Kuvia plussatesteistä

toiveitavuodelle2013 Juu, varasin :) Ennemmin oon ajoissa liikenteessä, että pystyy itte vaikuttaa mm. päivämäärään ja kellonaikaan... Ettei käy sitten niin, että sinut vaan tungetaan johonkin väliin. Neuvolassahan ne määrittelee viikkojen perusteella, koska olis hyvä aika tulla :) Onpahan nyt sitten varattu ja tästä se matka alkaa...

Nyt LUPAAN, että tulee viimeinen kuva:

katso liitettä 16117

Ylempänä vertailun vuoksi su-aamun testi (dpo 15) ja alempana eiliseltä illalta (dpo 17).
Superplussa! :)

Pitäisköhän tätä innostusta yrittää vähä hillitä... : /
 
Iltaa!

Minä tänne nyt "änkeen" testeineni, mutta vähän eri suunnalta kuin normisti. Eli viimeksi kysyin viivan näkymistä ja se oli "sitä itseään", mutta nyt tarvisi saada viiva vaalenemaan. Eli kkm oli tapahtunut n.vko8 ja tyhjentyminen alkoi spontaanisti vko12 ja materiaali tuli ulos "vasta" 12+3. Ekan testin tein tyhjentymisen jälkeen 3pvä ja sen jälkeen olen tehnyt testejä silloin tällöin. Välissä noin 2vkoa tyhjentymisen jälkeen tuli jo selkeästi haaleammat plussat. Mutta nyt kuitenkin tämän viikon alussa ja tänään (tasan 4vkoa spontaanin vuodon alusta) mielestäni "plussa" lähtenyt jo tummumaan selvästi :(

Onko kenelläkään täällä kokemusta jo uudesta plussasta ennen vanhan "hiipumista". Minulla olisi jälkitarkastus ensi ke neuvolassa jossa käsittääkseni tehdään gynetutkimus + ultra, mutta mahdollisuus uuteen raskauteen periaatteessa kyllä olisi. Ekasta teoreettisesti mahdollisesta tärpistä olisi nyt 12pvää! Minulla tuota "jälkivuotoa" oli VAIN nippa nappa 2vkoa ja ainoastaan ekan vko:n käytin normisidettä, sen jälkeen pikkarisuojaa :O Olisiko nyt kuitenkin niin, ettei kaikki materiaali olisikaan tullut ulos?

Aijaa.com - 10172254

epätoivoinen natusani

P.s onnea kaikille plussanneille ja hyvää äitienpäivää :heart:

niin ja kuvassa alinna "vanhin" ja ylinnä tämän iltapäiväinen testi
 
Viimeksi muokattu:
Heissan, testaajat. Mitenkähän tulkitsisi seuraavanlaista tapausta. Testi pregcheckin puikko. Dippauksen jälkeen koko testi alueen tausta menee vaaleanpunaiseksi ja kontrolliviiva piirtyy heti selkeästi. Testi viivaa ei näy, mutta kun taustan vaaleanpunaisuus häviää ilmestyy hailurainen haamuviiva. (Noin 5min dippauksen jälkeen). Kuivuttuaan muutaman tunnin ilmestyy erittäin selkeä viiva testialueelle. Onko tämä nyt roskisplussa/roskishaamu vai haamu? Mitään muuta kuin kontrolliviivan siitä ei kuitenkaan erota testin ollessa "tuore", koska koko tausta on vaaleanpunaisen peitossa. Testissä sanotaan että positiivinen tulos tulee minuutissa, mutta negaa odotettava 3min ja viimeistään 5min sisällä testi pitäisi lukea.
 
natusani - miusta olisi 2 vaihtoehtoa..
..joko kaikki R-materiaali ei ole tullut poijjes..tai se ihunampi - siellä on kohdussa pesää pieniäinen tekemässä:heart:

Vissyliini - jos 5min sisään tullut haamu ja selkeytynyt vielä sen jälkeen..uskoisinpa siellä kohtuisessa jotahin tapahtuvan:)
..viivalle vahvistumista!:heart:

Ps. Miusta tuo Pregcheck on Apteekin omaa vastaava testi ja sen tulkitsemis aikahan on max 10min..ilmeisesti raskauhormonia(hcg)ei ole vielä tarpeeksi, näyttäkseen testiviivasen vahvempana testiajalla.
(toki kannattaa uskoa valmistajan käyttöohjetta)

Raskaustestin tuloksen tulkitsemisessa on tärkeää noudattaa ohjeita ja niissä annettua viiden minuutin lukuaikaa. Viiden minuutin kuluaika on annettu siksi että tuon viiden minuutin jälkeen testin tulos voi muuttua virheelliseksi. Viiden minuutin lukuaika johtuu yksinkertaisesti siitä että testi tehdään kotioloissa, eikä steriileissä laboratorio-olosuhteissa ja virtsanäyte ei ole puhdasta virtsaa vaan se sisältää luontaisesti erilaisia epäpuhtauksia. Tämä sääntö koskee kaikkia virtsasta tehtäviä kotitestejä.

Haamuhin ON plussan alku!:heart:
..dippaileppa huomenna uudemman kerran:wave:
 
Viimeksi muokattu:
natusan: onpas jännä tilanne sulla, ihan selvästi vahventunut tuo viiva?! Mulla on kerran lähtenyt raskaus käyntiin n 3 viikkoa spontaanista keskenmenosta (rv6+3) eli jälkitarkastuksessa näkyikin jo kypsä munarakkula, mutta sen jälkeisissä keskenmenoissa (keskeytyneet rv 10&8)) onkin sitten mennyt 4-5 viikkoa ennen kuin r-testi nega. Toivotaan parempaa vaihtoehtoa sulle, mulle on gynet kyllä väittäneet, että keho voi ovuloida vaikka hcg olisi vähän koholla vaikka mulle ei ole näin käynytkään. Tulehan kertomaan mitä jälkitarkastuksessa kävi tai mitä uudet testit kertoo? Digi testihän taitaa olla vähän turha, kun tässä vaiheessa raskautta näyttäisi raskaana 1-2 viikkoa, samoin kun jos hcg:tä on vaan jäljellä edellisestä raskaudesta.
 
Tällaista tälle aamulle kp 25/27. Mitä sanotte? Mulla ei kovin aikaisin näy, enkä näin "aikaisin" ole ennen testannut.

testiajalla

testiajalla

kuivuttua

muoks. Hukkaanko rahojani jos haen tänään uuden testin sekä digin ja teen ne huomenna äitienpäivän kunniaksi?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Filuuri
Huomenta!

Kiitos *mur-mur* ja malttamaton vastauksistanne!!

Uusi raskaus olisi todella toivottu että ei olisi todellakaan mikään "vahinko". Ihmetyttää vaan tuo viivan käyttäytyminen. Olen itseni antanut ymmärtää, että jos ei ole kaikki tullut ulos niin viiva säilyisi vaan samanlaisena eikä lähtisi tummumaan :O Toisaalta taas, kun täällä "itseopiskelleena" netissä surffaaneena kotilääkärinä taas tuli mieleen, että r-testihän voi myös reagoida ovulaatioon? Mutta miksi sitten on vahvistunut noin paljon ja kahdella ylimmällä testillä väliä 5päivää??

vissyliini minä olen käyttänyt niitä samoja, mutta liuskoja. Liuskoissakin se alue tulee ihan pinkiksi ja kontrollikin lähtee tummenemaan pohjasta hetken päästä. Noissa omissa testeissäkin niin tumminkin plussa on kestänyt ja tummentunut asteittain, aina on tullut ensin kontrolli ja sitten vasta testiviiva. Ja aikaa on mennyt kyllä reippaasti yli sen minuutin menee ennen kuin on "luettavissa" mitään ja se kolme min on kyllä lähempänä oikeaa tai jopa 5min. Kyllä mielestäni tuloksesi kuullostaisi jo ihan haamulaiselta, testailes uudelleen. Tsemppiä :heart:

nyt jo toiveikas natusani :D
 
Minäkii, siis ihmettelen että mitekäkö tuota tulkitsisi... Mitkä DPO:t sulla *Kenguru* on menossa? Mulla eilen tehdyssä testissä oli dpo12. Meinasin kylläkin digitestin tehdä vasta dpo16, jos tätiä ei näy, kun täti tulee ylensää dpo14-15 :)
 
Vissyliini mä en tiedä onko mulla sama testi kun sulla kun netistä tilannut, mutta olen ajatellut sen vastaavan mahdollisesti Apteekin omaa. Mulla meni kans noin, että värjäytyi kokonaan vaaleanpunaiseksi ja sen jälkeen sieltä tuli näkyviin haamu. Mitä enemmän testiviiva vahvistui, sitä selkeämmin se rupesi näkymään jo sen vaaleanpunaisuuden läpi. Kyllä mä tulkitsisin tuon tulossa olevaksi plussaksi. Niin ja mun ohjeissa lukee, että tulkita saa 3 min jälkeen ja 10 min saakka. Eli reilusti aikaa puanisuuden hävitä taustalta.

Onnea Kenguru, mun mielestä selkeästi näkyvä viiva! Ihana äitienpäivä tulossa! :heart::flower:

Onnittelut myös kaikille muille plussanneille! :flower:
 
Natusani, mulla on ihan sama tilanne! Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys 18.4 eli reipas kolme viikkoa sitten. Pikkuinen oli kokoa 8+6. Testit eivät ole haalistuneet kokonaan, vaikka olenkin käynyt gynen tarkastuksessa ja kaikki tyhjä oli ja kaikki niinkuin pitää.. siis yhtä vahvan testin tein viikko sitten ja nyt. Tässä nyt jännäillään.. Ja r-testit voi näyttää plussaa muutamia viikkoja, vaikka materiaalia ei ois kohtuun jäänytkään, mutta että tummeta, Jeeee! :heart: Kerro miten käy, pidän sulle peukkuja! d=)d
 
Tämä äitienpäivä sai hyviä uutisia :)



kp 26/27
Puhelinkuva, joten aika epäselvä isona.. Mutta kyllä siitä oleellisen näkee :D Ja tikkutesti on Pregchec. 1min jälkeen ei mitään näkyvissä, 3min päästä jotain ja 5min päästä näkyy selvemmin. Ja 5min on se maksimi lukuaika. Kuivuessaan kyllä selvenee entisestään.
 
Viimeksi muokattu:
*Kenguru*, Voi miten haalea toi viivatestin viiva (tai sitten näkyy livenä paremmi), ja silti digi näyttää "plussaa"... Ohoh.. Tuliko Sulla toi pregchekin viiva ihan nopeasti vai jouduitko sitä miten kauan odottelemaan? Mulla kun noihin testeihin on joka kerta haamu tullut näkyviin noin 10 min kuluttua ja sitten selkeytynyt oikeaksi viivaksi(haaleaksi tosin vasta muutamassa tunnissa) Nyt menossa dpo14, eikä yhtään vahvempana näytä.. Digi mulla on varattu dpo.lle 16, jos ei täti näyttäydy.. (tulee yleensä dpo14-15 viimeistään dpo16)

*muoks*[B]ai laitoitkin vastausta mun pohdintoinhi mun kirjoittaessa[/B] :D


Mistähän tuo testiaika muuten oikeestaan lasketaan? Mulla oli tänään sekuntikello mukana! Starttasin päälle siitä kun kastoin tikun. Oli kyllä sen 10s pissassa, sitten 15sek alassuin suoja paikallaan ja sitten käänsin vaakatasoon. Punaväri lähti nousemaan noin minuutin kohdalla kontrolliviiva ilmestyi 1min 20sek kohdalla. Punaväri haalistui noin 3min kohdalla, haamu alkoi erottua n 5min kohdalla ja näkyi selvästi 10 min kohdalla. Mietin vaan että lasketaanko se siitä kun kontrolliviiva ilmestyy (eli kun pissa on noussut testialueelle asti) vai noin eli tikun kastamisesta.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä