Kuka tunnustaa ostavansa lapsilleen noita halppis kenkiä? MIKSI pilaattee lapsenne jalat?

  • Viestiketjun aloittaja sain halvalla
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Taas joku typerä vääntö olemattomasta asiasta.

Ei kaikilla ole tuosta vaan laittaa pätäkkää jokonkin ihme merkkikenkiin, sitä tarvi tulla tänne palstalle jeesustelemaan.
tottakai pitää kun ei järki sano että kaikilla ei ole samanlainen rahatilanne. eikä sitä ettei se merkki tai hinta oikeasti takaa sitä että kengät on hyvät jalalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
mutta ei kaikki! tuollainen reissaaminen on meille täyttä haavekuvaa... monet luulee että lapsissa säästetään jotta päästään matkoille tai shoppaillaan itselle jotain kivaa. mutta ei se aina mene niin, jotkut vaan joutuu säästämään hieman kaikessa jotta saa sen ruoan pöytään.
 
Niiskunen
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Shoppaile sinä vaan itsellesi loppurahalla! Mä en edes muista koska olen ostanut ITSELLENI mitään.Lapsi etusijalla.Mutta ei siihenkään tuhansia euroja tarvitse sijoittaa yhden talven aikana!! :wave:
mä ostin itselleni viime jouluna toppatakin ja eilen ostin kaverilta pussillisen vaatteita. kamalaa tuhlausta itseen.. *puistaa päätään*

Eiku hei,nyt mää huijasin teit kaikkii..Ostihan mä kesällä itelleni crocksit jotka maksoi 5,95. :ashamed:

:D
Hei älä kerro tuota täällä, ku ei ne kuitenkaan ollu aidot croksit. Varo vaan, sun jalat menee pilalle! :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sain halvalla:
Huvittavaa, miten nämä, jotka eivät kiinnitä tähän todella tärkeään seikkaan, eli kasvavan lapsen jalasta huolehtimiseen mitään huomiota, miettivät vain miten edullisemmin pääsevät kaupan kassalla, nimittävät kunnon nahkaiset kengät huonoiksi ja leveälestisiksi lonksuviksi lenkkikengiksi.

Jättäkää yksi Espanjan lomareissu tekemättä, niin saatte lapsillenne KUNNON kengät :D.
No kuinka helvetin kalliita kenkiä sinä ostat jos lomareissun verran maksaa? :eek: Ne on sitten oikein teetetty, varmasti ovat hyvät juu.

 
älytöntä
Alkuperäinen kirjoittaja sain halvalla:
Jollain Calippon klohmo lenkkareilla tai linttaisilla toppatossuilla? :eek:
Täälläkin jotkut ihan mustana tunnustavat hankkivansa noita halppislenkkareita!

Eikö se säästäminen pitäisi tapahtua jossain muualla kuin lapsen jalkineissa?
No voi hemmetti. Eikö sulla ole järkevämpää tekemistä. Ennen on kuule kuljettu tuohitossuissa ja jalat on kestäny.

Mä ostan lapselleni aina laadukkaita kenkiä, mutta en ymmärrä mitä se mulle kuuluisi, jos joku ostaa jotain muuta. Sulle tuntuu kuuluvan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
ÖÖö...mä oon käyny viimeks ja elämäni ainoan kerran ulkomailla ennen lasten syntymää.
mä en oo käynyt ikinä.. (tukholmaa laivan ikkunasta ei kai lasketa)
 
vieras
Siis mitä tuhlausta hankkia lapselle kunnon nahkaiset kengät. Kyllä meidän Nicopecca ainakin kulkee cittarin neljän euron tönkkölenkkitossuissa ympärivuoden. Tärkeämpää on satsata esimerkiksi viimevuoden malliston autoon ja vuosittaisiin kaukolomiin =).
 
se vastaaja
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Alkuperäinen kirjoittaja sain halvalla:
Huvittavaa, miten nämä, jotka eivät kiinnitä tähän todella tärkeään seikkaan, eli kasvavan lapsen jalasta huolehtimiseen mitään huomiota, miettivät vain miten edullisemmin pääsevät kaupan kassalla, nimittävät kunnon nahkaiset kengät huonoiksi ja leveälestisiksi lonksuviksi lenkkikengiksi.

Jättäkää yksi Espanjan lomareissu tekemättä, niin saatte lapsillenne KUNNON kengät :D.
No kuinka helvetin kalliita kenkiä sinä ostat jos lomareissun verran maksaa? :eek: Ne on sitten oikein teetetty, varmasti ovat hyvät juu.
Hanki huumorintaju. Tunnen monta tapausta, joissa paasataan siitä miten lapset pärjää kyllä halppis kengillä ja halppis ulkoiluvaatteilla ja SILTI on varaa matkustella monta kertaa vuodessa ulkomaille!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
No eipä mulla oo mitään ongelmia saatikka sisaruksillani, kun on monesti kengät kierrätetty jopa 5 siskolla.
Meille tulee kenkiä suvun lisäksi myös palstakamuilta. Yhdet kunnon lenkkarit ostan ja varakenkiä aina tarvitaan. Varakengiksi ne käytetyt ovat vallan mainiot.



 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja riitta:
Sääli, miten moni ei ajattele lastaan. Kai puette ne pelastusarmeijan ryysyihin noin muutenkin?
Eikö vaatteitakaan nyt enää saa ostaa kirppikseltä. Johan on tuulet puhaltaneet . Yleensähän täällä on palsta pullollaan ekoäitejä jotka kierrättävät laajalti. Oho oho.
Tottakai ja kannattaakin. Lapsen kroppa ei mene pilalle, jos se puetaan kierrätettyyn mekkoon, mutta jalat menee, jollei kunnon kenkiin satsata :(.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Shoppaile sinä vaan itsellesi loppurahalla! Mä en edes muista koska olen ostanut ITSELLENI mitään.Lapsi etusijalla.Mutta ei siihenkään tuhansia euroja tarvitse sijoittaa yhden talven aikana!! :wave:
mä ostin itselleni viime jouluna toppatakin ja eilen ostin kaverilta pussillisen vaatteita. kamalaa tuhlausta itseen.. *puistaa päätään*

Eiku hei,nyt mää huijasin teit kaikkii..Ostihan mä kesällä itelleni crocksit jotka maksoi 5,95. :ashamed:

:D
Hei älä kerro tuota täällä, ku ei ne kuitenkaan ollu aidot croksit. Varo vaan, sun jalat menee pilalle! :LOL:
Noh,sit on mun ja tyttäreni jalat yhdessä pilalla kun hänkin käyttää "halpismonoja"!!!!! B)
 
vieras
Mä voisin veikata että kaikki toivois että ois varaa aina ostaa lapselleen vaan parasta, vaan aina ei ole kyse säästämisessä vaan joskus myös siinä ettei ole oikeasti rahaa.
 
Vieras
Voisitteko kertoa että mitkä on ne halpiskengät?
Esimerkiksi mun lapsi on kulkenut niissä markettikengissä ikänsä kunnes vittuunnuin siihen että sain ostaa kahdet kesässä ja ostin nyt keväällä 39 eurolla ( ovh 49 ) lenkkarit. Ehjänä on pysyneet, onko tarpeeksi kalliit? :D
Ja Kuomissa tuo raukka on kulkenut ikänsä kun en ole tajunnut että niiden olisi pitänyt olla 90 euron Vikingit, vai mitkä niiden pitää olla?
Ulkomailla olen käynyt sen verran, että lapsena laivalla Ruotsissa. Ja viime talvena tempaisin ja muistin itseäni. Ostin eurolla toppatakin ja kympillä kengät. Siinäpä meikäläisen oman ostokset. Tänään meni toppapukuun 60 euroa ja kirpaisi. Toinen vielä ostamatta ja siihen kun kahdet kengät joiden ilmeisesti pitää olla vielä enemmän kuin 60 niin huh huh..
Ja kyllä, me ei tosiaankaan mitään rikkaita olla. Ihan vaan kun tahdon kotona olla enkä vauvaa pistää hoitoon...

 
Prioriteetit
Monesti jo yhdellä baarikierroksella saa jo rahat kenkiin. On olemassa vaihtoehtoja 14euron ja sadan euron välillä.

ja niitä kalliitakin saa aina tarjouksesta. Viking gore 60euroa nyt k-kengässä ja kaikkialla on muutenkin tarjouksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraspieras:
Usein nämä, jotka kovaan ääneen kuuluttavat hankkivansa halpismonoja reissaavat kuitenkin perheen kanssa etelään säännöllisesti 2 x vuodessa, eli ei se siitä rahasta ainakaan ole kiinni se kunnon kenkiin satsaaminen :whistle:.
ÖÖö...mä oon käyny viimeks ja elämäni ainoan kerran ulkomailla ennen lasten syntymää.
mä en oo käynyt ikinä.. (tukholmaa laivan ikkunasta ei kai lasketa)

Mäkään en oo käyny lähelläkään lentokonetta..yyyh :'(

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prioriteetit:
Monesti jo yhdellä baarikierroksella saa jo rahat kenkiin. On olemassa vaihtoehtoja 14euron ja sadan euron välillä.

ja niitä kalliitakin saa aina tarjouksesta. Viking gore 60euroa nyt k-kengässä ja kaikkialla on muutenkin tarjouksia.
60 e on meillä viikon ruokaraha. Melko iso summa siis.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Voisitteko kertoa että mitkä on ne halpiskengät?
Esimerkiksi mun lapsi on kulkenut niissä markettikengissä ikänsä kunnes vittuunnuin siihen että sain ostaa kahdet kesässä ja ostin nyt keväällä 39 eurolla ( ovh 49 ) lenkkarit. Ehjänä on pysyneet, onko tarpeeksi kalliit? :D
Ja Kuomissa tuo raukka on kulkenut ikänsä kun en ole tajunnut että niiden olisi pitänyt olla 90 euron Vikingit, vai mitkä niiden pitää olla?
Ulkomailla olen käynyt sen verran, että lapsena laivalla Ruotsissa. Ja viime talvena tempaisin ja muistin itseäni. Ostin eurolla toppatakin ja kympillä kengät. Siinäpä meikäläisen oman ostokset. Tänään meni toppapukuun 60 euroa ja kirpaisi. Toinen vielä ostamatta ja siihen kun kahdet kengät joiden ilmeisesti pitää olla vielä enemmän kuin 60 niin huh huh..
Ja kyllä, me ei tosiaankaan mitään rikkaita olla. Ihan vaan kun tahdon kotona olla enkä vauvaa pistää hoitoon...
Eikun siis voisitteko kertoa että mitkä on tarpeeksi kalliit ja laadukkaat?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Prioriteetit:
Monesti jo yhdellä baarikierroksella saa jo rahat kenkiin. On olemassa vaihtoehtoja 14euron ja sadan euron välillä.

ja niitä kalliitakin saa aina tarjouksesta. Viking gore 60euroa nyt k-kengässä ja kaikkialla on muutenkin tarjouksia.
hitto kun oon hankala... me kun ei käydä baareissakaan, eikä muutenkaan juoda alkoholia :ashamed:
 

Yhteistyössä