Tänään on jo leivottu sämpylöitä ja voisilmäpullia, ne jopa onnistui tällaiseltä räpeltäjältä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Minä olen todella huono leipoja tai ylipäänsä ruoanlaittaja, ihan perusruokia osaan tehdä, mutta yleensä etenkin leipomukset menevät enemmän tai vähemmän pilalle tai ainakin ne näyttävät epämääräisiltä :) Maku on yleensä jokseenkin kohdillaan.

Tällä viikolla sitten iski jokin ihme inspis, että mä haluan tehdä sämpylöitä ja voisílmäpullia ja tänään niitä sitten väsäsin ja ne jopa onnistui kohtuu hyvin, ulkonäkö ei nyt ehkä ole kaikkein kaunein, mutta maku on ihan hyvä. Pullista etenkin eka pellillinen näyttää enemmän tai vähemmän aneemisilta, kun unohdin ne voidella, mutta mitä pienistä, sehän on vain ulkonäöllinen haitta :)

Nyt vaan ihmettelen kuka nuo syö, kun meitä on minä ja tuo vajaa 2v, niin eipä me paljoa syödä. Pitää varmaan pakkaseen laittaa.

mä en jaksa edes liikkua sohvalta. koiran lenkityksen jälkeen aina suihkuun ja illalla ennen nukkumaan menoa. tää on sairasta. Mut hienoa että oot saanu jotain aikaan:)

Yhteistyössä