V
vieras
Vieras
meillä menee suoraan lapsen omalle tilille ja saa sen sieltä sit joskus, eihän se nyt lapsen vika prkl oo jos ei vanhemmilla oo varaa maksaa laskujaan :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä idiootti olen luullut että ne on tarkoitettu lapsen elatukseen eikä lapsen käyttörahaksi "sitten joskus"
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä idiootti olen luullut että ne on tarkoitettu lapsen elatukseen eikä lapsen käyttörahaksi "sitten joskus"
Ihan yhtä idiootti minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja evelie:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:minä idiootti olen luullut että ne on tarkoitettu lapsen elatukseen eikä lapsen käyttörahaksi "sitten joskus"
Ihan yhtä idiootti minäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:minä idiootti ostan niillä ruokaa ja joskus maksan jopa laskuja :wave:
lasten tileille säästetään sitten muista rahoista
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä veroja niistä pitäisi maksaa jos ne menee lapsen omalle tilille? :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos raha olisi tarkoitettu säästettäväksi lapselle, niin eikö summa olisi kaikille lapsille sama? Eikö summa nouse lapsimäärän mukaan suhteessa juuri siksi että elinkulut kasvavat?
Alkuperäinen kirjoittaja Nappi82:Yks idiootti ilmottautuu :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:minä idiootti ostan niillä ruokaa ja joskus maksan jopa laskuja :wave:
lasten tileille säästetään sitten muista rahoista
näin myös meillä![]()