Vielä tuli mieleen sekin että varaudu siihen (ja varmaan miesystäväsi tunnetkin hyvin ja osaat varautua) että se mies tulee teidän eron jälkeen haukkumaan sua teidän porukassa vaikka miten. Tavallaan voit kavereitasikin etukäteen valmistaa siihen, että tuo mies on sen luonteinen että tulee pelaamaan likaista peliä eron jälkeenkin.
Mutta siinäpä mies vaan häpäisee itsensä.
No, tämä mies ei ole samalla tavalla paha kuin se minun exä. Ex oli ihan narsisti, piti väkisin uhkailemalla siinä suhteessa ja syytti minua kaikesta. Nykyinen on jotenkin äkkipikainen eikä osaa hermostuessaan käyttäytyä. Ex suunnitteli ja oli kylmän rauhallisen julma.
En usko että tämä nykyinen mies hirveästi haukkuisi minua, on kuitenkin ihan erilainen kuin tuo ensimmäinen, ovat siis kuin yö ja päivä. Siksi olenkin niin pirun pettynyt siihen että tämä nykyinen on ottanut jotenkin esimerkkiä tuosta exästä. Siis on oppinut mitkä ovat ne minun herkät kohdat, koska olen ollut niin hölmö että olen ne itse hänelle kertonut heti suhteen alussa.
Mutta juu, tosiaan, uskon että naispuoliset kaverit kyllä ovat ihan minun puolellani. Mutta itse olen aika poikatyttö, ja ystävystyn paremmin miesten kanssa. Ja olen töissä miesvoittoisella alalla jne. Joten hyviä naispuolisia ystäviä minulla on itse asiassa suht vähän. Mutta jotenkin en jaksa tuosta nyt murehtia.
Tuon exän kohdalla sain ihan paniikkikohtauksia kun mietin miten kaikki yhteiset ystävät minut hylkäävät, ja oli niiin helpottavaa huomata ettei oikeastaan paljon mikään muuttunut. Vähän joutuu järjestelemään ettei törmätä exän kanssa kavereilla, mutta muuten tilanne on ihan OK. Ja uskon että näin on ehkä jatkossakin.
Ja muutenkin olen niin erakko että olen nytkin oikein hyvin pärjäillyt pelkä fb:n voimin, en ole tavannut oikeastaan yhtään ystävää joulun jälkeen.
Onneksi on työ ja koulu, en ihan ole muuttunut mökkihöperöksi