Kuvia plussatesteistä

WONDFO:N ONE STEP RASKAUSTESTIT...

Tässä kun olen kovasti tikutellut ovista näillä Wondfo:n one step liuskoilla. Ovistestit vahvistuneet päiväpäivältä ja ovis kai häätys olla nurkilla tässä kohtapuoliin. MUTTA...

Jotenkin sitten pöljyyttäni kokeilin samanmerkkisiä raskaustestejä... Ja testiajalla silmiinjuuri näkyvä haamulaisen haamulainen vähän punaväriä, ei siis mikään valkoinen viivanpaikka, tein vielä toisen tovin päästä ja samanlainen haamujen haamu ilimaantui testialueelle... Hassuinta tässä on se, että mulla on menossa vasta KP 14/32! Ei kait tuo paikkasa voi pittää!!!?

Muilla kokemuksia tästä Wondfo:n one stepistä?
 
Anteeksi että tungen tänne teidänkin puolelle - samaa kyselin jo tuolta omasta pinosta kuumeilijoilta - että mikä on aikaisin dpo millä olette saaneet haamulaisen tikkuun? Esim. tollaseen marketin PregCheckiin? Entä Apteekin omaan? Kiitos vastauksista! Ja onnea hurjasti plussanneille :heart:
 
Pienoinen Juu, ovis sieltä on tulossa :) Peitot heilumaan vaan :)

Salliina Pregcheck haamuili selvästi dpo 12. Tai ei sitä voinut enää pelkäksi haamuksikaan kutsua :D En tiedä, olisiko näkynyt jo dpo 11, jolloin testasin vain herkällä Mammaksilta tilatulla Davidin testillä.
 
toiveitavuodelle2013 Jeij, varovaiset onnittelut ja PALJON tarrasukkia mukaan!! :)

Mikä on muuten P12:n tilanne??

Pakko laittaa vielä yksi kuva. Tänään aamulla testattu ovistesti:

katso liitettä 16095

Himotestaaja kun olen, aion tänään hakea vielä Pregcheck-testejä ja haluan nähdä sen oikein vahvan viivan siinä raskaustestissäkin :)

P.S. Eka neuvola jo 22.5., jolloin neuvolan laskurin mukaan rv 7+3, mutta hedelmöityksestä katsoen silloin on rv 6+3.
 
Onnittelut plussanneille!! :) Kunnon plussatuulahdus meneillään! :)

Tässä on mun viimeisin testi, joka oli Apteekin oma. Haalea haamu tuli silläkin, joten nuo cb:t olleet aivan oikeassa. Vuoto alkoi kuitenkin eilen poikkeuksellisen kovilla kivuilla ja runsaalla vuodolla. Eli se oli sitten siinä ja kiinnittymisyritykseksi jäi tälläkin kertaa.

[/URL][/IMG]
 
Mä oon täällä taas tyhmiä kyselemässä.. Tein siis viime viikon perjantaina testin, joka näytti haamua ja päätin sit tehdä seuraavana digitestin joka näytti -ei raskaana.. kp 26 tuli tosiaan parin päivän kestävä vuoto (yleensä sen neljä, viisi päivää kestää itellä) ja nyt ois kp 33 menossa niin oliskohan tuota järkevintä vielä tehdä yks testi vai olisko se nyt kp 31 näyttänyt selvän plussan jos olisin raskaana? En muuten herättelisi toiveita raskaudesta, mutta tuo vuoto joka alkoi kp 26 oli niin niukkaa.. Kiertopäiväni siis heittelee 26-28 välillä..
 
mitäköhän tässä nyt ajattelisi, raskaustesti oli lauantaina dpo11 puhdas nega, sunnuntaina alkoi tuhruvuoto ja eilen kunnon vuoto... Ja minä menin sitten uteliaisuudestani testaamaan tänään, niin testissä näkyykin nyt haamu :ashamed: Että siis täh?! Osaisiko joku selittää... Vai oliko tuo nyt joku varhainen keskenmeno, mutta näkyykin nyt sitten vasta testissä?!
 
Ihmettelija
Niinu88 itte testasin negan kp30-31/27-30, jollon oli jonkin verran vuotoa. Nyt sitten kp35/27-30 ja haamulainenhan sinne tikkuun ilmestyi! :) Tässä kun aikaseksi saan niin lisäilen kuvaa, ja tieten se pitäis varmuustestikin käydä tuolta apteekista hakemassa. :)
 
Kiitos vastanneille :). Ihmettelija, oi voi kuinka jännää :)) ! Ollaan aikalailla samassa tilanteessa siis, mä peukutan viivalle vahvistuksia ja toivon kans ite tänään näkeväni testissä jotakin jos sellaisen saan :) !
 
Ihmettelija, mulla oli tuossa viivanpaikka toisessa kohtaa, ehkä hieman keskemmällä :/ kannattaa siunkin testailla seuraavaks digillä niin saat siekin varmuutta asiaan :) itellä tämänpäiväinen testi oli nega joten eiköhän se ollut sit siinä :) seuraavaa odotelles :D ! ++++++++ sinne paaljon :) !
 
Ihmettelija
Niinu88 Voi räkä. :( No toivottavasti ens kerralla käy tärppi! Ja joo, tuossakin näyttäis niinkun ois viivanpaikka vähän keskemmällä, ihan tuon haamuilijan vieressä. Ajattelin vielä nuo pari tehdä mitkä kaapista löytyy, ja sen jälkeen jos nekin haamuilee/plussailee niin hommataan cb:n digi. :)
 

Yhteistyössä