Kuka on tänään ulkoillut vai oletteko viettäneet sisäpäivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "shihtzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"shihtzu"

Vieras
Täällä on ollut aivan kamala ilma tänään, joten sisätiloissa me ainakin ollaan vietetty koko päivä. Vettä on ajoittain tullut kaatamalla ja kaikki pensaatkin ulkona näyttävät olevan ihan länässä.

Vietettiin kalsaripäivää ja tehtiin palapelejä, leivottiin,katsottiin elokuvaa kunnes tuli vieraita alku illasta.
Kelillä ei mulle vaikutusta ollaanko ulkona vai nou. Milloin mitenkin, mut pääasiassa joka päivä ulkoillaan...Kalsaripäivät poikkeus ;)

Ulkoilutin 8kk:tä sen jälkeen kun tulin sairaalasta, no joo vähän turhan optimistista viikon jälkeen synnytyksestä. Esikoinen ei nokkaansa ulos tunkenut.

Minä ja nuorempi likka flunssassa, mummi kävi ulkoiluttaa esikoista päivällä. Mies töissä.

Käytiin sen verran iltapäivästä ulkona, että kaupassa tossa 500m päässä. Pakko oli jaksaa vain raahautua, vaikka voimat ihan nollissa.

[QUOTE="shihtzu";26539513]Täällä on ollut aivan kamala ilma tänään, joten sisätiloissa me ainakin ollaan vietetty koko päivä. Vettä on ajoittain tullut kaatamalla ja kaikki pensaatkin ulkona näyttävät olevan ihan länässä.[/QUOTE]

Me asutaan Kouvolassa ja lapsi pääsi kaksi kertaa ulos. Aamupäivällä puoli tuntia minun kanssani ja alkuillasta vajaan tunnin mieheni kanssa. Sattui sopiva tihkusade niihin aikoihin.

Me asutaan Kouvolassa ja lapsi pääsi kaksi kertaa ulos. Aamupäivällä puoli tuntia minun kanssani ja alkuillasta vajaan tunnin mieheni kanssa. Sattui sopiva tihkusade niihin aikoihin.

Meillä ei lapset onneksi hypi pitkin seiniä, vaikka eivät ulos pääsisikään. Vanhempi on hyppinyt sisällä lähes koko päivän ilman vaatteita :) Eilen oltiinkin melkein koko päivä ulkona, että ihan hyvällä omallatunnolla oltiin sisällä. Toisaalta noilla molemmilla lapsilla myös hieman nenät vuotaa tällä hetkellä.

[QUOTE="shihtzu";26539793]Meillä ei lapset onneksi hypi pitkin seiniä, vaikka eivät ulos pääsisikään. Vanhempi on hyppinyt sisällä lähes koko päivän ilman vaatteita :) Eilen oltiinkin melkein koko päivä ulkona, että ihan hyvällä omallatunnolla oltiin sisällä. Toisaalta noilla molemmilla lapsilla myös hieman nenät vuotaa tällä hetkellä.[/QUOTE]

Meillä taas poika käy levottomaksi jos ei pääse ulos. Varsinkin aamupäivisin käy helposti niin, koska on niin tottunut siihen että aamupuuron ja muiden toimien jälkeen mennään ulos. Oltiin miehen kanssa varauduttu kaatosadepäivään neljän seinän sisällä, joten ihan positiivinen yllätys oli se että sää antoi myöten ulkoilla parikin kertaa tänään. Nenä vuotaa pojalla täälläkin, mutta ei se ulkoilua estä kun on asianmukaiset vaatteet :)

No meillä on ollut hyvä sää, mutta mulla on ollut känkkäränkkäpäivä ja en ole jaksanut mennä ulos. Sunnuntait on aina niin tylsiä ja masentavia päiviä. Oon pyjamassa hillunu päivän ja en ole liikuntaakaan harrastanut. Saa kai sitä joskus olla möllöttää päivän.

Yhteistyössä