Kukas alkais tiputteleen mun kaverina painoa?

:saint:

Tosi hyviä tuloksia. Näin se rupeaa häämöttämään kutosella alkava lähikuukausien aikana.
Minullakin 10,6 kg takanapäin. Jos vielä toisen mokoman jaksaisi niin voisi sen jälkeen asettaa uuden tavoitteen tuonne 63 kiloon.

:kieh: :kieh:
 
keskellä yötä :D Saa nähdä miten käy tiistain punnitukses, lähetään viikonloppuna viettään miehen kans laatuaikaa Ouluun. Mennään hotelliin ja käydään syömäs raxis ja ilalla varmaan otetaan pari rinkkiä :whistle: Mutta pitää jatkaa sitte taas sunnuntaina,jos kaikki pojot ei mee aamiaiseen :LOL: Nyt on kyllä hyvin menny pisteily muuten taas ja painoki oli tipahtanu hurrrjat 400 grammaa ,jeee :D
 
Mulla meni koko helevatun viikonloppu yheks mussutukseks.. |O |O
Noh, nyt on hyvä lähtee tästä sitte ales päin.. :) (musta mä oon hokenu tota samaa jo kauan)
mUt oikeesti nyt on vaan ihan täysin pakko!! JA sitte ku alkaa tammikuun alennusmyynnin ni MÄ OLEN KAPONEn, ja ostan PIENIÄ vatteita :D
 
Heipä hei!

8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg
21.8. 79,1 kg
28.8. 78,4 kg
05.9. 77,1 kg
11.9. 76,4 kg
25.9.meni tässä kaksi viikkoa mutta nyt vaaka näyttää 75,00

Koneen kanssa on ollut vähäsen (SIIS TOSI PALJON) ongelmia. Mutta huomaan että eihän täällä ketään olekkaan mutta minä jatkan.

Mutta näkyillään jos kone pysyy ruodussa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Täälä ollaan samassa pisteessä,oon tainnu jo luovuttaa :ashamed:
:kieh:

No mutta eläpäs luovuta.

Mietis vähä sulla jo 20 kiloa takana. Minä tässä taistelen kiloja vastaan ja lopetin myös tupakanpolton 4 viikkoa sitten (tosi kova polttaja, 30 hurahti päivässä) eli kärvistelen kahden tosi kovan asian kanssa mutta kun ajatuksissa siintää hyvä terveys niin kannattaa.

Ja nyt älä luovuta pikkuhiljaa eteenpäin. Kun lopetin tupakoinnin niin laskin ensin tunteja, sitten päiviä ja nyt lasken viikkoja ja nyt ei enää ole tupakki mielessä koko ajan.

Mutta hyvillä mielin jatkan joka tuleva päivä on parempi!

:kieh: :kieh:
 
Aamu alkoi aurinkoisesti, ihanaa :)
eilen illalla hiukan lipsahdin karkkipussille, ja perjantaina oltiin viihteellä, mutta silti näin hyviä tuloksia :) Kait se vaan tosi on että joskus kannattaa laittaa elimistö sekasin ja herkutella kunnolla :D

lähtöpaino n.80kg
paino nyt 66,5kg
pudotusta yht. 13,5kg
vielä jäljellä n. 7kg
BMI 23,6
 
No heipä hei!

Ketjun aloittaja on näköjään kadonnut jonnakkin.


8.7. 87,0 kg
17.7. 84,9 kg
24.7. 83,5 kg
31.7. 82,3 kg
7.7. 81,5 kg
14.8. 80,1 kg
21.8. 79,1 kg
28.8. 78,4 kg
05.9. 77,1 kg
11.9. 76,4 kg
25.9.meni tässä kaksi viikkoa mutta nyt vaaka näyttää 75,00

2.10. 74,5

just asentelin tuossa crosstrainerin ja edelleen jatkuu alaspäin suuntaus.

Ei kannata luovuttaa kaikki on edessäpäin aina uudelleen.
Kyllä tässä kutoskerhoon päästään jouluun mennnessä.

:kieh:
 
En oo vaan päässy kirjotteleen.. Saatiin tosiaan se auto hommattua , niin tämän viikon oon käyny jumpassa/ salilla ;) Puntarilla en ole nytten käyny,enkä käy :kieh: Ku oon sellanen pöhkö että laukkaan siinä joka päivä,nyt laitoin sen piilohon ja aattelin 12.10 vasta käydä seuraavaks :D Mutta tuun kyllä kirjottelemaan tänne välillä. Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon :flower: Mullaki tavotteena 6 alkava jouluks :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mussuttaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Täälä ollaan samassa pisteessä,oon tainnu jo luovuttaa :ashamed:
:kieh:

No mutta eläpäs luovuta.

Mietis vähä sulla jo 20 kiloa takana. Minä tässä taistelen kiloja vastaan ja lopetin myös tupakanpolton 4 viikkoa sitten (tosi kova polttaja, 30 hurahti päivässä) eli kärvistelen kahden tosi kovan asian kanssa mutta kun ajatuksissa siintää hyvä terveys niin kannattaa.

Ja nyt älä luovuta pikkuhiljaa eteenpäin. Kun lopetin tupakoinnin niin laskin ensin tunteja, sitten päiviä ja nyt lasken viikkoja ja nyt ei enää ole tupakki mielessä koko ajan.

Mutta hyvillä mielin jatkan joka tuleva päivä on parempi!

:kieh: :kieh:
Hienoa että lopetit tupakinpolton :flower: :flower: :flower:
 
Mä en oo nyt käyny puntaroimas,enkä käy :kieh: mutta ihan tyytyväinen oon itteeni ku taas alkanu meneen ihan hyvin, salilla oon nyt alkanu käymään 2x viikossa ja jumpassa 2-4 kertaa =) n paljon parempi mieli ja olo ku pääsee kunnolla hikoileen ja saahan siinä sitä omaa aikaa :D
 
MÄ taidan skipata kans tään punnituksen, on menkatki :kieh: :kieh:
KAtotaan sitte viikon päästä uudestaan.. IHan kiukuttaa tää lusmuilu, mä piilotan ton saakelin vaaán ja hitto vie :)
Mulla on 8 viikkoa aikaa niihin lakkiaisiin, ja kyllä mä nyt vielä muutamia kiloja pois haluisin ennen niitä, vaikka neljä..
 
Muistinko oikein?

71,5kg eli BMI tasan 25 enkä ole enää ylipainoinen. 18,5kg olen nyt pudottanut kuopuksen syntymän (26.2.) jälkeen. Ja maitoa tulee edelleen. En ole kyllä varsinaisesti enää laihduttanut kuukauteen, saa vielä tippua jos on tippuakseen.
 
Siitähän on näköjään jo kuukausi ku tässä pinossa on viimeksi keskusteltu. Hyi hyi!!! Nyt kuulkaas tiukka niskaperseote ja juttua tulemaan.

Tämän aamuinen paino 69,2kg. Sen verran vielä pudotan että iltapainokin alkaisi kutosella ja seiskat saisi unohtaa kokonaan. -20,8kg takana.
 

Yhteistyössä