Miksi jotkut ovat sitä mieltä, että luottotiedoton ei maksa velkojaan ikinä ja häneen ei voi ikinä luottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuitenkin rehellinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";30713337]Tähän kohtaan voisin heittää kateuskortin. :D[/QUOTE]

Niin, kateuttahan se on jos on aina osannut hoitaa raha-asiansa itse opiskelematta ja voi tehdä mitä haluaa, murehtimatta paljonko jää käteen kun maksetaan kovaa hintaa kantapään kautta opiskelusta. :D

[QUOTE="a p";30713439]Voi kuule, et sä tietäisi munkaan luottotiedottomuudesta jos tapaisimme kasvotusten. Se kun ei näy päälle päin, ei vaikuta mun lapsen kasvattamiseen yms. normaaleihin asioihin joita perheissä yleensä tehdään.
[/QUOTE]

Ihan varmasti olisikin näin.

Mietin, että mitenköhän mäkin tiedän niin monen tutun luotto-ongelmista.. en nyt tiedä tarviiko luottotiedottomuutta sinänsä hävetä, mutta en tiedä tarviiko siitä toitottaakaan ympäriinsä. En muista, että tuttujen luottoasiat ois koskaan tulleet esille aiheesta, vaan he ovat itse siitä kertoneet vähän puskista ja vielä useampaan otteeseen. Tämä sun aloitus nyt on anonyymi vauvapalsta-avautuminen, mutta ei se erikoisuus ole, että tällaisia jaetaan omalla naamallaan Facebookissakin.

Mutta sekin nyt sattuu olla omien kokemusten mukaan niin, että nämä luottotiedottomat ovat myös sellaisia "oikeuksia, ei velvollisuuksia, kaikkien muiden vika" -ajattelijoita, vaikka sinä et AP olisikaan. Se yksi mätä omena pilaa koko korin, kuten purjosipuli sanoi.

20 000e ulosottovelkaa kuulostaa minunkin korvaan aika ryssityltä. Mut jos sulla on se asenne, että niistä selviät ja aiot selvitä, niin kyllä sä selviätkin :)

Minulla ei ole mitään luottotiedottomia vastaan, mutta ap antaa kyllä itsestään vähän tyhmän kuvan ääliömäisillä vastauksillaan.

Esim. Diipadaapan kysymys, ymmärtääkö ap että hänen maksamattomuutensa on aiheuttanut kuluja yritykselle ja onko tämä ap:n mielestä oikein, on jätetty täysin huomiotta. (korkattu vain että petos se ei ole kun oikeuteen ei ole kerran joutunut...) Mutta joku "haloo" ja "kateus" kelpaavat kyllä vastaukseksi, jos älynlahjat eivät riitä tasokkaampiin vastauksiin.... Huoh.

Alkuperäinen kirjoittaja tuleva yrittäjä;30713532:
Minulla ei ole mitään luottotiedottomia vastaan, mutta ap antaa kyllä itsestään vähän tyhmän kuvan ääliömäisillä vastauksillaan.

Esim. Diipadaapan kysymys, ymmärtääkö ap että hänen maksamattomuutensa on aiheuttanut kuluja yritykselle ja onko tämä ap:n mielestä oikein, on jätetty täysin huomiotta. (korkattu vain että petos se ei ole kun oikeuteen ei ole kerran joutunut...) Mutta joku "haloo" ja "kateus" kelpaavat kyllä vastaukseksi, jos älynlahjat eivät riitä tasokkaampiin vastauksiin.... Huoh.

Ennen viisastelua kannattaisi ehkä paremmin tutkia olenko vastannut siihen kysymykseen, että kyll tässä nyt pitää jonkun toisen älynlahjoja epäillä. Kuten monen muunkin kun lukee teidän tekemiä oletuksia. Niin uskomatonta tekstiä tulee ettekä edes tajua, että annatte yhtälailla itsestänne todella typerän kuvan aivan kuten mä teidän mielestä annan itsestäni typerän kuvan. :D Mä sentään ymmärrän lukemani enkä vääristele toisten sanoja.

Yhteistyössä