Jee, meidän poika on tänään ollut koko päivän ilman vaippaa!!! (turhis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

umbrella-

Aktiivinen jäsen
01.03.2006
8 489
1
36
Poitsu siis 1v 10kk ja käyttänyt vallan vaippaa tähän asti, tosin potalla istunut joka päivä eli sekin homma on kyllä tuttua ollut. Tänään vaan päätin sitten kokeilla, että josko onnistuis kokonaan vaipatta olo ja kyllä vaan, poika on ite hädän tullessa kipittänyt juoksu jalkaa potalle ja tehnyt asiansa sinne. Mä oon ihan yllättynyt ja ylpeäkin tietty! Joten ihan pakko täällä tuulettaa :D

Tosin alkuahan tää vasta oli eli voi toki takapakkiakin tulla, mutta nyt tuli selväksi että poika ainakin tunnistaa hätänsä ja tietää miten silloin pitää toimia =)

Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:
Meidän kuopus on ollut n. kuukauden verran ilman vaippaa päivisin (sisällä). Mutta sitten ei saa olla housujakaan jalassa. :snotty:

Meillä sama homma. Tyttö kävis kyllä potalla tarpeillaan, mut ei halua pitää housuja jalassa, niin ei oikein viitsi antaa sen rillutella alasti aamusta iltaan. Meidänkään asunnossa kun ei mitenkään lämmin ole.

Onnea! Siitä se lähtee.

Me ollaan toi housuhomma ratkaistu niin että on paita + säärystimet (sukkienkaan ei oikein anna olla jalassa) Tai sit paita + mun omat polvisukat + jarrusukat niin pysyy paremmin jalassa.
Poika on 1v5kk

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Meidän kuopus on ollut n. kuukauden verran ilman vaippaa päivisin (sisällä). Mutta sitten ei saa olla housujakaan jalassa. :snotty:

:laugh: ihana!

:laugh:
Minkä ikäinen teidän kuopus nyt olikaan?

2v täytti 3. päivä. =)

Niin mä muistelinkin että reilun parin kuukauden ikäero heillä oli =) . Lähes samanikäisiä siis.

Yhteistyössä