No miks rikkoo?Modet vois poistaa akiutuksen, rikkoo palstan sääntöjä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No miks rikkoo?Modet vois poistaa akiutuksen, rikkoo palstan sääntöjä.
Luepa säännöt, rikkoo heti ensimmäistä.No miks rikkoo?
Ja sulle pukkaa masua.lue vähän enemmän netistä trolliuutisia, et ole vielä tarpeeksi sekasin.
lasua pukkaa.
lapsiraukat. toivottavasti ei äiti.lue vähän enemmän netistä trolliuutisia, et ole vielä tarpeeksi sekasin.
lasua pukkaa.
No missä kohti Raamattua on itsetyydytys kielletty? Onan teki siks väärin ku ei jatkanu sukua.Maria Magdalena jakaa itsetyydytyshanskaa.
Häpeän sinua Echo, et kulje Kristuksen viitoittamalla tiellä. Olet jumalaton käärme.
Mutta poistan nuo 2 viestiä, lähtee homma lapasesta tai työrukkasesta.No missä kohti Raamattua on itsetyydytys kielletty? Onan teki siks väärin ku ei jatkanu sukua.
Sinä rikot Jumalan lakeja vastaan. Huomasin että palvot vääriä Jumalia, jotka ovat Saatanan valtakunnasta tulleita. Olen lukenut ketjujasi, olet susi lampaiden vaatteissa, Echo. Tee parannus ja rukoile, saat anteeksi.No missä kohti Raamattua on itsetyydytys kielletty? Onan teki siks väärin ku ei jatkanu sukua.
No mitäs jumalia tässä on palvottu? Voit nimetä mun synnit.Sinä rikot Jumalan lakeja vastaan. Huomasin että palvot vääriä Jumalia, jotka ovat Saatanan valtakunnasta tulleita. Olen lukenut ketjujasi, olet susi lampaiden vaatteissa, Echo. Tee parannus ja rukoile, saat anteeksi.
Tiedät itse että palvot vääriä profeettoja, lue vaikka tuota Illuminati ketjua. Olet sekaantunut pahojen voimien kanssa, et kulje enää valoa kohti.No mitäs jumalia tässä on palvottu? Voit nimetä mun synnit.
Mitä sä nyt mussutat? Ei se, että paljastaa pimeyden tekoja, tarkoita että itse touhuaisi samoja juttuja. Onko sulla aivot?Tiedät itse että palvot vääriä profeettoja, lue vaikka tuota Illuminati ketjua. Olet sekaantunut pahojen voimien kanssa, et kulje enää valoa kohti.
Rukoile niin voit vielä pelastua.
Ihan kaikkea ei nyt sentään kannata uskoa.Onhan tuo creepyä että Sauli ja sen ex-vaimo on hoitanu Jenniä kun se on ollu pieni.
Mut Jenni kuulemma on käyny aikuisiällä rippikoulun ja liittyny kirkkoon, joten Sale on ollu kummina sille vasta sillon.
tollasta punasta jolla on atrain kädessä.No mitäs jumalia tässä on palvottu?
Olet mennyt pimeyden valtakuntaan, toivon että ymmärrät tuon niin ehdit pelastua. Taistele demonejasi vastaan. Rukoilen puolestasi.Mitä sä nyt mussutat? Ei se, että paljastaa pimeyden tekoja, tarkoita että itse touhuaisi samoja juttuja. Onko sulla aivot?
Justhan mä tässä ketjun aiheessa puhun pedariutta vastaan, ja illuketjussa okkultismia vastaan.
Narsisti.tollasta punasta jolla on atrain kädessä.![]()
Anteeks vaan, mut sun tekstisi ei kuulosta terveeltä, kristillisesti arvioituna. Tai sit provoilet. Mistä seurakunnasta olet?Olet mennyt pimeyden valtakuntaan, toivon että ymmärrät tuon niin ehdit pelastua. Taistele demonejasi vastaan. Rukoilen puolestasi.
Niino. Mun aivot nyrjähtää jos mä ajattelen Saulia vaihtamassa Jennille vaippoja, joten yritän unohtaa, enkä anna sen häiritä Linnan juhlien katsomista. Toivon että rakkaus on leimahtanut vasta aikuisiällä.Ihan kaikkea ei nyt sentään kannata uskoa.
Olet mennyt pimeälle puolelle, olet hurmioitunut pahoista voimista, et voi päästä Taivasten Valtakuntaan jos jatkat tuolla turmion tiellä.Anteeks vaan, mut sun tekstisi ei kuulosta terveeltä, kristillisesti arvioituna. Tai sit provoilet. Mistä seurakunnasta olet?
-Uskovassa ei voi olla demoneja jossei ole kokonaan luopunut Jumalasta. Meihin kohdistetaan pahan hyökkäyksiä ja uskova voi olla puolipaatuneessa tilassa, mut uskovan sisällä asuu Jeesus.
-Kerro missä, oi missä olen kertonut harrastavani itse pedofiliaa tai okkultismia?
-Eikö ympärilläolevia maailman ilmiöitä saa tarkastella?
Provo?Olet mennyt pimeälle puolelle, olet hurmioitunut pahoista voimista, et voi päästä Taivasten Valtakuntaan jos jatkat tuolla turmion tiellä.
Kristitty kulkee valoa kohti, sinä kuljet pimeydessä.
Rukoilen puolestasi, toivon että Jumala ehtii sinut vielä pelastaa armossaan jos rukoilemme sinulle anteeksiantoa.
Tee parannus, sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle.Provo?