Seksi mieheni kanssa

  • Viestiketjun aloittaja inhotta..!!!
  • Ensimmäinen viesti
inhotta..!!!
Toivottavasti saisin asiallisia vastauksia ja oikeita neuvoja... Olemme seurustelleet 6 vuotta ja nyt olen asunut 4 kk muualla ja tämä on pelastanut suhteemme erolta. Olen nyt muuttamassa takaisin ""mieheni"" luokse.

Ongelmana tässä on se, että seksi ei kiinnosta minua lainkaan hänen kanssaan. Jos hän jotain ehdottaa niin minua inhottaa, aivan kun harrastaisin seksiä sisarukseni kanssa! En tiedä miten pääsisin tästä tunteesta eroon. Olen muuten hyvin seksuaalinen, mutta seksi hänen kansaan ei kertakaikkiaan kiinnosta.

Olemme viimeksi harrastaneet seksiä viime syksynä...

Mitä ihmettä voisin tehdä???????????
 
Pakkoseksi
Tiedän tilanteen! Jos haluat sovun säilyvän, on sinun pakotettava itsesi hommiin miehen kanssa. Lisäksi on vielä hyvä teeskennellä pitävänsä siitä. Palkaksi saat kiitollisen ilmeen miehen naamalle.
 
Mirri
Parisuhteessa ei ole tarkoitus elää kuin sisar ja veli. Parisuhteeseen kuuluu molempia osapuolia tyydyttävä seksi. Jos kipinää ei kertakaikkiaan löydy, niin en näe mitään syytä jatkaa sellaista seurustelusuhdetta. Voitte silti hyvin jatkaa ystävinä. Miehesi kärsii tilanteesta vähintään yhtä paljon kuin sinä. Te molemmat ansaitsette kumppanin, joka haluaa teitä ja jota te haluatte. Ei kannata kärvistellä tuollaisessa tilanteessa. Alat vaan inhota miestäsi enemmän ja enemmän, jos pakottaudut seksiin hänen kanssaan. Samalla viet miehesi itsetunnon. Vastaukseni siis on, että ainoa mitä voit tehdä, on lopettaa suhde asiallisesti, ennen kuin kummallekaan kertyy suurempia hampaankoloon.
 
  • Tykkää
Reactions: Antzu
alkup.
Niinpä... Olen ajatellut sitä lopullistakin eroa, mutta tässä kun olen 4 kk asunut ns. sinkkuna niin olen todennut että ei se ruoho ole sen vihreämpää aidan toisella puolella. Koko 4 kk aikana en ole tavannut miestä joka edes haluaisi seurustelusuhdetta.

Joten vaakakupissa on 2 vaihtoehtoa: ollako yksi vai seksuaalisesti huonossa parisuhteessa...

Olemme toistemme parhaita kavereita ja se ehkä tässä onkin ongelmana, en vain tiedä miten sen kipinän saisi takaisin... Ei ilmeisesti mitenkään..

Mutta arvatkaapa ymmärtääkö kukaan syytä (siis sukulaiset) että erosin vaan sen takia kun seksi ei maistu hänen kanssaan...
 
Mirri
Ei kai sitä syytä sukulaisille tarvitse kertoa. Päätös on sinun omasi. Sitä paitsi 4 kuukautta sinkkuna ei ole aika eikä mikään. Jos vielä neljän _vuoden_ päästä olet sinkku, niin voit ehkä huolestua. Uuden miehen löytämiseen menee kokemusteni ja ystävieni kokemusten mukaan keskimäärin vuosi aikaa. Parisuhde ei löydy aktiivisesti etsimällä. Sillä tavalla takertuu helmoihin vain huonoja miehiä. Se oikea tulee sitten kun on tullakseen, yllättäen.
 
Mirri
Ja älä ihmeessä pidä tuota nykyistäsi vain hätävarana, kunnes löydät paremman. Se on väärin häntä kohtaan ja suhteenne ei voi toimia siltä pohjalta. Jos et pidä yksinäisyydestä, niin ota vaikka koira.
 
Neuvoton is back
Kerros mulle hiukan lisää tuosta erillään asumisesta. Meillä alkoi 12 vuoden jälkeen, viime yöstä lukien samanlainen tilanne kotona. Haluan kuulla tarkemmin teidän tarinan. Jos et muuten niin laita spostia neuvoton@hukassa.com

Neuvoton mies
 
alkup.
Lyhykäisyydessään tarina menee näin...

Olemme tosiaan olleet 6 v yhdessä joista saman katon alla on asuttu 5 v. Viime syksystä lähtien on mennyt huonommin lähinnä niin että suhde ei tyydyttänyt minua millään tasolla. Sain töitä toisesta kaupungista keväällä ja muutin sinne asumaan. Olemme nähneet melkein joka viikonloppu (eli olen mennyt hänen luokseen), mutta viikot asumme erillään.

Jos olisin jäänyt ""kotiin"", en olisi tässä tallaisia pohtimassa vaan jo laittanut lusikat jakoon. Nyt olen huomannut että se yksin asuminen ei välttämättä ole minun juttuni, vaikka sitä itse nimenomaan halusinkin.

Mies ei ole tehnyt mitään väärää, häntä vaan sattui kiinnostamaan vapaa-ajalla enemmän jääkiekkotreenit ja sen seuraaminen kuin minä (ja nyt puhun 6 illasta / viikko).

Tässä ""asumuseron"" aikana hän on oppinut paljon asioita ja on ymmärtänyt miksi lähdin ja halusin erota. Aika näyttää onko opit menneet kuinka hyvin perille.

mitä muuta haluat tietää??? Minulle voi laitta postia kanssa a5756@suomi.fi.
 
Entä me muut?
Niinpä!

Mutta mitä sitten tehdään, jos takana on 15 vuotta ja perheessä kolme lasta. Ei solloin voi vaan lähetä niin kuin tuossa ehdotettiin. Kaikki on monimutkaisempaa.

Me naiset olemme aina vain seksuaalisempia ja halukkaampia vuosien myötä (johonkin asti) ja miten silloin käykään, kun oma mies ei kiihota sitten millään, vaikka seksi on ihan okei, kun siihen ryhdytään.

Oma mies ei ulkonäöstään liikaa perusta ja itse laittaudun ja kuntoilen aina vain enemmän. Tunnen olevani seksikkään näköinen ja selvästi viestitän sitä ulospäinkin. Oma mieskin saa tästä nauttia, mutta kun itse ei yhtään huvita hänen kanssaan!!!
 
seksiä tarvitsee kaikki..
Käske hänen lähteä vieraisiin ja kun hän tulee tyydytettynä takaisin tutkiskele ajatuksiasi, oletko mustasukkainen, ärsyyntynyt tms. negatiivista. Luulisi himojen heräävän omaa ukkoa kohtaan kun muillekin kelpaa! Ei toimi ajatustasolla anna ukkosi lähteä metsästämään kiimaisia naisia!
 
alina
mulla on sama homma. ei vaan kiinnosta. Se alkoi suutelusta, sekin oli jo kuvottavaa. jotenkin miehen henki haisi ja muutenkin homma kuvotti. Sitten seksi ei sujunut kuin kännissä. nyt ei huvita oikein mitenkään. muutenkin miehen ulkonäkö ei ole mitenkään seksikäs. ennen se ei haitannut, mutta nyt vain jotenkin ei toimi. Se ärsyttää, kun mies on kuitenkin hyvä ja herttainen tyyppi. Ollaan tässä ehkä myös eroamassa...Mies ehdotti et jättäisin pillerit hetkeksi pois, jos ne vaik ois syynä haluttomuuteen, mut luulen että tämä on enemmän korvien välissä...
 
Kysyn vielä
Onko muilla samantapaisia ajatuksia ja tuntemuksia pitemmässä liitossa? Pääseekö niistä millään yli?

Ratkaisi ei voi olla toisen jättäminen ja muiden kokeileminen, jos kuvioissa on iso perhe. Löytyyköä se halu enää koskaan? Aiemmin ei miehen ulkonäkö tai hajut niin haitanneet - nykyään ällöttää, jollei ole pessyt hampaitaan tms. Miehellä on repsantanut ulkonäkö - sen ei pitäisi pitkässä liitossa enää haitata, mutta haittaa!!!
 
Merja
Oletko harkinnut seksisuhdetta naisen kanssa?

Minäkin yritin ja yritin pitää yllä kulisseja, hankimme ties mitä seksileluja ja kokeilimme myös irtosuhteita, mutta mikään ei auttanut. Lopulta sattuman kautta päädyin sänkyyn naisen kanssa ja löysin lopulta itseni ja oman seksuaalisuuteni.

Erosin heti kohta miehestäni ja olen nyt ollut jo puoli vuotta onnellisesti naimisissa uuden kumppanin (naispuolisen) kanssa.
Ystävyys ei yksin riitä syyksi olla parisuhteessa.
 
n-73
Joo, onhan niitä pitkässä liitossa kaikenlaisia aikoja. Me ollaan oltu jo toistakymmentä vuotta yhdessä. Mulla on ollut pari kertaa semmonen aika, ettei oo oma mies seksuaalisesti oikein kiinnostanu. Halut mulla on kyllä aina ollu aikamoiset. Mutta, ne meni ohi ne olotilat. Nyt on taas ihanaa sängyssäkin. Kyllä se niin on, että kun rakastaa, ei muutama makkara haittaa mitään. Mutta liika on liikaa tietenkin. Kyllä se mieskin tuntuu ihanammalta, kun ei oo liikaa mahaa tms. samoin nainen.
Vielä semmosta, että kyllä asioista pitää puhua. Teillä on joku pielessä. Sun pitää sanoo se miehelles, että susta tuntuu tommoselle. Teidän pitää keksii jotain erilaista. Ehkä se onnistus vaikka eri paikassa. Jos miehesi ei kiihota sua ennen aktia tarpeeks, niin vaadi sitä. Ja vastapalvelukseks teet sitten sille.. Tsemppiä
 
Kyllä kannattaa
Odottaa syksyä, jolloin teidän perheessä on ennenkin pärskähdellyt! Korjaat siitä vain sadon talteen ja sitten vain odottamaan, mitä tuleman pitää. Kyllä se siitä!
 
X
Minulla samat fiilikset. Mies ei inhota, mutta kipinä on täysin kadoksissa.

Päällimmäisenä syynä on tietysti se, että meillä on puolivuotias vauva. Mutta jo tätä ennen pitkään minun puoleltani (ja kyllä miehenkin puolelta) halut olivat hiipuneet.

Jännä juttu. Ei ole tarkoitus kehua itseämme, mutta olemme kumpikin hyvässä fyysisessä kunnossa ja muutenkin ihan edustavia tapauksia. Kipinä vaan on sammunut.

Vauvan synnyttyä palasin nopeasti entisiin mittoihin ja nyt niistäkin on menty ohi eli hyvässä kunnossa olen. Mies ei tee elettäkään seksiin, vaikka olen vihjaillut (vaikkei ole itseäkään niin huvittanut).

Eli perhe-elämää vietetään, mutta kyllä hirvittää tulevaisuudennäkymät: ennemmin tai myöhemmin jotakin fyysistä tapahtuu jommalle kummalle meistä, jonkun vieraan kanssa - ihan varmasti!

Mitään seksilelut tai korsetit ei tässä auta, ne ovat vain teennäisiä välineitä, jotka eivät korjaa ongelmaa. Sitä, että olemme ilmeisen kyllästyneitä toisiimme fyysisellä tasolla (kun henkiselläkin tökkii vähän väliä).
 
mies
Mistä se johtuu, että tämän ketjun perusteella joka elli kärsii haluttomuudesta ja toisessa ketjussa jokaisella on hirveä puute.
Olisiko syynä, että ei tunneta itseään. Ei siis osata laittaa asioita enää oikeisiin mittasuhteisiin. Jokainen? kyllä ymmärtää mennä nukkumaan, kun tietää sen välttämättömyyden, vaikka ei niin kiinnostaisikaan. Syödäkin pitää ja jos on nälkä , niin syö vaikka pieniä kiviä. Seksuaalisuus ei vain kuulu nykynaisen hallitsemiin avuihin, sauvakävely maittaa vaikka tulisi räntää vaakasuoraan ja helleaamuina herätään golffaamaan aamuyöllä. Mutta seksi, se ei suju edes satiinilakanoiden välissä, ja syytä ei muka tiedetä:)
 
...
Mies, siihen seksiinkin tarvitaan kaksi (jos nyt jätetään dildoilu ja sormeilu pois).

Vika toki voi olla naisessa - mutta yhtä hyvin se voi olla miehessä. Miehet valittaa (Elleissäkin) että ei saa. Sama se voi olla naisella - ei saa. Ei kaikki miehet ole todellakaan kovin seksuaalisia tai taitavia. Ja se ei kyllä ole naisen syy!

Toisinaan tosiaankin vaihtamalla paranee - löytää sellaisen kumppanin jonka kanssa huvittaa ja sujuu!

Ja mistä kommenttisi ""nykynainen""? Vasta ""nykynainen"" saa edes haluta - ennen naisella ei ollut edes ruumiiseensa ja seksuaalisuuteensa mitään omaa oikeutta.
 
mies
Nykynainen=nykyaika, seksi on suorituskeskeistä, josta haetaan sitä tunnetta, mitä meille esim. mediasta välitetään.

En minä tiedä oliko seksi silloin huonompaa, kun mies tuli metsältä ja päättäväisesti teki sen naisensa kanssa. Tai sotaaikana, kun suksetkin otettiin sen jälkeen jalasta; kärsivätkö naiset siitä?

Siinä olen samaa mieltä, että miehistä ei löydy enää sitä päättäväisyyttä ja jos ennen seksiä mietitään miltä nyt tuntuu, onko kaikki niin kuin elokuvissa, niin voipi jäädä seksi väliin, kun naisen jalat menevät ristiin. Eli jää puuttumaan sellaista luolanaista, joka estottomasti antautuu.
 

Yhteistyössä