Sanna irstaili keskellä katua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ulkomaalaiset katsoo Suomen maabrändin ykköstä Marinia ihaillen.
Tänään lukemassani kirjassa (julkaistu vuonna 2001) naiskirjailija hieman tylyttää kirjan hahmon naistoimittajaa, joka saa yleensä tehtäväkseen pikkujulkkujen ja missien haastattelut. Maailma on muuttunut valtavasti niistä ajoista. Kirjassa päähenkilö lähettää puolisolleen Afrikkaan (suomalainen mies) kännykkäviestin tekemällä sydämen pisteillä. Kirjassa myös kuvataan Tarja Halosen valintaa presidentiksi. Tarja oli silloin ilkeiden ihmisten pilkan kohteena ja on vieläkin. Sanna on usein sanonut, että hän on aina pitänyt Tarjaa esikuvanaan.
 
vierailija
Ja aloituksessa sanottiin vanhaksi
Minulle tulee vanhaksi nimittelystä aina mieleeni eksäni, joka haukkui minut vanhaksi, rumaksi ja eihaluttavaksi, kun olin vähän päälle 40 v. Tuo ritirampsu on sen jälkeen ollut kallein aarteeni. Alkoholisti näkee kaiken rumana ja irvokkaana. Suurin osa tämän palstan kirjoittajista on päihdeongelmaisia, joilla on superhuono itsetunto.
 
vierailija
Minulle tulee vanhaksi nimittelystä aina mieleeni eksäni, joka haukkui minut vanhaksi, rumaksi ja eihaluttavaksi, kun olin vähän päälle 40 v. Tuo ritirampsu on sen jälkeen ollut kallein aarteeni. Alkoholisti näkee kaiken rumana ja irvokkaana. Suurin osa tämän palstan kirjoittajista on päihdeongelmaisia, joilla on superhuono itsetunto.
Ai sun katkeruus johtuu juoposta eksästä. Ymmärrän. Voimia.
 
vierailija
Porvaris-setämiesten pakkomielle ei osoita laantumisen merkkejä, lääkkeet vaihtoon.
Tässä setämiehille luettavaksi lehtiartikkeli todella paljon matkustavasta naisesta.

 
vierailija
Otin tänään muutaman valokuvan Kampin torin vaaliteltalta. Iäkäs mies kysyi minulta missä Sanna on. Neuvoin miestä ja otin myöhemmin kuvan, jossa hän halaa Sannaa.
 

Yhteistyössä