Kulmakoru...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kulmakoruun ei saa koskea päälle kahteen kuukauteen. pitää huuhdella kaksi kertaa päivässä, hyvin menee esim, suihkun yhteydesää. älä missään nimessä ota sitä pois.
 
maksoin itse korusta ja lävistyksestä 35e kun kävin angel tattoossa.. kipu on jokaisen henkilö kohtainen mutta itelläni ei tuntunut missään .ainoastaan se kun lävistäjä otti pihdeillä ja venytti ihoa..=) muuten se oli aika kivuton ottaa ja se menee muutenkin aika nopeasti ohi:)
 
meinasin laittaa kulmakorun ennen kesälomaa ...vaikutaako se mitenkään uimiseen joessa jos se kastuu...ja jos se tulehtuu tai ottaa pois jääkö siihen isoja arpia tain jälkeä tai koloa???...
 
mulla on toi kulmakoru. ajattelin kysyä siitä uloskasvusta sen verran, että kun otin tänään kulmakorun niin tunnen sormellani sen ihonläpi. kuuluuko sen tuntua vai voiko olla että se kasvaa jo heti ekana päivänä ulos? vastatkaa pian! kiitos.
 
pitääkö kulmakorua hoitaa miten? kertokaapas nopeasti.
itse kävin lahdessa liikkeessä nimeltä underground ottamassa ton kulmakorun
ja siellä sanottiin että 2-3 krt päivässä vedellä huuhtelua ja käy kätevästi suihkussa:)
mutta jos ei halua mm. keskellä päivää naamaa uittaa raanassa ja meikkien leviävän ni vanupuikolla putsaus on ok. mitä mieltä olette näistä ohjeista? kertokaa toki omianne.
 
Ei se kulmakorun ottaminen satu. Otin ja nipisti vain 1-2 sekunttia. Minä kyllä suosittelen ennemmän tappia, kun sitä rengasta. Eikä siinä voi halvaantua, jos ammattilaisella ottaa kyllä ammattilaiset lävistäjän hommat osaa. :)
 

Yhteistyössä