Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mariio:mä haluaisin kulmakorun mutta mä en tiedä minkä ikäiset saa otta kulma korun
Alkuperäinen kirjoittaja 12 lävistystä:Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-81:Sattu paljon, tosin vaan sekunnin. Titaanirenkaalla maksoi noin 50?, mut otin sen Ruotsissa. Nyt killutan siinä pientä sievää kultaista pallorengasta. Nätti on. Hoitaa täytyy hyvin noin 7vk laiton jälkeen, desinfioida monta kertaa päivässä.
Lävistyksiä ei saa desinfioida!! Kieli on ainut, ja siinäkin alkoholitonta suuvettä.
<--- Kulmakorun hoitoon ei suositella desinfiointiainetta kuulemma.Ainakin his masters tattoon sivulla oli. : )Alkuperäinen kirjoittaja Äiti-81:Sattu paljon, tosin vaan sekunnin. Titaanirenkaalla maksoi noin 50?, mut otin sen Ruotsissa. Nyt killutan siinä pientä sievää kultaista pallorengasta. Nätti on. Hoitaa täytyy hyvin noin 7vk laiton jälkeen, desinfioida monta kertaa päivässä.
Alkuperäinen kirjoittaja minää :itte ajattelin hankkia kulmakorun ens viikolla, mut pelkään ihan sairaasti, et se kasvaa ulos, kuinka yleistä se on ? ;o