Kuka tunnustaa ostavansa lapsilleen noita halppis kenkiä? MIKSI pilaattee lapsenne jalat?

  • Viestiketjun aloittaja sain halvalla
  • Ensimmäinen viesti
-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä voisin veikata että kaikki toivois että ois varaa aina ostaa lapselleen vaan parasta, vaan aina ei ole kyse säästämisessä vaan joskus myös siinä ettei ole oikeasti rahaa.
Ymmärrän kyllä, että esmees monen lapsen kanssa elävät yksinhuoltajat eivät PYSTY satsaamaan lapsen kalliisiin kenkiin tai vaatteisiin, mutta tunnen myös valitettavan monta niitä, jotka toisessa lauseessa räpättävät miten on turhaa ostaa kunnon kenkiä ja seuraavaan lauseeseen mahtuukin se miten kunnon uusi auto pitää kuitenkin perheessä olla. Että miten ne arvot ja tärkeysjärjestyksen kukin määrittelee ;).
 
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
ÖÖö...mä oon käyny viimeks ja elämäni ainoan kerran ulkomailla ennen lasten syntymää.
mä en oo käynyt ikinä.. (tukholmaa laivan ikkunasta ei kai lasketa)

Mäkään en oo käyny lähelläkään lentokonetta..yyyh :'(

:D
mä oon sentään käynyt lentokentällä ja nähnyt koneen laskeutuvan :LOL:
 
luulen vain
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
ÖÖö...mä oon käyny viimeks ja elämäni ainoan kerran ulkomailla ennen lasten syntymää.
Ap:ta varmaan vituttaa, kun ei pääse itse koskaan reissuun :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
ÖÖö...mä oon käyny viimeks ja elämäni ainoan kerran ulkomailla ennen lasten syntymää.
mä en oo käynyt ikinä.. (tukholmaa laivan ikkunasta ei kai lasketa)

Mäkään en oo käyny lähelläkään lentokonetta..yyyh :'(

:D
mä oon sentään käynyt lentokentällä ja nähnyt koneen laskeutuvan :LOL:
Nyt mä olen kyllä hiukan kade :/
 
=)
Ostin lapsille keväällä päälle 60 euroa maksaneet MERKKIlenkkarit (jotka pitäis sitten ilmeisesti olla kestävät, laadukkaat ja kaikin puolin hyvät..)
No nämä "hyvät" lenkkarit kesti sitten vajaa kuukauden ehjinä eli tästä lähtien ostankin sitten niitä "halppis"lenkkareita. Mulla ei ole valitettavasti varaa pistää lasten lenkkareihin montaa sataa euroa kesässä..
Ollaan kyllä muutenkin tämmönen nolo perhe. Meidän lapsilla ei ole yli sadan euron Reimatech-haalareitakaan =(
Ja etelänmatkallakin olen käynyt viimeksi yli kymmenen vuotta sitten.
 
sain halvalla
Alkuperäinen kirjoittaja luulen vain:
Ap:ta varmaan vituttaa, kun ei pääse itse koskaan reissuun :)
Sinua taas, kun en tingi lapseni vaatetuksesta? ;)

Me matkustelemme kyllä. Silloin tällöin. Mutta lastemme hyvinvointi on kuitenkin se ensisijainen asia ja ensin hommataan kunnon ulkoiluvaatteet ja kengät ja mahdollisuuksien mukaan suomen kovinkin vaihtelevaan säähän asianmukainen vaatetus.
Sitten vasta avaamme matkatoimiston oven ;).
 
luulen vain
Alkuperäinen kirjoittaja sain halvalla:
Alkuperäinen kirjoittaja luulen vain:
Ap:ta varmaan vituttaa, kun ei pääse itse koskaan reissuun :)
Sinua taas, kun en tingi lapseni vaatetuksesta? ;)

Me matkustelemme kyllä. Silloin tällöin. Mutta lastemme hyvinvointi on kuitenkin se ensisijainen asia ja ensin hommataan kunnon ulkoiluvaatteet ja kengät ja mahdollisuuksien mukaan suomen kovinkin vaihtelevaan säähän asianmukainen vaatetus.
Sitten vasta avaamme matkatoimiston oven ;).
Niin, varmaan. höpö höpö.
 
lissu
Siis ihanko tosiaan jotkut eivät panosta lapsensa jalkineisiin? :eek:
Meille on aina ollut itsestäänselvyys panostaa lasten kenkiin. Lapset ovat paljon päivällä jalkojensa päällä ja huonot kengät muovaavat jalan ihan pilalle. MIKSETTE sitten sota kunnon kenkiä??? Kallista? Panostatte sitten kuitenkin johonkin muuhun turhakkeeseen? :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
Oletko kenties laatinut aiheesta väitöskirjan ? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Siis ihanko tosiaan jotkut eivät panosta lapsensa jalkineisiin? :eek:
Meille on aina ollut itsestäänselvyys panostaa lasten kenkiin. Lapset ovat paljon päivällä jalkojensa päällä ja huonot kengät muovaavat jalan ihan pilalle. MIKSETTE sitten sota kunnon kenkiä??? Kallista? Panostatte sitten kuitenkin johonkin muuhun turhakkeeseen? :eek:
Joo, panostan niinkin turhaan asiaan kuin ruokaan.. Voi minua, ihan pska äiti :'(

Ja ps. meillä on sekä halpoja että vähän kalliimpia kenkiä, riippuu siitä miten rahatilanne sallii. Turhaa tuollainen valittaminen, mihin kukakin panostaa - ei kaikilla ole VARAA niihin goretexeihin!
 
kysyn vaan
Siis voisko joku valaista, mitä nämä kunnon kengät ovat? Mitähän tolle ei vielä kävelevälle kannattaa ostaa?

Siis mitä vikaa esim. Naperon nahkakengissä? Noi halpislenkkarit jne. mä kyllä ymmärrän..mutta kympin alekorista löytyneet nahkakengät? Mitä vikaa niissä? Ovat sopivat, eivät "lonksu", ei kylläkään ole korkeaa kaaritukea mutta mitäs lättäjalka sillä. Ja mitä vikaa on 3 kk käytetyissä kengissä? Kuinka niillä saa lapsen jalan pilalle?

Kertokaa nyt viisaammat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
vieraspieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vierastus:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
Oletko kenties laatinut aiheesta väitöskirjan ? :whistle:
Lähipiirin kuunteleminen ja palstan lukeminen ovat riittäneet toistaiseksi :whistle:.
 
Semmonen pikku juttu, että meidän lasten jalkoihin ei ne vikingit edes sovi. Lyhyt, leveä ja korkea jalka. Kavatit menee ja semoset onkin.

MUTTA: tyttölapsen lenkkareissa nyt vaan on PAKKO olla kimallusta ja vilkkuvaloja. Ja niitä menee kahdet kesässä, niin kylle ne nyt vvan on niitä parinkympin kenkiä. Suurimman osan kesää taitavat olla paljain jaloin...

Talvella parat ovat kuomasaappaissa kun ne on ainoat leveälestiset järkevänhintaiset. ja lämpimät.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kysyn vaan:
Siis voisko joku valaista, mitä nämä kunnon kengät ovat? Mitähän tolle ei vielä kävelevälle kannattaa ostaa?
MIKSI ei kävelevä tarvitsisi kenkiä ylipäätään ollenkaan???? :eek:
Ja ensiaskelkenkiä EI KOSKAAN saa ostaa käytettyinä, kun ne kuitenkin on linttaan astuttuja. Tosi paljonhan muksu yleensä käveleekin ensiaskelkengillä, melkein monta askelta...
 

Yhteistyössä