Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Summer Glau ilman pyssyä.
Tämän olen tainnut laittaa ennenkin, mutta Salma Hayek:
Miehekäs leuka, ohuet huulet, epäsymmetriset silmät, pyöreät kulmakarvat, kyttyränenä, litteät poskipäät.
Neve Cambell
"Mies", en mä kadehdi nuoria tyttöjä. Nuo joita olen linkittänyt vaan on mun mielestä semmoisia klassisia kaunottaria ja mulle ei ole väliä että milloin he ovat olleet hehkeimmillään, nyt vai 60-luvulla.
Olisi kiva nähdä kuvia eri rotujen ja kulttuurien naisista. Intialaiset on kauniita.
Aishwarya Rai olikin täällä, olisiko muita?
Shiri Maimon on Israelilainen
Alizeella on mahtava, tumma ääni ja on kaunis, mutta en tykkää kun tulee mieleen joku pikkutuhma koulutyttö polvisukissa, kun katsoo esim. Moi Lolitaa...jos olisin mies, niin en kuolaisi tuommoisten perään.
Tyttö tanssii alusvaatteisillaan ja sinusta hän on ilmeisesti tyylikäs? Jep jep.
Niin eli mulla on vai miesmäinen tyyli? Ok.
Mun mielestä se vaan kähisee enkä tykkää tosta sen pimpelipom musiikista. Tosi kaunis tyttö, mutta miten se nyt on muka jotenkin vähemmän tuhruinen kuin muut naiset tai jotenkin muka viaton? Alusvaatteissa tanssii. Mitä niin tyylikästä sellaisessa on?