**KULLANKERÄT** Tammikuussa vol 2 osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Kokoustilan jouduin varaamaan nyt, oli vain se yksi jäljellä, MIHIN AIKAAN, klo14-19???
mulle ainaki käy tuo aika..mikäs kokoustila siel on jäljellä?? ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.
Ok, en mä tiedä, varmaan joku isompi huone...
Muuten Ilves hotelli voitti...Ja kokoustila varattu klo14-19 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Kokoustilan jouduin varaamaan nyt, oli vain se yksi jäljellä, MIHIN AIKAAN, klo14-19???
mulle ainaki käy tuo aika..mikäs kokoustila siel on jäljellä?? ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.
Ok, en mä tiedä, varmaan joku isompi huone...
Muuten Ilves hotelli voitti...Ja kokoustila varattu klo14-19 :D
nii ilveksen yks kokoustila kuvan perusteella on suorakaiteen muotonen missä iso pöytä ja tuolit
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Kokoustilan jouduin varaamaan nyt, oli vain se yksi jäljellä, MIHIN AIKAAN, klo14-19???
mulle ainaki käy tuo aika..mikäs kokoustila siel on jäljellä?? ihan vaan uteliaisuuttani kyselen.
Ok, en mä tiedä, varmaan joku isompi huone...
Muuten Ilves hotelli voitti...Ja kokoustila varattu klo14-19 :D
nii ilveksen yks kokoustila kuvan perusteella on suorakaiteen muotonen missä iso pöytä ja tuolit
Ilmotin ajan ja kysyin samalla mikä kokoustila kyseessä. =)
joku noista
http://www.sokoshotels.fi/SokotelWeb/HotelConferenceServlet?hotelId=533471371
 
mun pitäis mennä laittaa sitä ruokaa mut meni hermot tohon esikkoo ja koiraan..esikko tahalteen yllytti koiraa riehumaan ja sit tuli mulle kitisee ku koira ei anna hänen leikkiä rauhassa ja meinasivat pistää paikat uusiks..nyt leevi makkarissa ja koira ulkona..hetken rauha siis..

jos kävis sauhuilla ja sit laittas hernaria.. ja paljon!! :D piereskellää koko perhe
 
Onko meitä laskettu sämpylälle jotka ei majoitusta ottaneet? Ja jos pääsee paikalle? :wave:

Mä olin tänään parturilla ja mulla on pitkä letti ja kallis ylläpitää :headwall:
75? meni, kahta väriä ja leikkaus! Kesällä leikkaan letin pois ja laitan semmosen "kananperseen" itelleni :D

Meillä likka natisi pullon yöllä kello 5 ja esikoinen kolisutti "kaltereitaan" :D koko yön (siis sänkynsä laitaa)
|O Mä oon väsy, ei auta ees kahvi :headwall:

Ilves-hotelli on muuten kaunis ja niin on maisematkin B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Onko meitä laskettu sämpylälle jotka ei majoitusta ottaneet? Ja jos pääsee paikalle? :wave:
Ilves-hotelli on muuten kaunis ja niin on maisematkin B)
Juu kyllä, 15kpl sämpylää, enkä ole viel ilmoittanu sitä lukua... =)

Mä voisin myös tulla (kasvis)sämpylälle, jos vielä kerkiää mukaan laskuihin ja jos tällainen myöhäisherännäinen hidas hämäläinen huolitaan tapaamiseen mukaan...? Nyt vähän hävettää, etten oo aiemmin kirjoitellut tänne palstalle, mutta kun emmää vaan kehdannu tai jotain.

Voitais lähteä Lellen kans vaikka vaunulenkille, kun Ilves on kävelymatkan päässä meiltä (jos siis olen oikein reippaalla kävelytuulella). Eli ei mitään huonesysteemeitä tarvittais.

Tiktu
 
Ootte te kyl melkosia :eek: Nyt olin minä vuorostain kauppareissulla ja tääl on pistetty systeemit uusiksi :xmas: Kiva, kun joku kumminkin muistaa aina vinkata, et mis päin porukka hiihtää, niin pysyy (edes suunnilleen) perässä.

Käpyselle heitin yksityistä :wave: *muoks* ja Millan kanssa kahdestaan matkustellaan eli ei muita lapsia mukana (sen unohdin mainita!)
 
Tiktu ilman muuta tuut! Ja älä suotta pyytele anteeks, parempi myöhään kun ei millonkaan... B)

Herättääköhän meidän kokoontumisajot keskustelun naisparien hedelmöityshoidoista, kun kaikilla tapaamisen lesbopareilla on kaksoset??? :heart:
 
Mäkin tuos meinasin kysellä että onks meille muualla majottuville varattu sämpylä mutta tuollahan se vastaus tais tullakin :) meillä mies jos on matkassa mukana saa jäädä viihyttään mun vanhempia ja noita isompia muksui jos ovat myös mukana :D Ilvekseen ei ookkaan onneks pitkä matka mun porukoilta tepsutella ku asuksivat sokoksen takana ja paikalle jopa ehkä löydän :D

Meillä tosiaan käytiin tänää neuvolassa kontrollimittauksissa ja eipä tuo nytkään mahottomia ollu kasvanu...nyt oli 65,5cm ja 7675g. lääkäri kuulemma nyt kattoo nuo käyrät jotka menee alas mutta ei niissä kai mitään oo...tuo meiän ukko on nyt vaa tällänen kasvaja vaikka syökin ku hevonen...

kai se on mentävä taas Arttu ruokkiin ku tuos jalan vieres huutaa....joten kirjotan taas...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Onko meitä laskettu sämpylälle jotka ei majoitusta ottaneet? Ja jos pääsee paikalle? :wave:
Ilves-hotelli on muuten kaunis ja niin on maisematkin B)
Juu kyllä, 15kpl sämpylää, enkä ole viel ilmoittanu sitä lukua... =)

Mä voisin myös tulla (kasvis)sämpylälle

Voitais lähteä Lellen kans vaikka vaunulenkille, kun Ilves on kävelymatkan päässä meiltä (jos siis olen oikein reippaalla kävelytuulella). Eli ei mitään huonesysteemeitä tarvittais.

Tiktu
Ok, 15kpl normi sämpylää 1kpl kasvis.
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
:LOL: katoin ilveksen hinnat ni ei ne mitään ryhmäalennusta oo antannu.. 1hh 96? ja 2hh 106?....

ja sit sivussa luki että asiakkuusomistajuus tarkistetaan saapuessa jolloin saa sitten alennuksen
joka on kuinka paljon?
tälläsen löysin:

S-Etukortti - iloa ja hyötyä asiakasomistajalle
Asiakasomistajana saat Sokos Hotelleista runsaasti monipuolisia etuja ja alennuksia. Saat S-Etukortilla:

Bonusta kaikista yksityistalouden ostoista hotelleissa ja ravintoloissa maksaessasi käteisellä tai henkilökohtaisella maksukortilla
Vähintään 9 ? edullisemman huonehinnan/vrk normaalihintaisista hotelliyöpymisistä ja vapaa-ajan paketeista (ei koske etuseteleitä eikä kampanjahintoja)
Ketjuravintoloissamme ja hotellien muissa ravintoloissa vaihtuvia asiakasomistajaetuja, kuten valitut asiakasomistaja-annokset ja asiakasomistajaviinit.
S-Etukorttia ei voida käyttää samanaikaisesti muiden kanta-asiakaskorttien, kuten S-Cardin tai Finnair Plus -kortin kanssa.


 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
onkohan niillä tarjota jotain muuta ku teetä tai kahvia ton sämpylän kanssa ku mää en juo kumpaakaan...tai sit joku kofeiiniriippuvainen saa munki kahvin :D
Juu, sitä voin kysyä samalla kun ilmoitan huone varaukset ja sämpylä määrän, samalla myös ilmoitan että meil on s-bonus kortti...

Onko kaikilla s-bonus kortti? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
onkohan niillä tarjota jotain muuta ku teetä tai kahvia ton sämpylän kanssa ku mää en juo kumpaakaan...tai sit joku kofeiiniriippuvainen saa munki kahvin :D
Juu, sitä voin kysyä samalla kun ilmoitan huone varaukset ja sämpylä määrän, samalla myös ilmoitan että meil on s-bonus kortti...

Onko kaikilla s-bonus kortti? =)
:LOL: :LOL: pakko laittaa...tai edes toisella lesbolla.. :LOL: :saint:
 

Yhteistyössä