**KULLANKERÄT** Tammikuussa vol 2 osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Huomenta!
Laitoin Ursulle takas!!

Kyselin siksi noita allergioita kun ajattelin jos tekis vaikka esim. pullat kokoukseen, mutta jos ursu antais vinkkiä millä hää herkuttelee jos ei voi kerran vehnäjauhoa syyä?? :wave:


huoh..taidan oikeesti ryhtyä lesboksi :LOL: varo ursu!!!
:LOL: Varo vaa sie minuu ;)

Ei miut varte tarvii mitää erikoist tehä...pullaa vaa porukalle :attn:
Mie otan omat kahvinkaverit mukaan :D

Se et mie oon hankala ruokittava ei tarkota et muut siit tarviis kärsii *päättäny jo mont vuotta sitte*

Ammu Se vkonloppu nyt sovittu miehen kaa...jos ei mitää ihmeellist tapahu nii tullaan Viljamin kaa :D
 
Huomenta vaan kaikille! :wave:

Tänne ei mitään ihmeempää. Kiva vaan kun tyttö liikkuu nyt jo sujuvasti sekä taakse että eteenpäin, niin pääsee pois nurkistakin itsenäisesti. Pitäisi vaan ommella mikrokuidusta sille joku kokopuku, niin pääsisi sitten osallistumaan jo kodin puhtaanapitoon. :D

Eilen tuli tilattua taas valokuvia iso nippu. Meinas käydä tilaamisessa pieni erhe, kun yhden kuvan tilausmääräksi olin vahingossa merkinnyt 80 kpl. Olis kummin kaimatkin olleet ihmeissään, kun olisin sitten niitä jaellut :LOL:

Mulla on uudenvuodenlupaus pysynyt vielä toistaiseksi tosi hyvin. Vaikka mies mussuttaakin kaikkia herkkuja tupakan korvikkeeksi koko ajan. Mut mä pysyn tiukkana. Tiedän, et jos otan yhden suklaan, niin menee koko levy. B)

 
eli siis jos noita viestejä oon oikein tulkinnu ni kellään muulla..siis joka on vastannu jo ni ei oo ruokaaine allergiaa mikä vaikuttais pullaan???

mä vaan ajattelin että täytyyhän sitä olla jotain kahviherkkua sen sämpylän jälkeen...

Arvaa ursu kuinka paljon toivon että tuut ilman miestä ;) ei tartteis yksin olla...
 
miun pitäs olla siivoos ja pilkkoo kirveel puit pienemmäks :headwall:

Viljami heräs jote puunpilkkomine odottakoot seuraaviin uniin...torpas noin +18 lämmint nii lämmittää pitäs.
Täs koneel istahan ain ku jonku jutun oon valmiiks saanu B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Arvaa ursu kuinka paljon toivon että tuut ilman miestä ;) ei tartteis yksin olla...
Varmaan selvii jo tän vkonlopun aikana =) ...toivonmukaan.
Tarkottaaks sitä että te ootte sit niinku pari??? :D
Ollaan jos en saa laumalle hoitajaa :D
Jeps, ilmotelkaa sit..
 
nonni nyt on sit peitonheilutukset hoidettu! :LOL:

tajusin just et kun tavataan ni mun raskaus on melkein puolessa välissä..jänskää..

nyt tässä odottelen että kahvi tippuis ukolle ja käyään ulkona..sit taitaaki jo appiukko tulla ja nuo lähtevät töihin...

Tässä just koitin miettii että mitä tänään ruuaks??mies ehdotti että makaroonivelliä... :/ ja siis kaapit ammottaa tyhjyyttään..ei oo sitä tonnikalaakaan enää..huoh..
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
nonni nyt on sit peitonheilutukset hoidettu! :LOL:
:LOL: täällä kanss peittoa heilutettu, ja aamulla oltais toisen kerran, mutta Emma oli eri mieltä... :ashamed: noh ens yönä kerkee taas.. :heart:
Mun ovis oli eilen, joten jos tässä vauvaa oltai tekemäs niin ehkä pari päivää liian myöhään...
No enään 11pvää kierukan poistoon..
Tuli muuten mieleen että just sillo ku tuo tapaaminen on, niin mä jännään et olenko raskaana :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Sydänkäpynen:
Tuli muuten mieleen että just sillo ku tuo tapaaminen on, niin mä jännään et olenko raskaana
Jee! Lisää ohjelmaa siis luvassa, käpynen pissii vessassa tikkuun ja lesboystävät jännää, pitää peukkuja oven takana ja kattoo munakellosta aikaa, millon voi tarkistaa tuloksen????? B) :whistle: :LOL: :heart:
:D riippuu tosin koska menkat alkaa seuraavaks ja ens kuu vaam 28pvää, eli voi olla että menee viikolla huti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hei mie saatan sittenkin joutuu lesboileen! :attn: Ilmottelen pikimmiten seksuaalisen suuntautumiseni, heti kun saan tietää!
*Reps* *kops* ...onneks ei olt kahvii ku ne ois muute näytöst löytyny :LOL:

Onks se nyt miunkii sanottava miehelle et sori,en ota sinuu mukaan??!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hei mie saatan sittenkin joutuu lesboileen! :attn: Ilmottelen pikimmiten seksuaalisen suuntautumiseni, heti kun saan tietää!
*Reps* *kops* ...onneks ei olt kahvii ku ne ois muute näytöst löytyny :LOL:

Onks se nyt miunkii sanottava miehelle et sori,en ota sinuu mukaan??!!!
:LOL: Sä siis haluut mua!? :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Hei mie saatan sittenkin joutuu lesboileen! :attn: Ilmottelen pikimmiten seksuaalisen suuntautumiseni, heti kun saan tietää!
*Reps* *kops* ...onneks ei olt kahvii ku ne ois muute näytöst löytyny :LOL:

Onks se nyt miunkii sanottava miehelle et sori,en ota sinuu mukaan??!!!
:LOL: Sä siis haluut mua!? :LOL: :LOL:
Totaali *reps* :LOL: :LOL: ...tietty ;)
 
Voi luoja, kun te ootte ihania!!! :D Mä oon nauranu täällä maha kippurassa monta kertaa teijän jutuille ja Rasmus tuos aina ohi mennen (pyörii siis tuol kävelytuolilla ympäriinsä ) kattoo äitiä kummissaan,mut päättää sit ruveta nauramaan kuitenki... kun kyl tuo äiti ihan iloiselta näyttää. Äitin pieni höpsön huolehtivainen poika. :heart:

Ai, niin laitoin Sydänkäpyselle yv:tä.

Käytiin eilen ostaa Rasmukselle istuin. Päädyttiin sit ostaa Gracon cosmic comfort. http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=581&valikoimaid=6
Laitoin nyt vielä tuon linkin tuohon... jos osasin.

Tää palaa taas kohta lesboystäväiset. Nyt Rasmukselle maitoa.

Rebel ja Rasmus 7kk+3pvä
 
:eek: Poika ei tullukkaan kotiin.. oli jääny pariks tunniks miehen veljen kanssa odottelemaan että mummi tulee kotiin .. no ihan kiva välillä näinkin päin :D poika kun on jo kyllästyny äidin seuraan..
eilen kyllä uhkaili että tulee sitten joskus kyllä käymään kotona et hän muuttaa ukin luokse :LOL: :LOL:

Serkku haluais huomenna kuvata meitin koiran , ku hällä on koirienvalokuvaus firma ja ei kuulemma oo kuvaa kuvaszista..

KiellettyJos tuut yksin ni oisitko sit tulossa julkisilla??
 
Rebel Saako ton istuimen asennettua molempiin suuntiin (selkä- ja kasvot menosuuntaan)?

Mä just taas sitten tajusin, että meidän kaikki Kullankerät on pahimmassa vierastusiässä kun tavataan. Eli itkua ja hampaiden kiristystä luvassa :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
oho...olpas hintaa 1hh :eek: ...kyllähä ny 10e enempi kannattaa maksaa nii saap 2 sänkyy :whistle: On sit tilaa mis pötkötellä,jos niiku yksin lapsensa kans haluu huoneensa täyttää...
niinpä...
Kyllä mä ainakin olen ollut ihan normihuoneessa työmatkoilla, kun oon varannut vain itselleni huoneen. Eli on ollut parisängyllinen huone, vaikka varannut 1hh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Tampere
1Huone - Ammuok!*&Maleha(ei tartte)
1Huone - Tiivari&Mies(matkasänky mukana)ok!*
1Huone - Bamse&Mies(matkasäny mukana)ok!*
1Huone - Kielletty&poijjaatok!*
1Huone - Elpps&rebelok!*(1matkasänky mukana)
1Huone - Sydänkäpynen &Emma(matkasänky mukana)ok!*
1Huone - ursu & Viljami(matkasänky mukana)ok!*
1Huone - Rypäle & Toivo
1Huone - Wiivi84 &Nenniok!*
* yhteystiedot laitettu YV:nä.

Eli näillä näkymin 9 huonetta ja kokoustila, Ja 14kpl sämpylää +1kpl kasvis sämpylä.

Eli eli, tampere on meidän treffipaikka.Hotelli Ilves 28.2-1.3 la-su, Kokoustila varattu klo14-19.

Kokoustila+sämpylä/kahvi/tee hinta 17,55euro/mamma,
ilman sämpylää/kahvii/teetä hinta on 9,05euroa/mamma

Minä "ryhmän pomo":LOL: maksan kokoustilan/syömiset käteisellä, eli te annatte mulle tuon yllä olevan summan. Näin luki maksuehdoissa.

Miss Piggy&Elsa (ei majoitusta)
Hande & Arttu (ei majoitusta)
Velv & Suvi (ei majoitusta tre)
Mamitzu & Justiina (ei majoitusta)
Tiktu ja
Maanantaina voisin varata nuo huoneet
, oletan että kaikkien yhteystiedot on sitten mulla siihen mennes... =) kiitos
Puuttuvat on Rypäle, Elppa ja maleha.[/quote]
 

Yhteistyössä