Kuvapino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä voin illalla laittaa jos pääsen parturiin :p
a070.gif
Ai partaa tullut.

Näyttääpä limaisille :x

Just sellasia sieniä mitkä viihtyy mahdolisimman ällöttävissä olosuhteissa :S Ulko wc:n vieressä esim :D.

Niin ja eilen raivasimme takapihaa edellisen vuokralaisen jäljiltä ja aitsn takan oli kasa kaikkea P***** vaahtomuovipatjoista energiajätteeseen asti ja siellä kasvoi tuollainen ÄLLÖTYS jostain muovista :X (Ja joku nyrkin kokoinen sammakko säikäytti minut puoli kuoliaaksi hypätessään ulos sellaisen muoviläjän sisältä mitä olin juuri siirtelemässä.)

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24700675:
Kivat värit kuvassa.
Muissa kuvissa on kyllä kauniit kuvauskohteet mutta hieman kömpelöt rajaukset ja jalustakin olisi suositeltava. :)

Empä olisi tiennyt jos et olisi asiasta maininnut... Heiluvan laivan kannelta/kovassa tuulessa on helppo tarkennella. Kokeileppa.

Just sellasia sieniä mitkä viihtyy mahdolisimman ällöttävissä olosuhteissa :S Ulko wc:n vieressä esim :D.

Niin ja eilen raivasimme takapihaa edellisen vuokralaisen jäljiltä ja aitsn takan oli kasa kaikkea P***** vaahtomuovipatjoista energiajätteeseen asti ja siellä kasvoi tuollainen ÄLLÖTYS jostain muovista :X (Ja joku nyrkin kokoinen sammakko säikäytti minut puoli kuoliaaksi hypätessään ulos sellaisen muoviläjän sisältä mitä olin juuri siirtelemässä.)

:O:x muutakaan ei pysty sanomaan .... ällöttävää

Yhteistyössä