Kuvia plussatesteistä

Hei, Taustailijana täällä käynyt kurkkimassa mutta nyt olis hiukan kysyttävää.
Mulla aina ollut säännöllinen kierto muutaman päivän heitoilla ja nyt tein digi testin sinä
päivän kuin kuukautisten olisi viimeistään pitänyt alkaa ja se näytti "ei raskaana".
Nyt kuitenkin siitäkin jo kaksi päivää eikä kuukautisia kuulu. Kuinka tarkka tuo digi testi
on? Varmaan testaan tänään uudelleen mutta kyllä jotenkin uskomatonta että digi olis
tossa vaiheessa antanu "väärän" tuloksen... No toivossa on hyvä elää :) Olisiko jollekin
muulle käynyt niin että digi antanut "väärän" tuloksen??
 
Nopsu Mulla digi antoi oletettuna kuukautisten alkamispäivänä "Raskaana 2-3" ja tuolloin oviksesta oli tasan 14 tai 15 päivää.

Jos sulla on ovulaatio ollut tässä kierrossa pari kolme päivää normaalia myöhemmin ja siitä syystä menkat myöhässä? :)

Oletko kokeillut tavallisia raskaustestejä, että näkyykö niissä mitään? Digin herkkyys taitaa olla 25 mIU/ml, joten aika herkkä se kuitenkin on.

Tsemppiä :)
 
Tiudeliini - kyläpä ne taitavat olla nuo 10mIU/ml testit ja niitä taitaa olla usiammalla firmalla - ainahin liuskoina.
(Mammaksilla mm. David puikkoa löytyy 10mIU/ml)

..ja ulkolaisista nettikaupoista tuo First Response-testi
First Response

Miulle itselleni on vain käynynnä niin dippailessa, jotta: 25mIU/ml herkkyyttä oleva testi, näyttänyt plussan paremmin/aiemmin, kuin 10mIU/ml herkkyttä oleva..
 
Viimeksi muokattu:
Tiudeliini Kyllähän siinä jotain näkyy :)

Mulla tuli ei-herkkään raskaustestiin nopeammin vahvempi viiva kuin herkkään testiin. Dpo 11 jos olisin dipannut esim. Pregcheckin, niin varmaan olisi tullut vahvempi viiva kuin Mammaksin herkällä Davidilla :)
 
Tässäpä se Aijaa.com - 10167606 ;) Näkee ken näkee.

Tuosta kaikki alkoi dpo 8(tai9). Siitä asti testejä kulutettu muutama. Tänään dpo 12 ja oikea plussa saavutettu :) Kuvia ei valitettavasti ole muista, kun kamera tsippasi juuri sopivasti..

Mutta tuo eka kuva luomaan muillekkin toivoa että tuollaisesta "ollakko vai eikö olla" -viivasta oikeasti voi tulla se oikea plussa :)
 
Tiudeliini :hug:

Ite oon sitä mieltä, että jos Pregcheckiin ei tule nyt kunnon viivaa/haamulaista, niin ei kyllä tule digiinkään : / Ja jos apteekin omakaan ei näyttänyt mitään, niin en laittaisi rahojani digiin :(
 

Yhteistyössä