**KULLANKERÄT** Tammikuussa vol 2 osa 2

Menhit...Varmasti hienoo löytää se oikea hääpuku :) onko teillä tulossa isotkin häät?

täällä lapset nukkumassa ja mä makaan sohvalla läppärin kanssa...maha ja selkä kipeet ku alko noi punasetpäivät...ei oo näköjään ne vaivat helpottanu olleskaan siitä mitä oli ennen Arttua...pitäs kai alkaa miettiin ehkäsyäkin että mikä ois itelle paras. kauheesti tuota kierukkaa terkkari suositteli, mutta...siinä on iso mutta.... mä ite oon kierukkalapsi ni en tiä kui paljon siihen luotan..ohan se varmaan hiukka muuttunu vuodesta '77 mutta kuitenki. tarvii nyt vielä tuota pohtia...pillereitä oon syöny ennen mutta ei oikeen mulle enää sopinu ja alko tuleen kaikkia pieniä ihme oireita.

ei auta ku vaan lojua tässä josko tää tästä.... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Onko meitä laskettu sämpylälle jotka ei majoitusta ottaneet? Ja jos pääsee paikalle? :wave:
Ilves-hotelli on muuten kaunis ja niin on maisematkin B)
Juu kyllä, 15kpl sämpylää, enkä ole viel ilmoittanu sitä lukua... =)

Mä voisin myös tulla (kasvis)sämpylälle

Voitais lähteä Lellen kans vaikka vaunulenkille, kun Ilves on kävelymatkan päässä meiltä (jos siis olen oikein reippaalla kävelytuulella). Eli ei mitään huonesysteemeitä tarvittais.

Tiktu
Ok, 15kpl normi sämpylää 1kpl kasvis.
=)
Oliks toi kasvis vaan vitsi mun nakki-juttuun?? Näin mä sen ymmärsin. Vai oikeesti kasvissämppi?? :/

Emmää muista mitään nakkijuttua. Eli oikeesti ottaisin jonkin juusto- tai vastaavan sämpylän, jossa ei ole lihaa. Tosin olen niin omatoiminen, että mikäli sämpylästäni löytyy makkaraa tai vaikka nakki, niin saan sen sieltä välistä nyppäistyä pois.
 
Täältä löytyy vain nikkeli allergia ja sekin omatoimisesti diaknosoitu :D
Lapsilla ei mitään, esikoisella epäilen pähkinää ja mandariinia :(
Miehellä ei mitään allergiaa ainakaan käyttöohjeessa mainita =)

Mä kipasin "hakemassa" miehen töistä :p Koiran kanssa tarvottiin tuolla lumen keskellä 700m :D Kamalan kaukaa, huh.

Kuinkas se tilavuokra lasketaan kaikkien kesken? Voin osallistua maksamaan vaikken vielä tiedä että pääsenkö 100% varmasti. (muistatte sitten jos loistan poissaolollani mainita minutkin ja Justiinan 2+-lehden haastattelussa :D ) Kai kyseiselle lehdelle vinkkaistaan tapaamisesta?? (siis mähän en ees lähde ollenkaan jos lehti ei tee juttua :xmas: ) :D

Ompas mukava uutinen TAAS kun M-Real lomauttaa 1500hlö, suunnittelee ainakin yt-neuvotteluineen moista :headwall:
Mun on varmaan pakosta mentävä töihin maaliskuusta, löytyisipä jotain työtä silloin... Rupean keittämään pontikkaa :D Tai laitan :D baarin pystyyn :p

Turkanen, naamakirjan kautta jääkaapille ja sänkyyn mars :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Taas galluppia: Kuinka monella kullikerällä on allergiaa???siis joko eläin tai ruoka?

ja siis tarkotin teitä isoja kullinkeriä..eli lepsoja :D
:LOL:

Mä olin pienenä allerginen lähes kaikelle. Eläimille ja ruuille :headwall: Mut kaikki parani murrosiässä ja sain sitten lopulta sen koirankin. Pienenä toivoin vaan kuollutta kissaa joulupukilta, kun mulle aina hoettiin etten voi saada elävää kissaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Tarjoo kaikille lepsoille korvapuustia..tai siis oikeestaan perhospullia .. olkaat hyvät.. just tein kolme pellilistä, joten ovat viel tuoreita joten ottakaa pian. :wave: :p =)
Kiitti, mut mä oon elämäntaparemontilla. Vie houkutukset kauaksi tuoksumasta! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Apua! Mä oon ihan pudonnu kärryiltä, oon ollu pari päivää pois kotoolta ja koneelta. Mitä sydänkäpyselle pitäis nyt ilmottaa? :attn:

Meitä olis tulossa siis minä, mies ja Toivo. Matkasänky on. Mä oon allerginen tomaatille. Hotellissa yövyttäis. Mitä vielä...?

AAPUUVA!
Laita sydärille YV:nä teidän nimet, puh ja osoite hotellia varten. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja RYPÄLE VoittamatonHerkkusieni:
Apua! Mä oon ihan pudonnu kärryiltä, oon ollu pari päivää pois kotoolta ja koneelta. Mitä sydänkäpyselle pitäis nyt ilmottaa? :attn:

Meitä olis tulossa siis minä, mies ja Toivo. Matkasänky on. Mä oon allerginen tomaatille. Hotellissa yövyttäis. Mitä vielä...?

AAPUUVA!
Laita sydärille YV:nä teidän nimet, puh ja osoite hotellia varten. =)
Ja tieto, onko teillä S-etukortti :wave:
 
hande Kutsutaan vajaa sata henkeä ja toivotaan et se 50 tulis :D Joten ei loppujen lopuks kyl kovinkaa isot häät.

Allerigioista Miul on nikkeliallergia ja mikä tahansa epäpuhtauskoru allergia :D Eli siis korvikset pitää olla ihan täyttä itteensä, kuparia, hopeaa tai kultaa, hopeekorujen kanssa on monesti ongelmia, jos oon saanu lahjaks :/ Sit oon allerginen kissoille ja koirille. Meil oli kotona kuitenki kaks kissaa, mut siellä asuessa en saanu oireita, mut nyt käydessä ei pidä mennä kissoja pussaamaan ellen taho angelina jolie huulia :D Niin ja tän atooppisen exeeman myötä iho reagoi muutenki tosi helposti kaikkeen -_-
 
Menhit... noiha on iha kivan kokoset juhlat :) Meillä vaan haaveillaan häistä....miehellä iso suku niinku mullaki tuota piisaa ni vieraita tulisi aikastalailla ja rajaaminen ois hurjan vaikeeta...ni voipi olla sitte joskus jos ja kun mennään naimisiin ni mennään salaa ja keitellään sitte kahveet noille lähimmille... mut toi ei taida ihan vielä olla ajankohtanen ku meillä vielä molempien 3kymppiset juhlimatta (molemmat täytettiin tuo ikä jo 2007 :D ), kihlajaiset (kihloihin menty noin 1.5v sitte ) ja tupareitakaan olla järkätty (suku noita oottaa :D ) ni josko noi kolme juhlaa pidettäs eka :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Menhit... noiha on iha kivan kokoset juhlat :) Meillä vaan haaveillaan häistä....miehellä iso suku niinku mullaki tuota piisaa ni vieraita tulisi aikastalailla ja rajaaminen ois hurjan vaikeeta...ni voipi olla sitte joskus jos ja kun mennään naimisiin ni mennään salaa ja keitellään sitte kahveet noille lähimmille... mut toi ei taida ihan vielä olla ajankohtanen ku meillä vielä molempien 3kymppiset juhlimatta (molemmat täytettiin tuo ikä jo 2007 :D ), kihlajaiset (kihloihin menty noin 1.5v sitte ) ja tupareitakaan olla järkätty (suku noita oottaa :D ) ni josko noi kolme juhlaa pidettäs eka :LOL:
Mitä jos sit menisitte naimisiin samalla :D
 
äh, unohtu vuodattaa.. Mein likka valvoo yhäkin. Ei suostu millään nukkumaan, välillä huutaa melkein suoraa huutoa ja välillä nauraa ja temmeltää. Mies ei pysty nukkumaan tuon huudon takia, ja sen pitäs herätä kuitenkin jo puol kuus viimestää :/
En ymmärrä mikä tuolla on.. Mietin et johtuuko siitä et syötin aamupalaks hälle ekaa kertaa jugurttia, mut mie oon luullu et jos siihe ois reagoinu se ois alkanu jo aikasemmi, mut tää alotti vast nukkumaan mennessä. Pepusta mittasin lämmön 37,6, ja nyt sit pitäs googletella et onks se kuumetta vai ei :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Tampere
1Huone - Ammuok!*&Maleha(ei tartte)
1Huone - Tiivari&Mies(matkasänky mukana)ok!*
1Huone - Bamse&Mies(matkasäny mukana)ok!*
1Huone - Kielletty&poijjaatok!*
1Huone - Elpps&rebel(1matkasänky mukana)
1Huone - Sydänkäpynen &Emma(matkasänky mukana)ok!*
1Huone - ursu & Viljami(matkasänky mukana)ok!*
1Huone - Rypäle & Toivo
1Huone - Wiivi84 &Nenniok!*
* yhteystiedot laitettu YV:nä.

Eli näillä näkymin 9 huonetta ja kokoustila, Ja 14kpl sämpylää +1kpl kasvis sämpylä.

Eli eli, tampere on meidän treffipaikka.Hotelli Ilves 28.2-1.3 la-su, Kokoustila varattu klo14-19.

Kokoustila+sämpylä/kahvi/tee hinta 17,55euro/mamma,
ilman sämpylää/kahvii/teetä hinta on 9,05euroa/mamma

Minä "ryhmän pomo":LOL: maksan kokoustilan/syömiset käteisellä, eli te annatte mulle tuon yllä olevan summan. Näin luki maksuehdoissa.

Miss Piggy&Elsa (ei majoitusta)
Hande & Arttu (ei majoitusta)
Velv & Suvi (ei majoitusta tre)
Mamitzu & Justiina (ei majoitusta)
Tiktu ja
Maanantaina voisin varata nuo huoneet
, oletan että kaikkien yhteystiedot on sitten mulla siihen mennes... =) kiitos
Puuttuvat on Rypäle, rebel, Elppa ja maleha.
 
sitten muuta, Emmalle siis nyt tullu myös se toinen yläkulmahammas, ja neiti on palannut normiin aikatauluun.
klo6 ylös maidolle ja klo8-9 aikoihin ekoille...
Emma inisi yöllä varmaan jotain 5-7kertaan, kun noita hampaita teki...heräs onneks sit vasta klo6.

Mun äippä ja äipän äippä oli täällä eilen. Mun äippä laitto Emman vaatteet uuteen uskoon, eli järjesti vaatekaapit ja laatikot, otti pois pienet ja laittoi esille isompaa kokoa...
Olipa Emmalla paljon vaatteita :eek: , mun äiti siis ostanu kaikki vaatteet kirpputorilta.
Yllättävän hyvän kuntoisia vaatteita on löytäny sieltä. Eipä oo tarvinnu tuhlata rahaa Emman vaatteisiin. :D Sit Emma isompi, niin sit voi ostaa kaupasta..

Jaa-a mitäköhän tänään tekis...niin juu, käyn suihkus =)
Allergioista, mulla heinänuha, kun mulla oli kani ja heinää sisällä, ei ollu heinänuhaa, mutta heti kun ei ollu, nii heinänuha palnnut.
Miehellä joku ihme pölynuha, aivastelee melki koko ajan. On käyny tutkimuksis mutta ei oo mitään allergiaa sillon todettu..
Ei meillä muuta allergiaa oo, omenasta saattaa paisua huulet..

Ja, sit "mitä tänään syödään" galluppiin. Ollaan syöty 5pvää riisi ja kanaa, huomenna tehdään pizzaa, Ens viikoks tehdään jauhelihakeittoa. Ja sit olis varmaan muusin ja kalan vuoro :p
 
Allergiasta Miulta löyty aikuisiällä allergiat :hevonen,koira,siitepölyistä monta,pölypunkki,soija,vehnäjauho,maitoproteiini...jos ol jotai muutaki nii nyt en het muista :LOL:

Käpyne Mie en sämpyy välttis tarvii...ku en syö mitää leipää,mut saa sen sit joku muu jos haluu :D
Pitää vaa siuta sekottaa oikei noide tilaamisten kaa :LOL: ,sori ;)
 
Täällä herätty levottoman yön jälkeen perjantaihin....ei hajuakaan mikä tota nyt herättää yöllä itkeen ja vinkuun muutenki :( otin sitte lopulta viereen ku jaksanu enää nousta sängystä laittaan tuttia. Ikenet on kyllä iha turvoksissa että josko sieltä kohta se eka hammas puhkeis kunnolla ja tulis vaikka enemmänki niitä sitte kerrallaan...
Arttu on keksiny meiän lehtilaatikon....siellä käy hypistelemässä ja maistelemassa lehtiä ja oikeen kattoo mua nyttenki että "hähää katos äiti missä oon "... sitte ku tarpeeks sanoo että ei saa laittaa suuhun ni alkaa itkeen ja lähtee ite useimmiten pois siitä. Hyvin kuulee missä tuo kulkee ku tykkää paukuttaa jaloilla lattiaa ja päristellä mennessään :D

Täällä satanu taas lunta, ihanaa kyllä ku on talvista ja pakkasta näytti olevan vaan vajaa neljä astetta. Pitäs puolilta päivin hakee tyttö eskarista ja sitte ajella hakeen isommat pojat viikonlopun viettoon meille :) suunnitelmissa on viiä lapset luisteleen ja tyttö haluu hiihtään ku sai eilen sukset. Sunnuntaina ois vauvahartaus seurakuntatalolla, sinne on kutsuttu kaikki viime vuonna kastetut vauvat. tarvii kattoo mennäänkö sinne vai jätetäänkö väliin...

Nyt laittaan arttu ekoille unilla ja sitte ite aamupalalle :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
ursulainen- UPandGO:
Miulta löyty aikuisiällä allergiat :hevonen,koira,siitepölyistä monta,pölypunkki,soija,vehnäjauho,maitoproteiini...
Ja kuitenkin teil on neljä koiraa?!:eek:
Joo.ei noist mitää oireit tuu tai sit tulee,mut en huomaa vaa ku pölypunkit aiheuttaa jo oireit..niit ku en täst vanhast torpast pois ikuna saa :headwall:
On miul kokoaikane lääkityskii,mut en oo niit raskauden alkamise jälkee voinu syödä.
Jokapvä jossai kohtaa kroppaa enemmä tai vähemmä nokkosrokkoo ja prkle ku se kutina o kauheeta :kieh:

Wiiville yv:tä
 
Huomenta!
Laitoin Ursulle takas!!

Kyselin siksi noita allergioita kun ajattelin jos tekis vaikka esim. pullat kokoukseen, mutta jos ursu antais vinkkiä millä hää herkuttelee jos ei voi kerran vehnäjauhoa syyä?? :wave:

Ai nii .. puolet teistä on laihiksella..hmm, no mut eikai se yks pahaa tee..eihän???

Ukki otti eilen pojan mukaansa..tosin vasta 7-8 aikaan ja kohta jo palaavat, mutta sain ainaki nukkua rauhassa..tällä hetkellä meinaan esikko nukkuu meijän välissä..
ja heti ku ne oli lähteny vihjasin aika suoraan ukolle et nyt voitais sitten hommailla ku ei oo ketää häiriimässä...ni EI!! prkl ja arvaan et jos mainitsen asiasta ni vastaus on tyyliin..no sä et pyytäny ku mentiin sänkyyn, tai et no miks et tullu vaan ottamaan :headwall:

huoh..taidan oikeesti ryhtyä lesboksi :LOL: varo ursu!!!
 

Yhteistyössä