Testiin tulleet haamut on testiajalla tulleita. Tänään tein uuden clearbluen, dpo9. Aivan heti kontrolliviivan ilmestyttyä haamuviiva oli tosi selkeä, parin minuutin päästä vielä hyvin nähtävissä ilman tikun kääntelyä ja vääntelyä. Vartin päästä eli testiajan ulkopuolella jo, olisko ollut peräti parinkymmenen minuutin päästä viiva oli siinä, mutta reilusti haaleampi ja vajaan tunnin päästä enää vaivoin nähtävissä. Nyt en ole katsonut eikä sillä väliäkään tässä kohtaa nyt enää.
Mistä ihmeestä johtuu testiviivan haaleneminen, kun se on ensin ollut suhteellisen selvä? Vähäisestä hormonipitoisuudesta? Mä oon nyt puhelimella enkä voi lisätä kuvia, mut laitan vaikka kollaasin niistä huomenna. Kun eikös testiajalla saatu suht selkeä plussa oo aina plussa vai voiko sellaisia tulla muutenkin tuolla? Mä oon huuli pyöreenä tästä.
Ymmärrän kyllä että toisinpäin ja saattaa tulla roskishaamu, joka ei ole plussa tai virtsan imeytymisestä hetken näkyvä viiva, mutta tuo tuli näkyviin vasta kontrolliviivan jälkeen, kuitenin ihan ekan parin minuutin sisällä pissaamisesta ja ajan kuluessa vaaleni olemattomiin.
Muoks. Alla kuvat cb:n tikusta. Ovat järjestyksessä ylhäältä alas: heti kontrolliviivan jlk, 3 minuuttia, 20 min ja 50 minuuttia. Kaksi alempaa olivat luonnossa hailakampia kuin kuvassa.
[/URL][/IMG]
Ps. Päivitän vielä. Mä en heittänyt tikkua roskiin, niinku ois pitänyt, vaan katsoin siihen tänään aamulla vielä. Kun kerroin, että viiva oli hävinnyt olemattomiin eilen tunnin testaamisesta, eli kuivuttuaan (katsoin, kun monet kertovat viivan vahvistuneen kuivana), niin aamulla huomasin myös vaakaviivan melkein kadonneen. Jos oikein muistan mulla säilyi positiivinen tulos nuorimman lapsen kohdalla monta päivää. Mä räppäsin tästä ihmetyksestä kuvan, vaikka ois jo roskiin joutanut. Tässä se ois.
[url=http://aijaa.com/0003610103401]Aijaa.com - 10103401[/URL]