Kuvia plussatesteistä

Minäkin voisin tänne kuvan tämän päiväisestä testistä laitella. Kuvassa dpo 12, kp29/32.

Haamulainenhan tuo vielä on, mutta voi sen kai jo plussaksi tulkita? Nyt täytyy vain toivoa, että lähtisi tuosta vahvistumaan. Millainen tuo on päiviin nähden? Pitäisikö olla jo tummempi vai onko ihan hyvä. Ensikertalainen olen, niin en ole oikein perillä, miten vahvaa viivaa yleensä näillä päivillä tulee.
 
kathii; kyllähän tuo plussa on, onnea! Mulla oli samaa luokkaa tuo viiva viime viikolla, ja joka päivä vahvistui ihan hiukan, ja kp 28/28-30 en jaksanut pähkäillä viivan vahvuutta vaan tein digitestin ja se antoi raskaana 2-3 viikkoa.
 
Syksystä 2010 asti olen muiden kuvia täällä katellut ja tihrustellut viivoja. Vihdoinkin pääsen laittamaan omani :)

Aijaa.com - 10120713

Pahoittelen kuvan laatua, toi mun kännykkäkamera on ihan onneton näissä hommissa!

Eli kuvassa ylempi Davidin herkkä ja alempi Wondfo (sama kuin Pregcheck?). Kuva otettu aamuyöstä ennen kolmea kun kävin sitten dippailees, kun ei uni tullut :D Mutta, paljaalle silmälle ilman tihrusteluja näkyy punertavat viivat, jopa isäntä ne näkee :) Viivat tulleet testiajoilla.

Tänään siis dpo 12, menkat pitäis alkaa lauantaina. Jännittää :)
 
Ekana Hennulle isot onnentoivotukset!! :)

Mä mietin niitä mun cb haamuja, jos oliskin ollut ovis myöhässä ja reagoinut jälkeisiun tiloihin. Se mun eilinen Elivo oli muuttunut haalean punaiseksiroskisplussaksi ja samoin first signal puolen h jälkeen vaikka jälkimmäinen niitä vissiin antaa. Mahaa jomottaa ja saattaa menkatkin kyllä alkaa. Ootellaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Hennu, onnea! Päästään yhdessä tuonne odottajien puolelle, vaikka minä en kyllä millään tahdo ymmärtää sitä. Minun piti odottaa huomen aamun seuraavan testin tekoa, mutta enpäs pystynyt, joten tässä kuva, missä ylempi eilen aamulta (dpo12) ja alempi tältä päivältä(dpo13).

Kaipa se täytyy vähitellen uskoa ja toivoa, että viiva jatkaa vahvistumista samaan tahtiin.
 
Viimeksi muokattu:
Näkeekö kukaan tässä mitään..? Miulla on siis kp:t heitelly 26-28 välillä ja nyt olis kp 29 menossa mutta kp 26 tuli niukahkoa vuotoa joka kesti pari päivää. Sen jälkeen on ollut alaselkä hiton kipeenä, päätä jomottanut sekä mahassa paineen tuntua.. Oon tosiaan ovistesteillä saanut jo viiden vai jopa kuuden päivän ajan päivä päivemmältä kirkkaampaa plussaa. Tein jo tänään aikaisemmin r-testi, apteekin oman joka näytti negaa mutta RFSU:n testillä tuli heti viivanpaikka joka vahvistui tämän näköiseksi alta puolessa tunnissa.. Aijaa.com - Näkyykö ?
 
Niinu88 Kyllä siinä viivaa näkyy, mutta käy hakemassa jonkun toisen merkkinen testi :) Noi RFSU:t on ilmeisesti surullinen kuuluisia vääristä plussista : /

smesmira Oletko varma oviksen ajankohdasta? :) Jotain tuossa näkyy?

kathii Hienosti sullakin viiva vahvistuu!! :)

Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Tää on niin uskomatonta :)

Tässä mun aamun tuotokset, dpo 13/kp 35:

Aijaa.com - 10126334

Herkkään testiin ei ilmeisesti välttämättä tulekaan kovin vahvaa viivaa?
 
Mulla lähtee järkiiiii!! Eilen pregcheck nega, ei ees haamua enää ja tänään apteekin omalla ilman tihrustamista havaittava haamuviiva. Mitäköhän tässä uskois? :D Menkat pitäs alkaa tänään tai huomenna, vielä ei oo kuulunut. Lisään kuvan jahka pääsen kotiin.

Muoks. Tässä alla ois pari kuvaa tuosta apteekin testistä.
Aijaa.com - 10127020 Tämä on vähän hailakka, mutta omalla koneella näkyy.

Aijaa.com - 10127022
Aijaa.com - 10127023 Ja purettuna.
Aijaa.com - 10127236 Luonnonvalossa ilman salamavaloa



Kertokaapa te. Eikös dpo14 pitäs jo jotain hiukan enemmän näkyäkin. Toisaalta, en ole varma ollaanko vasta dpo12-13, mutta siltikin. Ja mitä ihmettä ne edelliset haamut sitten oli ja eilinen nega? Harmaannun. :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä