Miehekäs leuka, ohuet huulet, epäsymmetriset silmät, pyöreät kulmakarvat, kyttyränenä, litteät poskipäät.Summer Glau ilman pyssyä.
Taas näin vanhaa kamaaTämän olen tainnut laittaa ennenkin, mutta Salma Hayek:
Minusta näyttää vähän raikkaammalta ja naisellisemmalta Eriniltä. Ei kuitenkaan jatkoon.Miehekäs leuka, ohuet huulet, epäsymmetriset silmät, pyöreät kulmakarvat, kyttyränenä, litteät poskipäät.
Hän oli todella kaunis nainen 90-luvulla minustakin! Aivan kärjessä. Myös Jennifer Love-Hewitt oli jees, tosin enemmän pidin Nevestä.Neve Cambell
Shiri Maimon on Israelilainen ja yllättävän monta askenaasia on tässä ketjussa esillä."Mies", en mä kadehdi nuoria tyttöjä. Nuo joita olen linkittänyt vaan on mun mielestä semmoisia klassisia kaunottaria ja mulle ei ole väliä että milloin he ovat olleet hehkeimmillään, nyt vai 60-luvulla.
Olisi kiva nähdä kuvia eri rotujen ja kulttuurien naisista. Intialaiset on kauniita.
Aishwarya Rai olikin täällä, olisiko muita?
Juu, arvelinkin nimen perusteella.Shiri Maimon on Israelilainen
Mun mielestä se vaan kähisee enkä tykkää tosta sen pimpelipom musiikista. Tosi kaunis tyttö, mutta miten se nyt on muka jotenkin vähemmän tuhruinen kuin muut naiset tai jotenkin muka viaton? Alusvaatteissa tanssii. Mitä niin tyylikästä sellaisessa on?Alizeella on mahtava, tumma ääni ja on kaunis, mutta en tykkää kun tulee mieleen joku pikkutuhma koulutyttö polvisukissa, kun katsoo esim. Moi Lolitaa...jos olisin mies, niin en kuolaisi tuommoisten perään.
Ah, suominainen älähti Sunkin pitäisi opetella vähän tuollaista leikkimieltä ja löytää energiaa. Samaa koskee tietysti niin monia muitakin. Olette vähän liian harmaita tai muuten sisäisesti yksinkertaisia turhan usein. Suomalaisnainen on kovempi, ei taipuisa ja leikkisä. Ja sitä minä kaipaan.Tyttö tanssii alusvaatteisillaan ja sinusta hän on ilmeisesti tyylikäs? Jep jep.
Sun tyyli on kaukana miesmäisestä semmonen keijukainen ootNiin eli mulla on vai miesmäinen tyyli? Ok.
No ei ehkä tiukkaan ottaen tyylikästä, mutta paljon saa anteeksi ASENTEELLA ja ELOISUUDELLA. Spontaanilla, pehmeällä energialla. Kaunis vartalo on vaan hyvä lisä ja ainakin minulle hän voisi näyttää vielä kauniimmalta tavallisissa vaatteissa. Enkä epäile etteikö hän käyttäisi asiallisen tyylikkäitä vaatteita kuten moni ranskalainen nainen (kun taas suomalaiset vetävät aika paljastavissa kuteissa).Mun mielestä se vaan kähisee enkä tykkää tosta sen pimpelipom musiikista. Tosi kaunis tyttö, mutta miten se nyt on muka jotenkin vähemmän tuhruinen kuin muut naiset tai jotenkin muka viaton? Alusvaatteissa tanssii. Mitä niin tyylikästä sellaisessa on?