Kun seksi iljettää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iljettyjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iljettyjä

Vieras
Onko kellään kokemusta vastaavasta?

Olen raskaana viikolla 29, ja melkein koko raskauden ajan jo pelkkä ajatus seksistä on iljettänyt. Haluja ei ole minkäänlaisia valveilla, vaikka saatan nähdä seksiunia kyllä. Jos televisiossa näkyy vähänkään suorempaa toimintaa, on välillä pakko vaihtaa kanavaa, kun alkaa niin kuvottaa.

Olen suostunut sänkyhommiin noin parin viikon välein, koska mieheni ei millään ymmärrä tilannettani. Ei sillä että olettaisinkaan hänen ymmärtävän, kun en itsekään oikein ymmärrä, mikä minua vaivaa. Mieheni ei minua iljetä itsessään, seksi vain. Miehelleni en ole suoraan sanonut tästä iljettymisestä, olen vain vedonnut haluttomuuteen ja väsymykseen, sillä en halua loukata häntä. Olen ihan varma, ettei hän käsittäisi, että en tosiaan pidä häntä itseään yhtään kuvottavana, vaikka seksiä pidänkin.

Olen nyt siis kolmatta kertaa raskaana, ja molemmilla edellisillä kerroilla olen ollut ihan normaalihaluinen samoin kuin ei-raskaana ollessa, eli tällainen on ihan uutta minulle. Voiko tämä johtua pelkästään hormoneista? Ja jos jollakulla on hyviä vinkkejä asiantilan muuttamiseen, otan niitä mielelläni vastaan!

Tuo on ihan normaalia. Mulla on nyt kummanki raskauden aikana ollut ihan samanlaista, mulla ei kylläkään tuo haluttomuus kestänyt ku n. kuukauden.
Ei kait siihen oikeen mitään konsteja ole, koita vaan puhua miehes kans kyllä se varmasti ymmärtää. Eikähän tuo iänpäivää kestä, kyllä se ohi menee ennemmin tai myöhemmin. Niin ja pitäkää toisianne muuten hyvänä, halailkaa ym.

Oli kuin olisin itse kirjoittanut tuo jutun. minulla sama ongelma. melkein alusta asti kun raskauteni alkoi en halunut miestäni ja se olo vain paheni, ajattelin että kyllä se ohi menee, mutta nyt olen 1kk ikäisen tytön äiti ja minun ei tee edelleenkään mieli, pelkkä ajatuskin puistattaa.
puhuin neuvolassa asiasta ja ne olivat sitä mieltä että hormoonit, mut jotenkin tuntuu uskomattomalta että näin kaun nyt jo 10kk.
no nyt ollaan mieheni kanssa siinä tilanteessa että olen yksin tytön kanssa, halusin mietiä asioita ja tunteitani. Myös ihmettelen sitä että ei minun tekisi kyllä muitakaan miehiä mieli. hyi pelkkä ajatus!!
en oikein osaa auttaa sinua kuin snaomalla puhu miehesi kanssa, ole lähellä anna huomiota ettei käy kuin meille, nyt lopussa en halunut edes et mieheni koskee minuun millään lalla.
Puhu myös neuvolassa, jaksamista sinulle.
muista et ole ykisn ongelman kanssa..

Kuulostaa tutulta, itselläni oli toisaalta välillä myös sellainen ole, että olisi haluttanut enemmänkin, mutta mies taas ei halunnut koko raskauden aikana....Nyt nuorimmainen on kohta kaksi vuotta ja vaihde on jäänyt minulla päälle - miestä haluttaisi kovasti, mutta minua ei kiinnostaisi ollenkaan! Tuntuu, että kaikki mielenkiinto toista kohtaan muuna kuin kaverina jo kotirumban pyörittäjänä on minulta ollut kateissa toisen lapsen syntymän jälkeen..Ja pelkkä ajatuskin seksistä ja toisen lähestyminen saa vaan pahalle tuulelle ja ärsyttää.....Eikä itseäni huvittaisi ryhtyä hommaan vain toisen vuoksi, pikemminkin tekisi mieli sanoa, että hae tarpeesi muualta....Eikö ole kamalaa! Tarttis varmaan tehdä jotain.....