H
"Hanna"
Vieras
Onneksi tavaroita ja palveluita voi hankkia Virosta, Saksasta ym. ulkomailta ettei tarvitse hankkia mitään kaltaiseltaisi pelleltä.
Siinäpä varsinainen talousnero.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi tavaroita ja palveluita voi hankkia Virosta, Saksasta ym. ulkomailta ettei tarvitse hankkia mitään kaltaiseltaisi pelleltä.
Otsikon kysymykseen, vissiin siksi kun ei moisista ihmisistä ole jäänyt kun todella paskainen maku suuhun. Tyyppi ihan tietoisesti väsää petoksia ja on maksamatta mitään takaisin ihan tietoisesti. Hienon kuvan annatte...
Siis aloittaja ei kerro sivutuloistaan ulosottoon, vaan ohjaa ne miehen tilille. Eikö näin? Hän siis syyllistyy toistuvasti rikokseen nimeltä velallisen epärehellisyys ja samalla saarnaa siitä, että luottotietonsa menettäneisiin pitäisi luottaa.
Luottotietomerkintä poistuu aikanaan, kun velat on maksettu ja muutamia vuosia elänyt sössimättä raha-asioitaan. Silloin palautuu myös minun luottamukseni, joten kyse ei ole siitä, etteikö ikinä voisi enää luottaa maksuvaikeuksiin ajautuneisiin ihmisiin. Useimmilla ajatusmaailma on ulosoton kestäessä vääristynyt, eikä velkoja edes pyritä maksamaan ajallaan/mahdollisimman nopeasti, siitä on aloittaja itsekin esimerkkinä.
Mä kanssa mietin tätä, että eihän ulosotto ala heti napata omiaan asiakkaansa tilipussista vaan ensin sovitaan tietty määrä maksettavaksi kuukausittain ja jos sitä ei sopimuksesta huolimatta tapahdu, niin rahat viedään heti niiden kilahdettua tilille. Vai olenko mä ymmärtänyt jotakin väärin?