Kuka lähtee mukaan, kauanko pärjäät 50?:lla kokeeseen?

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Kohta tulee Hernetäti ja vie koko kisan :D
:LOL:

Kunhan mies tulee kaupasta, tiedän tän päivän totaalisaldon.
Jep. Hellallettas pärjää sen pari kuukautta jo tuolla summalla. Vettä vaan punaseen maitoon, niin johan tulee purkillisesta useampi litra :D
(sori, oli pakko :snotty: )
Ei kun se tulisi jouluna sanomaan, että jouluostoksetki tehty ja vielä on 50 eurosta 4 euroa jäljellä.

Jep :D
Tuo oli miun kirjoitus muuten, mihinhän nikki taas katosi |O
 
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja shedevil:
Mulla meni kauppaan 32 e.Lasketaanko miehenkin ostot?Siis jos mies käy kaupassa vai vaan mun ostokset? :)
Kai omat ostokset vaan lasketaan?
Jahas, eli tän perusteella eilen meni 0?, koska mies teki ostokset...

Noh, tipahdin juuri tästä; meni kauppaan äsken 65? tjsp.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Niin ja tänään meni 35?. Pojalle aurinkolasit, 3,5 eurolla 3 pakettia valkosipulihapankorppua, pullapitko ja paahtoleipä ja sitte pari energiajuomaa ja ja ja... Ite en siis tänään käyny ostoksilla.


joko ukkosi sai asunnon ?
 
Keittiönoita
Mä tipahdan tänään joukosta. Sunnuntaina ei mennyt yhtään ja eilen 1,80 euroa maitoon. Vaan aamulla junnulta hajosi lenkkarit ja hupparista vetoketju, joten vaateostoksille on lähdettävä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
tänään meni toiset 15 euroa eli kakskymppiä jäljellä... kiesuuuus
Niinpä... Äkkiä yks 50? menee...
no joo.. ja tänäänki meni vähän turhaan ku ostin pizzamaustetta vaikka meil oli jo.... sit ostin vissyä, mitä ilmanki pärjäis ja miulle ja pojalle jätskit ku kavereillakii oli ni piti miuki saada... nooooh huomenna en osta ku jauhelihaa ni loihdin jotain siitä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
[

no joo.. ja tänäänki meni vähän turhaan ku ostin pizzamaustetta vaikka meil oli jo.... sit ostin vissyä, mitä ilmanki pärjäis ja miulle ja pojalle jätskit ku kavereillakii oli ni piti miuki saada... nooooh huomenna en osta ku jauhelihaa ni loihdin jotain siitä...
Mutta jotenkin enemmän kontrolloi rahan käyttöään, kun siitä "pitää" johonkin raportoida.

 
Fleur de la Cour
:D Mä olen menossa huomenna puutarhaliikkeeseen ostelemaan taimia ja siemeniä, saan hurahtamaan sinne yleensä 80 - 100 euroa, vai oliko se vaan ruoka mikä tähän nyt sit kuuluu?? Ruokakauppaan mulla ei ole asiaa vähään aikaan kun safkaa on kaapissa vielä viikonlopun yli ja mies toi lentokonetuliaisena karkkia. Maitopurkkeja vichyä saa 50 eurolla aika pitkään. Äitienpäivälahjat pitää ostaa, kuuluiko sekin mukaan??
 
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
:D Mä olen menossa huomenna puutarhaliikkeeseen ostelemaan taimia ja siemeniä, saan hurahtamaan sinne yleensä 80 - 100 euroa, vai oliko se vaan ruoka mikä tähän nyt sit kuuluu?? Ruokakauppaan mulla ei ole asiaa vähään aikaan kun safkaa on kaapissa vielä viikonlopun yli ja mies toi lentokonetuliaisena karkkia. Maitopurkkeja vichyä saa 50 eurolla aika pitkään. Äitienpäivälahjat pitää ostaa, kuuluiko sekin mukaan??
Joo siis bensa ja bussikortin lataaminen ei kuulu mukaan.

 

Yhteistyössä