Kuinka usein teillä seksiä, ja onko aina itsestäsi ihanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sori jos jo ollut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sori jos jo ollut

Vieras
Itsellä oli suhde, jas iinä seksi jokapäiväistä ja itsestä aina ihanaa. Muuten ihan huono koko suhde.

Toisessa suhteessa seksiä 1-2 krt vko, kohtuullista ja ihan ok, muuten ihana suhde.

MIkähän loppujen lopuksi on tärkeää elämässä...

Itse nautin seksistä paljon, se on tärkeää muttei kaiketi kaikkein tärkeintä. Mieheni on huomattavasti passiivisempi, nykyään seksiä n. 1-2x kk, kun en itsekään jaksa enää 8 vuoden jälkeen olla koko ajan vonkaamassa...

Mielestäni sopivasti olisi n. 3-4 x vko, tosin meillä on lapset ja vuorotyöt joten aikataulutkaan ei aina noin usein kohtaa.

Meillä on seksiä noin kerran viikossa, (joskus kolme kertaa). Mielestäni liian vähän, mutta enpä ole itsekään jaksanut usemmin. Täydellinen parisuhde muuten. Avioliittoa takana vuosia. Seurustelun alkuaikoina ei varmaan muuta tehtykään kuin harrastettu seksiä.
Kai tämä on sellainen kausittainen juttu.

Itsellä oli suhde, jas iinä seksi jokapäiväistä ja itsestä aina ihanaa. Muuten ihan huono koko suhde.

Toisessa suhteessa seksiä 1-2 krt vko, kohtuullista ja ihan ok, muuten ihana suhde.

MIkähän loppujen lopuksi on tärkeää elämässä...

No mä olen sitä mieltä, että mulle on tärkeää SEKÄ hyvä, tasapainoinen ja kunnioittava suhde ETTÄ hyvä seksielämä. Ja kyllä on mahdollista löytää sellainenkin suhde, jossa toimii molemmat puolet. Seksi sekä muu oleminen. En olisi enää valmis kompromissia tekemään.

Seksiä viikossa ehkä 5-30 kertaa. Joskus voi mennä pari päivää ilman mutta joskus voidaan innostua sekstailemaan monta kertaa päivässä.

Mun alapää ei ikinä kestäisi kolmeakymmentä kertaa viikossa.. Sehän tarkoittaa yli neljä kertaa päivässä. Ei kyllä riittäisi aikakaan. Me puuhaillaan niin paljon kaikkea muutakin.

Voi miten kateellinen oon ihmisille, joilla on aikaa harrastaa seksiä 5-30 kertaa viikossa! :) Musta 5-10 x viikossa olisi ihanteellinen luku. Tällä hetkellä elämäntilanne on niin kiireinen että seksiä on pari kertaa viikossa ja toisinaan ei edes sitäkään jos miehen kanssa mökötetään toisillemme -kuten nyt :( Haluthan siinä menee ja muutenkin nyt kun olen taas raskaana, seksiä on ollut paljon vähemmän kuin aiemmin. Sama ilmiö kuin edelliselläkin raskaudella.

3 kertaa viikossa suunnilleen. Yhdessä ollaan oltu 5 vuotta.
Jossain vaiheessa oli tyyliin pari kertaa kuukaudessa kun oltiin vähän kyllästyneitä toisiimme mutta löydettiin taas se rakstumisen ja ihastumisen tunne. Vatsanpohjassa on nykyisin taas perhosia. :)

[QUOTE="vieras";25140478]Mistäs lähtien seksi = yhdyntä?[/QUOTE]

Okei. En tiennyt, että tässä lasketaan seksikerroiksi kaikki hyvänyönsuukot ja se, jos puristaa toista takapuolesta ohi kävelessä. Sorry.

Siis kamalasti ihniset harrastaa seksiä. Meillä seksiä hyvällä lykyllä parin kuukauden välein, joskus taukoja pidempäänkin. Meidän makkarit lasten kanssa niin lähekkäin etten vaan kykene seksiin vaikka lapset nukkuu. Peiton kahinakin kuuluu... Lapset jo isoja joten tajuavat mitä tapahtuu jne... Ei ei ei. Ehlä sitten on enemmän seksiä kun lapset muuttaa kotoa.

Olen raskaana ja sillon mulla menee aina halut. Seksiä about kerta/kk. Imetys ja väsymys vie myös seksihalut, että sellaseen normaali 2-3krt/viikko palataan sitten joskus taas. Hyvin on liitto kestänyt nämä vähällä seksillä kaudet.

[QUOTE="ämmä";25140605]No kyllä minä vaan seksiä pidän yhdyntänä. Mitä muutakaan se sitten on?[/QUOTE]

VOIHAN seksiä olla muukin, esim. suuseksi. Mutta yhdyntäkertoina mä tuon lasken. Miten muuten sen voi laskea?

VItun juntit täällä taas. Seksi ei todellakaan aina tarkoita yhdyntää. Aika mielikuvituksetonta elämää elävät tällaiset rynkyttäjät.

Voidaanhan tuomita esimerkiksi seksuaalisesta hyväksikäytöstä ilman yhdyntää.

Kerran viikossa. Ja aina on ihanaa! Ja silloin kun seksiä on, meillä on siihen aikaa ja molemmat on fiiliksellä, joten ei mitään puolen tunnin pikasia, vaan tunnin pari. :)

[QUOTE="ämmä";25140605]No kyllä minä vaan seksiä pidän yhdyntänä. Mitä muutakaan se sitten on?[/QUOTE]

Voi elämän kevät... mammafoorumilla ollaan ja useimmilla jo omia lapsia tehtynä, eikä vielä ole peruskoulussa opetettu seksivalistus mennyt kaikille ymmärrykseen, kun oletetaan seksin olevan sama asia kuin yhdyntä. :|

aika tyypillistä olis 2-4 krt/vk,

joskus on vielä ihanampaa kuin tavallisesti mutta täytyy myöntää että joukkoon mahtuu ihan säännöllisesti perussuorituksiakin

N. 1-2 krt/ kk, ja välillä on ihanaa, välillä perussuoritusta. En oikeastaan välitä seksistä yleensä. 30 kertaa viikossa on mun mielestä jo jonkinlainen addiktio.

VItun juntit täällä taas. Seksi ei todellakaan aina tarkoita yhdyntää. Aika mielikuvituksetonta elämää elävät tällaiset rynkyttäjät.

Voidaanhan tuomita esimerkiksi seksuaalisesta hyväksikäytöstä ilman yhdyntää.

Olen sitten juntti ja mielikuvitukseton, mutta minusta PELKKÄ suuseksi tai hyväily on vaan yksinkertaisesti tylsää, jää jotenkin vaillinainen olo. Ja olen siis naispuolinen. Toki lasken tuollaisen seksiksi muiden harjoittamana, mutta ite tulee yleensä mentyä loppuun asti. Jos mieltymykseni ovat jonkun mielestä juntteja ja mielikuvituksettomia, niin ikävää jos on niin rajoittunut. En minäkään kauheasti saisi mistään pukeutumisista tai sitomisista, mutta enpä silti koe tarvetta nimitellä ihmisiä, jotka saavat.

Yhteistyössä