**KULLANKERÄT** Tammikuussa vol 2 osa 2

Ai kauhiaa...tulee 1 vrk:lle hintaa matkoineen :eek: ,no,mut kyl varmast sen arvosta :D
S-etukortti löytyy

Käpyne koitaha jotai ryhmäalea saada meille...uhkaa et mennää tuhlaa suuret lapslisämme ja kotihoidontukemme kilpailevalle hotelille :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ursulainen- UPandGO:
Ai kauhiaa...tulee 1 vrk:lle hintaa matkoineen :eek: ,no,mut kyl varmast sen arvosta :D
S-etukortti löytyy

Käpyne koitaha jotai ryhmäalea saada meille...uhkaa et mennää tuhlaa suuret lapslisämme ja kotihoidontukemme kilpailevalle hotelille :LOL:
Yritin jo :LOL: ei herunu alea, mut tosiaan noilla korteilla saa edes sen 9egee...

Nyt tämä Mamma antaa Emmalle soseet ja sit mennään ruokakauppaan...
Palailen illalla.
 
Se 9 juroo on muuten vähennetty jo tuossa eli huonehinta on 106?.. ;)
Varauksessa voi valkata onko korttia vai ei.

Eipä muuta kummempaa.. :D :wave:

Paitsi että meilläkin syödään päivittäin puolikas tetra jogurttia välipalana, Muksun persikkaa tai mango-persikkaa. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Se 9 juroo on muuten vähennetty jo tuossa eli huonehinta on 106?.. ;)
Varauksessa voi valkata onko korttia vai ei.

Eipä muuta kummempaa.. :D :wave:
no ainaki ku mä koitin varata ni vasemmalla lukee se asiakkuus juttu ja se että mahdolliset alennukset tarkistetaan paikan päällä
 
https://www.sokoshotels.fi/SokotelWeb/Sokotel.portal?_nfpb=true&_nfls=false&_pageLabel=Sokotel_hotellit_huonevaraus&target=room

tuossa vasemmalla lukee ...

muoks.. ja siis mulla tuossa oli valittuna se asiakasomistajuus ennen hintatiedustelua
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Se 9 juroo on muuten vähennetty jo tuossa eli huonehinta on 106?.. ;)
Varauksessa voi valkata onko korttia vai ei.

Eipä muuta kummempaa.. :D :wave:
no ainaki ku mä koitin varata ni vasemmalla lukee se asiakkuus juttu ja se että mahdolliset alennukset tarkistetaan paikan päällä
Se tarkoittaa sitä että kun valkkaat varatessasi että sinulla on kortti, se tosiaan tarkastetaan vielä respassa että saat VARAUKSESSA NÄKYVÄN alen + bonukset. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
https://www.sokoshotels.fi/SokotelWeb/Sokotel.portal?_nfpb=true&_nfls=false&_pageLabel=Sokotel_hotellit_huonevaraus&target=room

tuossa vasemmalla lukee ...

muoks.. ja siis mulla tuossa oli valittuna se asiakasomistajuus ennen hintatiedustelua
Jos otat pois ruksin että olet asiakasomistaja, hinta 115?.
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja äitiäitiäiti:
Se 9 juroo on muuten vähennetty jo tuossa eli huonehinta on 106?.. ;)
Varauksessa voi valkata onko korttia vai ei.

Eipä muuta kummempaa.. :D :wave:
no ainaki ku mä koitin varata ni vasemmalla lukee se asiakkuus juttu ja se että mahdolliset alennukset tarkistetaan paikan päällä
Se tarkoittaa sitä että kun valkkaat varatessasi että sinulla on kortti, se tosiaan tarkastetaan vielä respassa että saat alen + bonukset. :)
anteeksi olitikin oikeessa :ashamed: kokeilin ilman korttia ja kyllähän se hinta pompsahti..hmmm tuleeki kalliimmaks ku ajattelin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiktu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sydänkäpynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamitzu VoittamatonRautaPerse:
Onko meitä laskettu sämpylälle jotka ei majoitusta ottaneet? Ja jos pääsee paikalle? :wave:
Ilves-hotelli on muuten kaunis ja niin on maisematkin B)
Juu kyllä, 15kpl sämpylää, enkä ole viel ilmoittanu sitä lukua... =)

Mä voisin myös tulla (kasvis)sämpylälle

Voitais lähteä Lellen kans vaikka vaunulenkille, kun Ilves on kävelymatkan päässä meiltä (jos siis olen oikein reippaalla kävelytuulella). Eli ei mitään huonesysteemeitä tarvittais.

Tiktu
Ok, 15kpl normi sämpylää 1kpl kasvis.
=)
Oliks toi kasvis vaan vitsi mun nakki-juttuun?? Näin mä sen ymmärsin. Vai oikeesti kasvissämppi?? :/
 
Ja näin tuli vastaus...

Hei!

Kokoustila on nyt teille varattu klo 14-19.00 ja on
nimeltään Sarka ja sijaitsee pääkerroksesta yksi kerros
alaspäin, saunaosastolla.
Kahvit ja sämpylät myös sinne, ja palataan lopulliseen määrään,
viimeistään 3 arkipäivää ennen.

Huonehinta on sama S-etukortilla, eli 106 ?/2 hh.
Huoneita ei siis ole vielä varattu.

lähetin kysymyksen noista 1hh...mut nyt tosiaan sinne ruokakauppaan... :wave:
 
Kun en edelliseen pinoon kerennyt, niin listaanpa tänne Wiiviä varten meidän perheen ruokalistan top 10 :p

1. Jauhelihakastike ja pasta/perunat
2. Lasagne
3. Jauhelihaperunasoselaatikko
4. Nakit ja muusi
5. Lihapullat ja perunat
6. Kanakastike ja perunat/pasta
7. Hernekeitto
8. Kalaa uunissa kypsennettynä + perunat (jotain kalaa kaupan pakasteesta)
9. Uunimakkara + muusi
10. Karjalanpaisti

Niin ku huomaat(te) jauhelihaa meillä käytetään paljon, johtuen siitä, että mies metsästää ja hirven- sekä peuran lihaa on pakastin väärällään. Tänään syötiin spagettia ja tomaatti-sipulisoossia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Herättääköhän meidän kokoontumisajot keskustelun naisparien hedelmöityshoidoista, kun kaikilla tapaamisen lesbopareilla on kaksoset??? :heart:
:LOL: Jos joku kysyy lasten isistä,niin ollaan vaan :eek: ai mitkä?

S-etukortti löytyy täältäkin :wave: vaikka sais ne antaa meille jonkun tuntuvan ryhmäalen :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu - The Valionauta:
Herättääköhän meidän kokoontumisajot keskustelun naisparien hedelmöityshoidoista, kun kaikilla tapaamisen lesbopareilla on kaksoset??? :heart:
:LOL: Jos joku kysyy lasten isistä,niin ollaan vaan :eek: ai mitkä?

S-etukortti löytyy täältäkin :wave: vaikka sais ne antaa meille jonkun tuntuvan ryhmäalen :kieh:
Hehe, mun selityksillä en saanu meille alennusta... :ashamed:
 
Mahtaakohan huoneissa olla vedenkeitin? Mietin vaan, että mites tuo korvikkeen lämmitys sujuu siellä. Superior huoneissa yleensä on, mutta entäs nuo perushuoneet? Onko jollakin kokemusta? Vai pitääkö ottaa oma keitin mukaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Mahtaakohan huoneissa olla vedenkeitin? Mietin vaan, että mites tuo korvikkeen lämmitys sujuu siellä. Superior huoneissa yleensä on, mutta entäs nuo perushuoneet? Onko jollakin kokemusta? Vai pitääkö ottaa oma keitin mukaan :whistle:
Jos oikein muistan niin respassa on mikro...voin sitä kysyä huomenna.
 

Yhteistyössä