Kuvaketju kauniista naisista!

• Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti
"mies"
Tämän olen tainnut laittaa ennenkin, mutta Salma Hayek:
Taas näin vanhaa kamaa :)

Mutta naisethan pikkuisen, ja joskus vähän enemmän kuin pikkuisen, kadehtivat nuoria ja kauniita "tyttöjä".

Tässä _aivan_ mahtava nuori nainen Ranskasta eli Alizée Jacotey:

[video=youtube;Vd6fuPQ-294]http://www.youtube.com/watch?v=Vd6fuPQ-294[/video]

Siitä voi taas ottaa oppia kuinka olla eroottinen olematta samalla likainen kuten Suomessa niin usein käy.

:p

"mies"
Miehekäs leuka, ohuet huulet, epäsymmetriset silmät, pyöreät kulmakarvat, kyttyränenä, litteät poskipäät.
Minusta näyttää vähän raikkaammalta ja naisellisemmalta Eriniltä. Ei kuitenkaan jatkoon.

Jo NB:n alkuaikoina pidin Jonnaa kauniimpana itse, tosin myönnetään, että jotkut kaverit pitivät Eriniä kauniimpana. Minuun hän ei ole koskaan iskenyt. Tosin vanhempi Jonna on kamala myös.

"Mies", en mä kadehdi nuoria tyttöjä. Nuo joita olen linkittänyt vaan on mun mielestä semmoisia klassisia kaunottaria ja mulle ei ole väliä että milloin he ovat olleet hehkeimmillään, nyt vai 60-luvulla.

Olisi kiva nähdä kuvia eri rotujen ja kulttuurien naisista. Intialaiset on kauniita.
Aishwarya Rai olikin täällä, olisiko muita?

Peyote
[QUOTE="mies";28901033]Minusta näyttää vähän raikkaammalta ja naisellisemmalta Eriniltä. Ei kuitenkaan jatkoon.

Jo NB:n alkuaikoina pidin Jonnaa kauniimpana itse, tosin myönnetään, että jotkut kaverit pitivät Eriniä kauniimpana. Minuun hän ei ole koskaan iskenyt. Tosin vanhempi Jonna on kamala myös.[/QUOTE]

Ootko sokee? Ei toi miltään Eriniltä näytä.

migreeni päällä & nuhaiset muksut vaan valvoo, en nyt jaksa ruveta etsimään ja linkiitämään mitään kuvia mutta..

Eliza Duskhu
Dita Van Teese¨
Neve Cambell
Angelica Jolie
Rose mc Covan
Alyssa Milano
Kata Kärkkäinen

juu, tiedän että nuo nimet on kirjoitettu päin helvettiä.. se migreeni :headwall:

Viimeksi muokattu:
Peyote
[QUOTE="mies";28901023]Taas näin vanhaa kamaa :)

Mutta naisethan pikkuisen, ja joskus vähän enemmän kuin pikkuisen, kadehtivat nuoria ja kauniita "tyttöjä".

Tässä _aivan_ mahtava nuori nainen Ranskasta eli Alizée Jacotey:

[video=youtube;Vd6fuPQ-294]http://www.youtube.com/watch?v=Vd6fuPQ-294[/video]

Siitä voi taas ottaa oppia kuinka olla eroottinen olematta samalla likainen kuten Suomessa niin usein käy.

:p[/QUOTE]

Tyttö tanssii alusvaatteisillaan ja sinusta hän on ilmeisesti tyylikäs? Jep jep.

• Tykkää
Reactions: Echo ja fortunate
"Vieras"
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www.gogmsite.net/_Media/1882_sissi_in_bustle_and_je.jpg&imgrefurl=http://www.gogmsite.net/early_victorian_-_1837_-_18/empress_elisabeth_of_austri_2/empress_elisabeth_of_austri/1882_sissi_wearing_a_shallo.html&usg=__hNHQ9LHwAhpwbS0cklfEFI8RefE=&h=863&w=619&sz=116&hl=en&start=54&zoom=1&tbnid=Q6L1gwcXQwrzPM:&tbnh=145&tbnw=104&ei=7u0YUsiYL6eK4ASu84DYBA&prev=/search%3Fq%3Dsisi%26start%3D40%26sa%3DN%26hl%3Den-FI%26gbv%3D2%26rlz%3D1R2ACAW_fi%26tbm%3Disch%26prmd%3Divnsu&itbs=1&sa=X&ved=0CEUQrQMwDTgo

"mies"
Neve Cambell
Hän oli todella kaunis nainen 90-luvulla minustakin! Aivan kärjessä. Myös Jennifer Love-Hewitt oli jees, tosin enemmän pidin Nevestä.

Angelinaa taas en ole koskaan pitänyt kauniina. Hän on jotenkin aina ollut liian tuima, tumma ja voimakasluonteinen ja sitä tärkeintä eli freesiyttä ei ole. Aitolehden tyyppinen ja se tyyppi ei ole koskaan toiminut.

Noi muut on vieraampia.

"Mies", en mä kadehdi nuoria tyttöjä. Nuo joita olen linkittänyt vaan on mun mielestä semmoisia klassisia kaunottaria ja mulle ei ole väliä että milloin he ovat olleet hehkeimmillään, nyt vai 60-luvulla.

Olisi kiva nähdä kuvia eri rotujen ja kulttuurien naisista. Intialaiset on kauniita.
Aishwarya Rai olikin täällä, olisiko muita?
Shiri Maimon on Israelilainen ja yllättävän monta askenaasia on tässä ketjussa esillä.

Viimeksi muokattu:
Peyote
Alizeella on mahtava, tumma ääni ja on kaunis, mutta en tykkää kun tulee mieleen joku pikkutuhma koulutyttö polvisukissa, kun katsoo esim. Moi Lolitaa...jos olisin mies, niin en kuolaisi tuommoisten perään.
Mun mielestä se vaan kähisee enkä tykkää tosta sen pimpelipom musiikista. Tosi kaunis tyttö, mutta miten se nyt on muka jotenkin vähemmän tuhruinen kuin muut naiset tai jotenkin muka viaton? Alusvaatteissa tanssii. Mitä niin tyylikästä sellaisessa on?

• Tykkää
Reactions: Echo
"mies"
Tyttö tanssii alusvaatteisillaan ja sinusta hän on ilmeisesti tyylikäs? Jep jep.
Ah, suominainen älähti :D Sunkin pitäisi opetella vähän tuollaista leikkimieltä ja löytää energiaa. Samaa koskee tietysti niin monia muitakin. Olette vähän liian harmaita tai muuten sisäisesti yksinkertaisia turhan usein. Suomalaisnainen on kovempi, ei taipuisa ja leikkisä. Ja sitä minä kaipaan.

Rohkea yksilöllisyys, kuplivuus naisessa kauneuden lomassa on kauneinta. Meillä tuntuu enemmän käyneen joukkopako sieltä klassisesta naiseudesta (joka oikeasti _ei_ ole mitään tylsää!) kohti miehen tapoja elää yhteiskunnassa ja muutenkin lähemmäs miestä (esim. nuoret parikymppiset jakkupukutädit joita ainakin stadissa on paljon). Se ei ole heteronäkökulmasta hyvä. Mitä etäämmällä naisen seksuaalisuus ja fyysisyys on miehestä, sen heterompaa seksuaalisuus on.

On tullut olo, että naiset alkoivat kuunnella miesten palautetta, että he ovat liian miesmäisiä, mutta nyt on tullut tilalle tämä "kuiva täti" -tyyli. Vaikka se on kahdesta pahasta pienempi, vieläkään ei olla siinä mulle ja monelle muulle miehelle oikeassa tyypissä eli raikkaassa tyttömäisyydessä.

Peyote
[QUOTE="mies";28901180]Ah, suominainen älähti :D Sunkin pitäisi opetella vähän tuollaista leikkimieltä ja löytää energiaa. Samaa koskee tietysti niin monia muitakin. Olette vähän liian harmaita tai muuten sisäisesti yksinkertaisia turhan usein. Suomalaisnainen on kovempi, ei taipuisa ja leikkisä. Ja sitä minä kaipaan.

Rohkea yksilöllisyys, kuplivuus naisessa kauneuden lomassa on kauneinta. Meillä tuntuu enemmän käyneen joukkopako sieltä klassisesta naiseudesta (joka oikeasti _ei_ ole mitään tylsää!) kohti miehen tapoja elää yhteiskunnassa ja muutenkin lähemmäs miestä (esim. nuoret parikymppiset jakkupukutädit joita ainakin stadissa on paljon). Se ei ole heteronäkökulmasta hyvä. Mitä etäämmällä naisen seksuaalisuus ja fyysisyys on miehestä, sen heterompaa seksuaalisuus on.

On tullut olo, että naiset alkoivat kuunnella miesten palautetta, että he ovat liian miesmäisiä, mutta nyt on tullut tilalle tämä "kuiva täti" -tyyli. Vaikka se on kahdesta pahasta pienempi, vieläkään ei olla siinä mulle ja monelle muulle miehelle oikeassa tyypissä eli raikkaassa tyttömäisyydessä.[/QUOTE]

Niin eli mulla on vai miesmäinen tyyli? Ok.

"mies"
Mun mielestä se vaan kähisee enkä tykkää tosta sen pimpelipom musiikista. Tosi kaunis tyttö, mutta miten se nyt on muka jotenkin vähemmän tuhruinen kuin muut naiset tai jotenkin muka viaton? Alusvaatteissa tanssii. Mitä niin tyylikästä sellaisessa on?
No ei ehkä tiukkaan ottaen tyylikästä, mutta paljon saa anteeksi ASENTEELLA ja ELOISUUDELLA. Spontaanilla, pehmeällä energialla. Kaunis vartalo on vaan hyvä lisä ja ainakin minulle hän voisi näyttää vielä kauniimmalta tavallisissa vaatteissa. Enkä epäile etteikö hän käyttäisi asiallisen tyylikkäitä vaatteita kuten moni ranskalainen nainen (kun taas suomalaiset vetävät aika paljastavissa kuteissa).

Vähäpukeisuus ei ollut tässä se pointti vaan eroottinen itsevarmuus, joka on meidän naisille todella vaikea rasti toteuttaa niin ettei jää vajaaksi eikä mene yli.

[QUOTE="mies";28900599]Taidat myös pitää klassista musiikkia ja arkkitehtuuria tylsänä ja mitäänsanomattomana :)[/QUOTE]

Olipa hauska johtopäätös, joka ei liittynyt mitenkään aiheeseen.
Ei tosin sinulta kovin yllättävää, olet nimittäin palstan perusteella mestari luokittelemaan mustavalkoisesti ihmisiä ja etenkin naisia.

Noh, joka tapauksessa klassinen musiikki on monestakin syystä osa elämää ollut aina, ihan jo omien harrastusten kautta.
Arkkitehtuuri määrittää pitkälti matkakohteiden- ja asuinalueiden valintaa, eli sekään ei kovin merkityksetöntä ole.
Lisäksi olen jostain 10-vuotiaasta saakka huvikseni suunnitellut rakennuksia, pihoja, sisustuksia ja piirtänyt näihin rakennuksiin asukkaita ja lopuksi vielä kirjoittanut jokaiselle asukkaalle elämäntarinan.

Eli ei nyt mennyt kummallinen päättelysi aivan nappiin, mutta jatka toki tätä yleistävää mustavalkoisuuden ilosanomaa, minkä levittäminen on lähellä sydäntäsi. :)

PS. Et ole kaikki miehet, kuten annoit yhdessä viestissäsi olettaa.

Pakko oli katsoa tuo video. Kyllä täytyy sanoa, että itse on kasvanut niin tuon yli jo, että esimerkiksi Shiri Maimon on lavalla paljon seksikkäämpi kuin tämä laulaja. Tykkään kyllä paljon äänestä mutta itse esitys ei vakuuttanut. Mutta se on vain makuasia

Yhteistyössä