miehen pomo ei maksa palkkoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vihainen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vihainen vaimo

Vieras
Voi helvetin helvetti sentään!
Miehellä tili puoltoista viikkoa myöhässä. On sanonut jo useasti pomolleen että ne rahat on tultava, vaan pomo ei voi kuulema maksaa kun sille ei ole tullut sen rahat. Kynsiäkö tässä koht syödään?! Mulla menee oma tili lainaan ja laskuihin ja miehen tilillä on ostettu ruuat. Eikä olis muuten tullut näin tiukkaa, vaan maanmittauslasku vei edellisen tilin mieheltä lähes kokonaan.
Millä helkkarilla siltä saa ne rahat ja pian? palkkaturvan kautta ei ihan heti palkkaansa saa kuitenkaan.
Mä jo sanoin ukolle, että alkaa katsella toista työpaikkaa. Onhan se varma että tuskin ne palkat jatkossakaan tilillä on aikanaan.
Saa nähdä saako mies tänään kunnolla ärähdettyä pomolleen kun mä jo sanoin että mä itse perkele tulen ne rahat hakemaan jos ei ala maksaa. mieheni on nimittäin pomonsa kanssa kaveri ja ei ole siksi viitsinyt alkaa rahoista rähistä (sekin nössö!).
Mua ei suoraan sanottuna kiinnosta paskaakaan, mistä se pomo ne rahat repii, kunhan repii. mitä hittoo se palkkaa ketään jos ei oo varaa maksaa?!
PERKELE!

[QUOTE="noh";24860808]Soittasin pankkiin ja pyytäsin lainanlyhennykselle siihen asti lykkäystä että miehen tili tulee, sitten kävisin npomon puheilla.[/QUOTE]

No joo se mies kyllä saa mennä pomon juttusille...

Yhteistyössä