No etkö muka kaipaa naiselta ns. "asennetta", jos pidät naisen klassisia piirteitä tylsänä ja mitäänsanomattomana? Se "asenne" vaan menee helposti överiksi. Eli kun yritetään olla erikoisia, rock tai vaikka vahvasti itsenäisiä eikä perinteisiä, katoaakin se tietty pehmeys, spontaanius, tyttömäisyys, jne. Energia menee sen roolin kannatteluun. Rohkea ja aito kauneus on mulle ihanteellisinta. Se on kotona naiseudessaan vetämättä minkäänlaista roolia, ei hyvä jätkä, ei barbi, jne.Olipa hauska johtopäätös, joka ei liittynyt mitenkään aiheeseen.
15v teinityttö laitetaan levy-yhtiön setämiesten toimesta laulamaan Lolita-nimistä biisiä, niin..joo. Tosi eroottista.Mä olen aina pitänyt Alizeeta vähän sellaisena tahmaisena (tyylisuuntaus, jota näkee Suomessakin paljon, etenkin esimerkiksi Keravalla, Riihimäellä ja Järvenpäässä) purkkapoppityttönä.
Videoistaan tulee vähän pedarivibat, niitä en mielelläni katso.
Et näe mitä miehet näkevätMä olen aina pitänyt Alizeeta vähän sellaisena tahmaisena (tyylisuuntaus, jota näkee Suomessakin paljon, etenkin esimerkiksi Keravalla, Riihimäellä ja Järvenpäässä) purkkapoppityttönä.
Niin. Minua vähän hämmentää se, miten meillä miesten odotetaan, tulkintani mukaan, politisoineen tai "sivistäneen" seksuaalisuutensa "feministien" toiveiden mukaiseksi. Ikään kuin järjellä trimmanneen seksuaalisuudestaan järkevän. Sellaisessa lokerossa, jossa seksuaalinen on poliittista, on ahdistava elää. Siinä halutaan aika rankalla tavalla rajoittaa ihmisten, tässä miesten, valtaa ja vapautta. Tietääkseni kukaan ei ole lisäkseni tuonut tätä näkökulmaa esiin.Iteki tykkäsin tuosta Alizeen esityksestä vajaa 10 vuotta sitten, kun sen ekoja kertoja näin.
Vähän liian tuhmaa... Mut jotkut miehet varmaan tykkää joo. Teinityttö vähissä vaatteissa keikuttaa takapuolta.
Mun tumma äiti oli nuorena upea ilmestys. Ujo mutta hänellä oli upea paksu tumma tukka, suuret mustat silmät ja ihana tumma iho.Niin ja meidän äiti myös nuorena, oi. Ihanat kiinalaiset silmät eloveenatytöllä.
Käy lukemassa sieltä Tiede-palstaltaTaivaanrantaheinä! :wave: Uskallanko kysyä että miten jakselet?
15v ja pedarivibat? LOOL! Kuinka kateellinen nainen voi olla?Mä olen aina pitänyt Alizeeta vähän sellaisena tahmaisena (tyylisuuntaus, jota näkee Suomessakin paljon, etenkin esimerkiksi Keravalla, Riihimäellä ja Järvenpäässä) purkkapoppityttönä.
Minunkin äiti taisi olla ujo. Jotenkin semmoinen satuolennon näköinen. Uskon kyllä että sun äidin on täytynyt olla ihan mielettömän kaunis kun säkin oot niin upee.Mun tumma äiti oli nuorena upea ilmestys. Ujo mutta hänellä oli upea paksu tumma tukka, suuret mustat silmät ja ihana tumma iho.
Aijai, en jaksa selata... Voitko linkittää sen ketjun sieltä?Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28901472:Käy lukemassa sieltä Tiede-palstalta
Toivottavasti ehdit nähdä sen linkin tässä, muokkasin sen pois.Aijai, en jaksa selata... Voitko linkittää sen ketjun sieltä?
Mun äiti on mun mielestä ollut maailman kauneinMinunkin äiti taisi olla ujo. Jotenkin semmoinen satuolennon näköinen. Uskon kyllä että sun äidin on täytynyt olla ihan mielettömän kaunis kun säkin oot niin upee.
Juu, ehdin. Hyvä että pääset magneettikuvaukseen.Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28901510:Toivottavasti ehdit nähdä sen linkin tässä, muokkasin sen pois.
johan sä postasit sen kuvan siinä tiukassa makkarankuoripuserossa tänne koko maailman nähtäväksi, se riittänee.Mäkin voisin tanssii alusvaatteillani, mut meidän tanssikoululla se ei oo tapana.
No hyvä.johan sä postasit sen kuvan siinä tiukassa makkarankuoripuserossa tänne koko maailman nähtäväksi, se riittänee.