Kumpi on väärässä teidän mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkettää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi et sitten sanonut miehelle että anna 100? ja tuon loput takasin jos jotain jää. On se kummallista että elämä pitää tollasesta tehdä hankalaksi ja sitten täällä voivotella kun tyttö raasu kävelee ihan liian pienillä kengillä. Siinä voi ap sitten katsoa peiliin että ketä syyttää. Maalaisjärjenkäyttö on kait nykyäänkin sallittua?

Alkuperäinen kirjoittaja ei itketä enää vituttaa vaan:
Kun mies ei voi lähteä töistä kesken kaiken pois, eikä tosiaan niitä vapaita ole lähiaikoina, edes vkl.
Mulla ei ole pankkikorttia joten se siitä.

En jaksa ajatella koko asiaa, menen nukkumaan.
Enkä ole tossun alla.
Kiitos teille kommenteista! =)

Siis ei voi olla totta, että nainen suostuu moiseen kohteluun!!! Olethan sinä tossun alla jollei mies luota sinuun niin paljon, että antaisi avoimen summan rahaa ja luottaisi, että sieltä tuleehyvät kengät hänen lapselleen!!!

miksi teet itse asiasta noin vaikean. jos mies ei ole koskaan ostanut lapselle kenkiä, ei se voi tietää, että paljonko ne maksaa. ja jos rahaa ei ole liikaa, niin siksi varmaan haluaa niin tarkkaan tietää hinnan. olisit sanonut, että 50 euroa, mä ainakin saisin melkein kahdet kengät ja hyvät kengät tuolla summalla. ostaisit sit lopuilla vaikka talveksi kinttaat tai pipon tai jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja ei itketä enää vituttaa vaan:
Kun mies ei voi lähteä töistä kesken kaiken pois, eikä tosiaan niitä vapaita ole lähiaikoina, edes vkl.
Mulla ei ole pankkikorttia joten se siitä.

En jaksa ajatella koko asiaa, menen nukkumaan.
Enkä ole tossun alla.
Kiitos teille kommenteista! =)

no älä ihmeessä hommaa edes omaa pankkikorttia, tuollainen täydellinen riippuvuus toisesta on paljon helpompaa..

Yhteistyössä