Justin Bieber paljasti musabisneksen pedofiiliriitin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Maria Magdalena jakaa itsetyydytyshanskaa.
Häpeän sinua Echo, et kulje Kristuksen viitoittamalla tiellä. Olet jumalaton käärme.
No missä kohti Raamattua on itsetyydytys kielletty? Onan teki siks väärin ku ei jatkanu sukua.

Sinä rikot Jumalan lakeja vastaan. Huomasin että palvot vääriä Jumalia, jotka ovat Saatanan valtakunnasta tulleita. Olen lukenut ketjujasi, olet susi lampaiden vaatteissa, Echo. Tee parannus ja rukoile, saat anteeksi.
No mitäs jumalia tässä on palvottu? Voit nimetä mun synnit.

Tiedät itse että palvot vääriä profeettoja, lue vaikka tuota Illuminati ketjua. Olet sekaantunut pahojen voimien kanssa, et kulje enää valoa kohti.
Rukoile niin voit vielä pelastua.
Mitä sä nyt mussutat? Ei se, että paljastaa pimeyden tekoja, tarkoita että itse touhuaisi samoja juttuja. Onko sulla aivot?
Justhan mä tässä ketjun aiheessa puhun pedariutta vastaan, ja illuketjussa okkultismia vastaan.

Mitä sä nyt mussutat? Ei se, että paljastaa pimeyden tekoja, tarkoita että itse touhuaisi samoja juttuja. Onko sulla aivot?
Justhan mä tässä ketjun aiheessa puhun pedariutta vastaan, ja illuketjussa okkultismia vastaan.
Olet mennyt pimeyden valtakuntaan, toivon että ymmärrät tuon niin ehdit pelastua. Taistele demonejasi vastaan. Rukoilen puolestasi.

Olet mennyt pimeyden valtakuntaan, toivon että ymmärrät tuon niin ehdit pelastua. Taistele demonejasi vastaan. Rukoilen puolestasi.
Anteeks vaan, mut sun tekstisi ei kuulosta terveeltä, kristillisesti arvioituna. Tai sit provoilet. Mistä seurakunnasta olet?

-Uskovassa ei voi olla demoneja jossei ole kokonaan luopunut Jumalasta. Meihin kohdistetaan pahan hyökkäyksiä ja uskova voi olla puolipaatuneessa tilassa, mut uskovan sisällä asuu Jeesus.
-Kerro missä, oi missä olen kertonut harrastavani itse pedofiliaa tai okkultismia?
-Eikö ympärilläolevia maailman ilmiöitä saa tarkastella?

Viimeksi muokattu:
Ihan kaikkea ei nyt sentään kannata uskoa.
Niino. Mun aivot nyrjähtää jos mä ajattelen Saulia vaihtamassa Jennille vaippoja, joten yritän unohtaa, enkä anna sen häiritä Linnan juhlien katsomista. Toivon että rakkaus on leimahtanut vasta aikuisiällä.

Anteeks vaan, mut sun tekstisi ei kuulosta terveeltä, kristillisesti arvioituna. Tai sit provoilet. Mistä seurakunnasta olet?

-Uskovassa ei voi olla demoneja jossei ole kokonaan luopunut Jumalasta. Meihin kohdistetaan pahan hyökkäyksiä ja uskova voi olla puolipaatuneessa tilassa, mut uskovan sisällä asuu Jeesus.
-Kerro missä, oi missä olen kertonut harrastavani itse pedofiliaa tai okkultismia?
-Eikö ympärilläolevia maailman ilmiöitä saa tarkastella?
Olet mennyt pimeälle puolelle, olet hurmioitunut pahoista voimista, et voi päästä Taivasten Valtakuntaan jos jatkat tuolla turmion tiellä.
Kristitty kulkee valoa kohti, sinä kuljet pimeydessä.
Rukoilen puolestasi, toivon että Jumala ehtii sinut vielä pelastaa armossaan jos rukoilemme sinulle anteeksiantoa.

Olet mennyt pimeälle puolelle, olet hurmioitunut pahoista voimista, et voi päästä Taivasten Valtakuntaan jos jatkat tuolla turmion tiellä.
Kristitty kulkee valoa kohti, sinä kuljet pimeydessä.
Rukoilen puolestasi, toivon että Jumala ehtii sinut vielä pelastaa armossaan jos rukoilemme sinulle anteeksiantoa.
Provo?

Yhteistyössä