Kuka tietää,voiskiko auttaa?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pian sentitön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pian sentitön

Vieras
Mulla on nyt sellain tilanne,jotta opiskelen työvoimapoliittisella kurssilla-joka kestää toukokuuhun.Nyt kun luin työkkärin lappua,niin multa loppuu työkkäriraha(työttömyyspvraha)ennen kun kurssi loppuu!!

Mitä minä teen??Mistä minä rahaa sen jälkeen saan?

Helvatti,kun on siis muksutkin jotka tarvii syöttää,pukea ym...

Miten se voi olla mahdollista että sulla loppuu se raha? Ootko kysyny?
Mulla ei oo työkkärirahaa nyt, jouduin hakeen sossusta...se on viimesijainen jos muuta ei oo.

[QUOTE="äiti";22385956]Miten se voi olla mahdollista että sulla loppuu se raha? Ootko kysyny?
Mulla ei oo työkkärirahaa nyt, jouduin hakeen sossusta...se on viimesijainen jos muuta ei oo.[/QUOTE]

Työttömyyspvrahaa maksetaan vain 500 pv,ja koskapa opiskelen työvoimapoliittisesti,saan työkkärirahan+9e ylläpitokorvausta.

Olen ollut työttömänä siis jo ennen kun kouluun pääsin(hain 4 kertaa)

Alkuperäinen kirjoittaja Pian sentitön;22385946:
Nytkin tulee päiville mittaa aika helvetisti,koulumatkoineen 10 tuntia..muuten ajatus hyvä

Mutta viikonloppusin? Ja "pimeenä", niin ei sekota työkkärin rahoja --> esim. joku kotimyntijuttu, jota voi tehä sillon kun jaksaa... ;)

Ehkä tästäkin selvitään..Mua vaan huolestuttaa raha-asiat..Toki on ilman isoja summia nytkin eletty ja tultu toimeen-välillä jotain ekstraakin ostettu.Kiitos kaikille!

Siis kuten joku tossa sanoikin, että sit kun se peruspäiväraha loppuu niin siirryt tavalliselle työttömyysrahalle (joka luultavasti kyllä on pienempi kuin se mitä tällä hetkellä saat) ja sitten tietenkin saat sen koulutuksen ajalta sen 9e/koulupäivä.

Yhteistyössä