Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kotiäidit ovat yleensä sellaisia, jotka eivät saa yhteiskunnan tukia, vaan mies elättää koko perhettä. Kotihoidon tukea saa vain 3 vuotta lasta kohti, joten isompien lasten äidit eivät saa kotihoidontukea.
Jos arvostuksesta puhutaan, niin tietenkin arvostan kotiäitejä enemmän, koska he käyttävät aikaansa perheensä eteen, eivät vain itseensä tai tuntemattomiin miehiin.
Mua aina huvittaa nämä argumentit, joissa seksin ostaja on aina vammainen tai vähintäänkin jälkeenjäänyt ressupetteri.
Ihan kuule myös ne normi perheenisät siellä käy kikkeliään uittamassa prostituoidun luona. Tai pankinjohtajat joilla vaimo ja lapset kotona oottavat ja joilla on vielä se salarakaskin olemassa.
Mun hupakoinnista tietää mun miees, lapset on vielä niin pieniä etteivät ymmärtäisi aiheesta mitään, ja toisaalta en myöskään näe syytä miksi lasten pitäisi tietää mun seksielämästä sen enempää. Vanhempani ovat kuolleet, samoin mieheni äiti. Appiukko tosiaan ei tiedä, mutta osaatkohan itse ollenkaan arvella miksi en huutele tästä "ammatistani" jokaiselle vastaantulijalle, tai välttämättä edes ystävilleni. Voisikohan siihen valintaan mitenkään liittyä esim. sinun kaltaistesi ihmisten tuominta, vaikkette oikeastaan alasta edes mitään tiedä. Itse olen kuitenkin tietyllä tapaa ammattiylpeä työstäni vaikken siitä kaikille kerrokaan.
Onko sun ihan mahdoton ajatus laskeutua hetkeksi sieltä ylemmyydentunnon jalustaltasi, ja mahdollisesti keskustella aiheesta ilman tuollaista naureskelevaa asennetta. Jos et koe siihen pystyväsi, niin jätetään tämä jutustelu tähän.
Sen voisit tosin kertoa mikä mun ammattivalinnassa on niin uskomatonta ettet halua pitää mua todellisena henkilönä? Vai pelkäätkö että huora pääsee liian iholle jos juttelet mun kanssa vakavissasi?
En sanoisi että häpeän itseäni, mutta en myöskään ehdoin tahdoin ole valmis ottamaan itseeni sitä stigmaa jonka te kaikki muut luotte tietämättä mun asioista juuri mitään.
Mistä muuten tiedät etten kuulu sun tuttavapiiriin? Ei mun tuttavat tiedä mun huoruudesta, eikä edes ystävät.
tiedäthän että monelle muullekin naiselle oltaisiin valmiita maksamaan seksistä ja saavat jatkuvasti kehuja kauneudestaan, mutta eivät silti ole myytävissä koska itsekunnioitus ja moraali ovat oikealla tolalla.
Kotiäidit ovat yleensä sellaisia, jotka eivät saa yhteiskunnan tukia, vaan mies elättää koko perhettä. Kotihoidon tukea saa vain 3 vuotta lasta kohti, joten isompien lasten äidit eivät saa kotihoidontukea.
Jos arvostuksesta puhutaan, niin tietenkin arvostan kotiäitejä enemmän, koska he käyttävät aikaansa perheensä eteen, eivät vain itseensä tai tuntemattomiin miehiin.
Niin lapsesi eivät tiedä VIELÄ. Mutta luuletko etteivät saa joskus tietää?! Mitähän traumoja sekin heille aiheuttaa, kun vielä joskus kuulevat että äiti toimi huorana kun he olivat pieniä..Hyi helevetti.
Itse järkyttyisin suuresti jos olisin lapsesi, mutta sinähän et näytä heitäkään pahemmin ajattelevan. On vaan niin saakelin mukavaa olla huora. Hyi
Eli elät todella salaista kaksoiselämää. Monet luulevat että olet oikee siveyden sipuli. Luulisi tuollainen elämä olevat aika raskasta kun jatkuvasti pitää salailla ja esittää ihan jotain muuta. Ei tuollaiseen tervejärkinen pystyisi, saati haluaisi.
Mitä tämä todistaa? 10 vuotta salailua ja roolin vetämistä jopa ystäville..Ei oo kaikki muumit kotona sun päässäs