B
Bambina
Vieras
juurikin tämän takia lapsilisät voisi poistaa sellaisilta perheiltä, joilla niihin ei kerran mitään tarvetta ole..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä menee suoraan lapsen omalle tilille ja saa sen sieltä sit joskus, eihän se nyt lapsen vika prkl oo jos ei vanhemmilla oo varaa maksaa laskujaan :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Birdii:Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:meillä menee suoraan lapsen omalle tilille ja saa sen sieltä sit joskus, eihän se nyt lapsen vika prkl oo jos ei vanhemmilla oo varaa maksaa laskujaan :headwall:
Sellanen "idiootti" joka ei tahdo maksaa lahjaveroa tuosta![]()
Mitä tarkoitit lahjaverolla?! Ei minun ainakaan tarvinnut mitään lahjaveroa maksaa kun sain muinoin oman lapsilisätilini käyttööni? Ymmärsinköhän mitä tarkoitit..
Alkuperäinen kirjoittaja Bambina:juurikin tämän takia lapsilisät voisi poistaa sellaisilta perheiltä, joilla niihin ei kerran mitään tarvetta ole..
Alkuperäinen kirjoittaja Äly hoi!:PANKKITILILLE LAITTAMINEN VASTA TYHMÄÄ ON!
Inflaatio kun nakertaa säästöä vuosi vuodelta!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:no ensinnäkin minä idiootti käytän laskuihin, ruokaan, vaatteisiin ym. menoihin..
ja tosta säästämisestä vielä... se ei oikein kannata ihan tavallisilla tileillä kun kerran mitä esi. 5ooe saa kymmenenvuoden päästä. taitaa infaaliota nakertaa vaan rahoja.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa ruusunen:no ensinnäkin minä idiootti käytän laskuihin, ruokaan, vaatteisiin ym. menoihin..
ja tosta säästämisestä vielä... se ei oikein kannata ihan tavallisilla tileillä kun kerran mitä esi. 5ooe saa kymmenenvuoden päästä. taitaa infaaliota nakertaa vaan rahoja.
?? häh 500? ?? Jos laittaa 94? kuussa niin siitä tulee 10 vuodessa 11280? (ilman korkoja tai rahastosijoitusten kasvua)