Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
toinen ja la on 4.4.2012 eli nyt on jotain rv20. kiitoksia onnitteluistaOnnea Jassåå! Monesko, koskas?
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25055896:toinen ja la on 4.4.2012 eli nyt on jotain rv20. kiitoksia onnitteluista![]()
joo on, eilen otettu. Mulla ei vaan maha pullahda, kun vauvat tuntuu kasvavan mun selkärankaan päin :kieh: varmaankin johtuu osaksi taakseppäin kallistuneesta kohdusta...Onko tämä kuva otettu nyt sun vatsasta? Oho, kun mulla rv 25 ja kaikki jo luule että synnytys lähellä:O, kun mulla tosi iso vatsa
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25055905:joo on, eilen otettu. Mulla ei vaan maha pullahda, kun vauvat tuntuu kasvavan mun selkärankaan päin :kieh: varmaankin johtuu osaksi taakseppäin kallistuneesta kohdusta...
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25055905:joo on, eilen otettu. Mulla ei vaan maha pullahda, kun vauvat tuntuu kasvavan mun selkärankaan päin :kieh: varmaankin johtuu osaksi taakseppäin kallistuneesta kohdusta...
Mulla oli ihan sama juttu ainoassa raskaudessani. Ja oli noilla viikoilla ihan samankokoinen maha kuin sulla, eli pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;25055896:toinen ja la on 4.4.2012 eli nyt on jotain rv20. kiitoksia onnitteluista![]()
ja mulla kaikki 3raskautta oli hirveän isot vatsat. Teillä varma nahka pysyy synnytyksen jälkeen aika hyvässä kunnossa? Mulle vaatinut vähän treeniä
![]()
Eikä!!
Onko tämä sinun lapsesi? =)
Oli siinä varmaan äidillä naurussa pitelemistä tuossa kohtaa...![]()
![]()
Panisin