Kuka lähtee mukaan, kauanko pärjäät 50?:lla kokeeseen?

Keittiönoita
Joskus olisi kyllä kiva kokeilla, miten kauan 50 eurolla pärjäisi pelkän sapuskan suhteen. Siis niin, ettei siihen viiteenkymppiin sisältyisi vaatteita, lääkkeitä eikä muitakaan kuluja, mitä sattuu tulemaan. Eikä edes pesuaineita, vessapaperia tms. Vain ruoka ja sekin niin, että sen viidenkympin aikana ei käyttäisi mitään muuta jo kotoa löytyvää kuin korkeintaan mausteet. Jos niitäkään. Sitten kirjaisi ylös, mitä on ostanut ja mistä ja mitä ruokaa niistä valmistanut.
 
Äsh menin sitten ja tuhlasin ruokaan 8,50. Ja tuosta kun olis jättänyt jäätelöt pois niin ei olis mennyt niin paljoa mutta äitienpäivän kunniaksi ostin jäätelöä :saint: Eli tähän mennessä on kulunut 25 ? jos oikein laskin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
mulla menny nuo 3,50 tällä viikolla vasta, la paukkuu varmaan rajat rikki ku meen ostaan perusruoat ja vielä grillattavat päälle
Mä ajattelin, että teen budjettia ens viikolle, ja koton miten hyvin se pitää. Mulla oli tavoitteena saada ruuat arkipäiviksi tuolla 50?, ja sainkin. Lisäksi sain pari paitaa kirppikseltä, muutaman kirjan, ja pari kirjettä postitetuksi.
yks mikä auttaa budjetissa pysymiseen on se että nostat sen rahan vaikka su minkä olet suunnitellut käyttää sillä viikolla, pankkikortti pois kukkarosta ja sillä käteisellä vain ostokset

Näin mä teen yleensä aina,tosin kortti kulkee lompsassa mukana,mut ruokarahat nostan tililtä erikseen käyttöön.
 

Yhteistyössä