Kuinka usein teillä seksiä, ja onko aina itsestäsi ihanaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sori jos jo ollut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No mä olen sitä mieltä, että mulle on tärkeää SEKÄ hyvä, tasapainoinen ja kunnioittava suhde ETTÄ hyvä seksielämä. Ja kyllä on mahdollista löytää sellainenkin suhde, jossa toimii molemmat puolet. Seksi sekä muu oleminen. En olisi enää valmis kompromissia tekemään.

Seksiä viikossa ehkä 5-30 kertaa. Joskus voi mennä pari päivää ilman mutta joskus voidaan innostua sekstailemaan monta kertaa päivässä.

30 kertaa viikossa? :O Siis missä välissä?

[QUOTE="jep";25141806]Olen sitten juntti ja mielikuvitukseton, mutta minusta PELKKÄ suuseksi tai hyväily on vaan yksinkertaisesti tylsää, jää jotenkin vaillinainen olo. Ja olen siis naispuolinen. Toki lasken tuollaisen seksiksi muiden harjoittamana, mutta ite tulee yleensä mentyä loppuun asti. Jos mieltymykseni ovat jonkun mielestä juntteja ja mielikuvituksettomia, niin ikävää jos on niin rajoittunut. En minäkään kauheasti saisi mistään pukeutumisista tai sitomisista, mutta enpä silti koe tarvetta nimitellä ihmisiä, jotka saavat.[/QUOTE]Jokaisella on omat mieltymyksensä mutta seksi on siitä kiperä juttu että siihen tarvitaan kaksi ihmistä joilla nämä mieltymykset eivät välttämättä täysin jos yhtään kohtaa. Siksi on typerää asennoitua niin että "tehdään niin kuin minä tykkään." Seksissä pitää joskus tehdä kompromisseja tai antaa vähän periksi ihan kuin parisuhteessa muutenkin. Tai ei tietenkään ole pakko mutta jos haluaa että homma toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä.

Mul on sellanen ongelma ettei seksi tunnu oikein miltään. Enkä itse halua seksiä juuri koskaan. Olen joskus miettinyt pitäiskö täst puhua jonkun lääkärin kans. Mul ei ole juuri koskaan minkäänläistä kiinnostusta koko petipuuhiin.

[QUOTE="Vieras";25141913]Mul on sellanen ongelma ettei seksi tunnu oikein miltään. Enkä itse halua seksiä juuri koskaan. Olen joskus miettinyt pitäiskö täst puhua jonkun lääkärin kans. Mul ei ole juuri koskaan minkäänläistä kiinnostusta koko petipuuhiin.[/QUOTE]

ja olen varmaan maailman surkein petikaveri.. olisko olemassa jonkinlaista koulua..

[QUOTE="vieras";25141876]30 kertaa viikossa? :O Siis missä välissä?[/QUOTE]

Vällyjen välissä enimmäkseen mutta toisinaan esim. auton penkin ja kojelaudan välissä, suihkuseinän ja seinän välissä tai vaikkapa ihan keskellä lattiaa tai sohvalla... Takaapäin pikaiset suihkussa ennen töihin lähtöä ottaa aikaa muutaman minuutin mutta pitää hymyn huulilla koko päivän ja antaa pientä virettä sitten iltaa ajatellen. ;)

Ja tuo 30 kertaa viikossa on ihan poikkeuksellisen vilkasta mutta kyllä se about 10 kertaa viikossa on semmoinen keskiverto...

[QUOTE="Vieras";25141913]Mul on sellanen ongelma ettei seksi tunnu oikein miltään. Enkä itse halua seksiä juuri koskaan. Olen joskus miettinyt pitäiskö täst puhua jonkun lääkärin kans. Mul ei ole juuri koskaan minkäänläistä kiinnostusta koko petipuuhiin.[/QUOTE]

Tuttua. Ehkä sä olet aseksuaali tai sit on kilpiraihasen vajaatoiminta, sekin aiheuttaa haluttomuutta

No suhteen alkuaikoina useamman kerran päivässä, nyt 13 vuotta yhteiseloa takana ja seksiä keskimäärin 3x viikossa. Ja ihanaa on. Joskus voidaan tehdä sitä vaikka kolmesti päivässä ja joskus taas kerran kuussa. Vaihtelee, mutta pääasia että molemmat ovat tyytyväisiä.

Vaihtelevasti n 2-10 kertaa viikko. On aina ihanaa ja nautinnollista. =)
Naimisissa 7 vuotta, yhessä yhteensä melkein 9 vuotta.
Molemmat on tyytyväisiä.

Viimeksi muokattu:
Eipä ole ihme, että erotilastot ovat mitä ovat, kun kampaajalla käydään useammin kuin porukka täällä harrastaa seksiä ja osalla ehtii vaihtaa autoon talvirenkaat ja ottaa pois seksikertojen välillä.

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Noin 1 kerta/kk. Mieskään ei ole kovin kiinnostunut asiasta, varmaan kun mä en saa siitä oikein mitään irti. Lasten saaminen pilasi mun seksielämän, ennen sitä nautin seksistä ja halusin sitä. Nyt asia on mulle oikeestaan samantekevä, koska en oikein nauti mistään. Esikoisen synnytys oli melkoisen traumaattinen, kai siitä jäi joku "lukko". Se nyt vaan ei yksinkertaisesti tunnu missään, niin mielenkiinto kohdistuu ihan muihin asioihin. Toivon, että asia korjaantuu vielä joskus.

Oletteko te estoiset tai muista ongelmista kärsivät ajatelleet seksuaalineuvojalla tai -terapeutilla - tai edes lääkärissä - käymistä? Ongelmiinne kun on ihan oikeasti apua saatavilla.

Kerran viikossa harrastetaan, jos sitäkään. Ihanaa on kyllä aina, enkä näe asiaa epäkohtana. Meillä vauva 8 kk, jota edelleen imetän. Nyt kun alkaa kroppa hiljalleen tuntua omalta, on toinen lapsi toiveissa, joten tuskin jatkossakaan on odotettavissa 30 kertaa viikossa... Mutta mies ja suhde maailman ihanin.

Yhteistyössä