Kuvapino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lutusia lemmikkejä palstalaisilla, ja suloisia lapsia! :heart:
Bootypeppiä käy melkein kateeksi kun on päässyt niin mielenkiintoisiin paikkoihiin matkustelemaan, mutta ehkä mäkin vielä joskus... ;)

Tässä on minä ja mun pikkukenguru shoppailemassa.. =)

8759790.jpg

Sun pikkukengurulla on leopardin korvat :O

söpö kuva :)

• Tykkää
Reactions: hastur
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Tuoppas farkut mulle niin korjaan ne kun näky kohta hajoavan
c100.gif

Hah hah, yritin aiheuttaa yleistä pahennusta laittamalla reikäiset housut jalkaan, mutta pieleen meni. Kaikki jotka soivat katseensa meihin päin, kiinnittivät huomionsa tuohon pienempään likkaan... :D

Tämä julkkisköriläs oli aiemmin nainen – katso topless-kuva - Viihdelehti Stara)
Chaz Bono on käynyt läpi useita operaatioita muuntautuessaan naisesta mieheksi. Äskettäin hän kertoi olevansa valmis merkittävimpään leikkaukseen, sillä hän suunnittelee hankkivansa itselleen peniksen.

- Tutkin tällä hetkellä informaatiota operaatiosta. En tee päätöstä, ennen kuin olen löytänyt itselleni sopivan vaihtoehdon. Haluaisin saada peniksen, sillä olen varmempi miehyydestäni kuin koskaan, Chaz kertoi Australian 2Day radio-kanavan haastattelussa.

Tämä julkkisköriläs oli aiemmin nainen – katso topless-kuva - Viihdelehti Stara)
Chaz Bono on käynyt läpi useita operaatioita muuntautuessaan naisesta mieheksi. Äskettäin hän kertoi olevansa valmis merkittävimpään leikkaukseen, sillä hän suunnittelee hankkivansa itselleen peniksen.

- Tutkin tällä hetkellä informaatiota operaatiosta. En tee päätöstä, ennen kuin olen löytänyt itselleni sopivan vaihtoehdon. Haluaisin saada peniksen, sillä olen varmempi miehyydestäni kuin koskaan, Chaz kertoi Australian 2Day radio-kanavan haastattelussa.

tässä ennen ja jälkeen
chastity-bono-chaz-bono.jpg

Ai, kurja sitten että nauroin. En ollut yhtään tietoinen, ja luulin että siellä vaan oli virhe, mikä mun mielestä sitten oli huvittava.

Yhteistyössä