhtävahvoja viivoja! aivan uskomaton ero noilla o-testeillä! oli ensimmäinen ja viimenen kerta kun tilasin sofin minkäänlaisia testejä!!

Toivottavasti osasin vastata edes jotenkuten selventävästi.. kysy toki jos jotakin haluat vielä tietää :)

LeenaT onnea haamuisesta ja vahvistumisia sille :) :heart:
 

Yhteistyössä